Meiden uit 1981, die voor een klein wondertje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Jeskee ben zo benieuwd naar jou meid !! :p Hoe is het nu ??

2. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hey meiden,

ben even niet hier geweest en zie ineens heel veel zwangeren, wat goed!!!! gefeliciteerd meiden! Jeskejes ga jij vandaag testen?? spannend!!! ben benieuwd...
    liefs riniti

3. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Je jeskejes wij zijn helemaal niet nieuwsgierig ofzo! :p

4. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    haha, nee dat lijkt maar zo ;)
    hoop wel dat je vandaag gaat testen en niet morgen :)

5. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nee dat kunnen wij hier niet volhouden :p

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Testen! Testen! Testen! :) :p

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @Sweetangel: Ben aant balen. Test was wit:( Geen bloed geeft moed, maar die moed zit nu ergens diep onderin mn schoenen.
    @Riniti: jep getest vandaag. Helaas nega.
    @Deedee: nee jullie zijn niet nieuwsgierig, willen alleen alles weten;) maar doet me wel goed hoor, Maar helaas nog niet.

8. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    hmmm, ik wil je uiteraard geen valse hoop geven, maar wil je toch even vertellen dat ik bij mijn vorige zwangerschap ook pas heel laat positief testte... ik werd niet ongesteld en natuurlijk gelijk testen, maar niks.... en ik ging er dus vanuit dat ik niet zwanger was, en wachtte op mijn ongi, mijn man wist niet dat ik had getest... na een week of 2 zei mijn man, joh ben je nou nog niet ongesteld, dus ik zei, neuh maar ben toch niet zwanger, dus hij hoe weet je dat nou zo zeker? tsja uh ik heb eigenlijk al getest,toen zei hij zou je niet nog eens testen dan? en ja hoor, toch zwanger, dus het zou nog kunnen, maar het zou natuurlijk net zo goed niet kunnen en dan geldt natuurlijk, nieuwe ronde nieuwe kansen! succes meid, ik hou je in de gaten
    liefs

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dank je Riniti. Ik hou jullie op de hoogte.

10. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    wel balen voor je, maar misschien is er dus nog een kleine hoop als je het verhaal van Riniti leest.

11. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Jammer Jeskejes, maar het is wel wat Riniti zegt! Ik heb bij de tweede ook iets te vroeg getest. Test was echt negatief. Twee dagen later positief. Dus kan wel inderdaad.

12. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    balen jeskejes! Maar wat riniti zegt was bij mij ook zo. Het kan makkelijk zijn dat je hcg nog te laag is. Duim voor je!

13. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    :( Snap dat de moed zakt als je zo'n test in handen krijgt ! Maar inderdaad wacht nog eventjes af hcg verdubbeld zich iedere 2 dagen :) Ik blijf hard voor je duimen meid !!

*dikke digi knuf*

liefss

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @dames: dank je, hou beetje hoop dat t te vroeg was. Maar heb van die smerige meuk als afscheiding. Iets donkerder en creamy, maar geen bloed. Laatste maanden kwam t echt op de NOD en dan rond 6uur. Dus ja wat dit nu is, geen idee.
    Doet me goed hoe jullie reageren thnx:) Jullie zijn allemaal lief en een dikke knuffel van mij.

15. veroniekske

24 feb 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    #735 veroniekske, 6 apr 2011
    Laatst bewerkt: 6 apr 2011
    Hallo Meiden,

Ik ben hartstikke nieuw hier, heb eerst even een tijdje met jullie meegelezen en nu mijn eerste berichtje.
    Zal me eerst even voorstellen!
    Ik ben dus Veroniekske ben getrouwd en op Valentijnsdag heb ik mijn Nuvaring voor het laatst verwijderd!
    Gaan voor ons eerste kindje dus alles is nog ontzettend nieuw en spannend!
    Eerste cyclus was er een van 26 dagen en nu moet ik nog 2 dagen wachten voor dat ik mag testen!
    Heb de laatste 2 dagen soms een wat trekkerig gevoel links en rechts in mijn onderbuik (herkend iemand dat?) verder geen klachtjes of ongi voortekenen..
    Ik hoop dat ik gezellig met jullie mee mag kletsen??

Groetjes Vero

16. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hoi veroniekske tuurlijk mag je mee komen kletsen hartstikke gezellig :D WELKOM !! Wat spannend zeg nog 2 daagjes :) Ben benieuwd ! Dat trekkerige gevoel kan ik helaas niks over vertellen had daar geen last van ;) Maar is bij iedereen natuurlijk weer anders.

@Jeske misschien een late innestelling ? Ik weet het ook niet meis hoop in ieder geval voor je op een posi test :D

liefss

17. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Hoi Veroniekske: welkom in dit topic!

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Korte update voor ik mn bed in kruip, ben kapot: Net roze bij afvegen, maar nog geen bloed. Dit is allemaal nieuw voor me, normaal gewoon ongi en niet zo'n vaag gedoe. Ondanks witte test en dat roze, heb ik zo sterk t gevoel dat ik wel zwanger ben. Had ik andere ronde niet zo erg. maar vriend zegt ook al dat mn gevoel nu veel sterker is. Vreemd maar jah, we zullen zien. Voel van alles wat ik normaal niet voel. Net ook duizelig terwijl ik gewoon in de bank zat. We shall see.

Owjah, welkom Veroniekse, spannend nog 2 dagen, wie weet ist raak, duim voor je.

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik blijf duimen jeskejes, het kan nog steeds een innesteling zijn!
    Knuffel

veroniekske welkom en spannend nog 2 daagjes wachten!!

20. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Spannend Jeskejes! Hopelijk klopt je gevoel. Ik blijf ook zeker voor je duimen!

Deel Deze Pagina