Oja vanmorgen ook maar een ovutestje gedaan en deze was zo goed als positief! Nu nog een positieve zwangerschapstest!
mamanu wat spannend zeg! Ga maandag weer testen want kon het gister niet laten en had een heel licht lijntje staan. Dus zou het dan toch? Heb ook geen idee hoe ver k zou kunnen zijn. Mk is nu precies 6 weken geleden.
Dan wordt het voor jou ook spannend Blue, maar een lijn is een lijn! Bij mij was het lijntje te licht om echt uit te kunnen maken of het zo is ja of nee. Het kan ook net zo goed een indrooglijntje zijn geweest, maar goed ik heb hoop omdat mij ovutest ook positief is.
@mamanu: ovu test reageert toch niet op hcg hormoon? Dit antwoorde de verlos hier op t forum toen ik vroeg of posi ovu test aan kan geven dat je miss zwanger bent: Een ovulatietest reageert op het stijgen van het LH (luteiniserend hormoon) en een zwangerschapstest op HCG. Bij een zwangerschap daalt het LH, onder invloed van de zwshormonen. Nu ik t eigenlijk terug lees ist niet echt een antwoord op mn vraag. Haha, geen duidelijk ja of nee. Maar ik denk dat ik hier uit kan halen dat t een nee is.
Dat durf ik niet meer te zeggen of zij dat had. Wanneer ga je testen denk je? Want vind t wel spannend worden bij je. Duim voor roze.
Doordat een ovu test reageert op een hormoon dat verdwijnt als je zwanger bent, kun je in principe geen posi ovu test hebben als t raak is. Maar dan vind ik hormonen maar rare onvoorspelbare dingen
Ik hoop dat jullie ongelijk hebben Op pagina 47 laat DeeDeeBowtie een foto zien van de ovulatietest en haar positieve zwangerschapstest van die ochtend. Beide positief We zullen zien dames.
Begrijp me niet verkeerd, hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb en je gewoon een mooie roze test hebt.Hoop t zo voor iedereen van ons die nog wachtende zijn. Houd je ons op de hoogte?
Nou meiden heb net op aanraden van iemand uit een ander topic een ander merk zwangerschapstest gedaan en hierbij het resultaat
Hormonen zijn zeker vreemde dingen... Heb wel het gevoel dat mijn hormonen nu alle kanten op gaan. Mamanu het word een spannend weekend. Ik duim dat je ons in april kan vertellen dat je zwanger bent. Dan hoop ik je snel te kunnen volgen
Ja idd die kruidvat testen doen het veel beter dan de Z&K. Ik dacht al iets te zien, maar de kruidvat test is meteen duidelijk. Ja ik ga eens kijken bij december mama's