hey meiden, ben even niet hier geweest en zie ineens heel veel zwangeren, wat goed!!!! gefeliciteerd meiden! Jeskejes ga jij vandaag testen?? spannend!!! ben benieuwd... liefs riniti
@Sweetangel: Ben aant balen. Test was wit Geen bloed geeft moed, maar die moed zit nu ergens diep onderin mn schoenen. @Riniti: jep getest vandaag. Helaas nega. @Deedee: nee jullie zijn niet nieuwsgierig, willen alleen alles weten maar doet me wel goed hoor, Maar helaas nog niet.
hmmm, ik wil je uiteraard geen valse hoop geven, maar wil je toch even vertellen dat ik bij mijn vorige zwangerschap ook pas heel laat positief testte... ik werd niet ongesteld en natuurlijk gelijk testen, maar niks.... en ik ging er dus vanuit dat ik niet zwanger was, en wachtte op mijn ongi, mijn man wist niet dat ik had getest... na een week of 2 zei mijn man, joh ben je nou nog niet ongesteld, dus ik zei, neuh maar ben toch niet zwanger, dus hij hoe weet je dat nou zo zeker? tsja uh ik heb eigenlijk al getest,toen zei hij zou je niet nog eens testen dan? en ja hoor, toch zwanger, dus het zou nog kunnen, maar het zou natuurlijk net zo goed niet kunnen en dan geldt natuurlijk, nieuwe ronde nieuwe kansen! succes meid, ik hou je in de gaten liefs
Jammer Jeskejes, maar het is wel wat Riniti zegt! Ik heb bij de tweede ook iets te vroeg getest. Test was echt negatief. Twee dagen later positief. Dus kan wel inderdaad.
balen jeskejes! Maar wat riniti zegt was bij mij ook zo. Het kan makkelijk zijn dat je hcg nog te laag is. Duim voor je!
Snap dat de moed zakt als je zo'n test in handen krijgt ! Maar inderdaad wacht nog eventjes af hcg verdubbeld zich iedere 2 dagen Ik blijf hard voor je duimen meid !! *dikke digi knuf* liefss
@dames: dank je, hou beetje hoop dat t te vroeg was. Maar heb van die smerige meuk als afscheiding. Iets donkerder en creamy, maar geen bloed. Laatste maanden kwam t echt op de NOD en dan rond 6uur. Dus ja wat dit nu is, geen idee. Doet me goed hoe jullie reageren thnx Jullie zijn allemaal lief en een dikke knuffel van mij.
Hallo Meiden, Ik ben hartstikke nieuw hier, heb eerst even een tijdje met jullie meegelezen en nu mijn eerste berichtje. Zal me eerst even voorstellen! Ik ben dus Veroniekske ben getrouwd en op Valentijnsdag heb ik mijn Nuvaring voor het laatst verwijderd! Gaan voor ons eerste kindje dus alles is nog ontzettend nieuw en spannend! Eerste cyclus was er een van 26 dagen en nu moet ik nog 2 dagen wachten voor dat ik mag testen! Heb de laatste 2 dagen soms een wat trekkerig gevoel links en rechts in mijn onderbuik (herkend iemand dat?) verder geen klachtjes of ongi voortekenen.. Ik hoop dat ik gezellig met jullie mee mag kletsen?? Groetjes Vero
Hoi veroniekske tuurlijk mag je mee komen kletsen hartstikke gezellig WELKOM !! Wat spannend zeg nog 2 daagjes Ben benieuwd ! Dat trekkerige gevoel kan ik helaas niks over vertellen had daar geen last van Maar is bij iedereen natuurlijk weer anders. @Jeske misschien een late innestelling ? Ik weet het ook niet meis hoop in ieder geval voor je op een posi test liefss
Korte update voor ik mn bed in kruip, ben kapot: Net roze bij afvegen, maar nog geen bloed. Dit is allemaal nieuw voor me, normaal gewoon ongi en niet zo'n vaag gedoe. Ondanks witte test en dat roze, heb ik zo sterk t gevoel dat ik wel zwanger ben. Had ik andere ronde niet zo erg. maar vriend zegt ook al dat mn gevoel nu veel sterker is. Vreemd maar jah, we zullen zien. Voel van alles wat ik normaal niet voel. Net ook duizelig terwijl ik gewoon in de bank zat. We shall see. Owjah, welkom Veroniekse, spannend nog 2 dagen, wie weet ist raak, duim voor je.
Ik blijf duimen jeskejes, het kan nog steeds een innesteling zijn! Knuffel veroniekske welkom en spannend nog 2 daagjes wachten!!