Knuffel voor jou!!! Jippie Bram (dat is de werknaam voor frummel die mijn papa heeft verzonnen) viert vandaag zijn zes weken verjaardag, als cadeautje geven we hem nog maar een tube lijm
Hihi ik ga er ook steeds meer in geloven, als ik dinsdag een goede echo heb dan durf ik te gaan genieten!!
Balen Jeskejes! Je zat er voor je gevoel zo dichtbij. Ga je maar lekker te buiten aan chocolade enzo! Dikke knuf!
dikke knuf voor jou jeskejes! Veroniekske welkom. En spannend voor je dat je bijna mag testen. Zit zelf nog steeds op het wachtbankje...zucht
ah jeskejes, balen... maar meid, nieuwe ronde nieuwe kansen... tuurlijk is het balen, maar je bent in ieder geval wel ongesteld! ( dat zou voor mij ook al heel wat waard zijn ) nogmaals sterkte en we duimen deze maand gewoon weer verder! knuffel van mij
haai blue, tsja wat zal ik zeggen mijn cyclus loopt eigenlijk helemaal NIET ik heb pcos en ben nu onder behandeling in het ziekenhuis... toen ik 3 jaar geleden stopte met de pil had ik nergens last van en was ik zo zwanger.. maar nu mijn laatste cyclus duurde 108 dagen en ben toen dmv primolut ongesteld geworden ( anders had ik er nu misschien nog wel op zitten wachten) gebruik nu iedere maand primolut én clomid, zit nu aan 150 mg clomid ( 50 en 100 werkte niet) en had afgelopen zondag een ei van 9mm... hij moet 16 worden, moet morgen terug, dus ben heel erg benieuwd! en jij, hoe zit het bij jou?? succes meid, liefs riniti
@ riniti, jeetje dat is nogal wat. En wel gek dat je bij je 1e zo zwanger was. Nu hoop k zelf dat k toch snel ongi word want vind t echt vreemd dat t er nog niet is. Bij mijn dochter was k na 1 maand zwanger. Ben nu 10 mnd bezig voor n 2e. Heb een onregelmatige cyclus en in feb. Mk gehad. Nu 7 weken geleden en nog geen ongi.
Blue en riniti: jeetje meiden, hoop dat t snel weer op gang komt. Bedankt voor de reacties, gister en vanochtend gebaald, maar nu met frisse moed weer verder. Gaan waarschijnlijk rond ei een weekendje weg. Dus ff lekker koppetje leeg maken en niet klussen, maar gewoon voor t leuke.
Goed van je Jeskejes dat je er zo positief in staat. Geniet voorlopig maar even lekker van elkaar en laat je maar eens fijn verwennen! Hier nog steeds alles rustig.. Geen teken van naderende ongi. Toen ik stopte met de pil dacht ik.. ik laat me niet gek maken.. Ga er gewoon van uit dat het minimaal een jaar duurt voor dat ik zwanger word en ga niet iedere keer lopen stressen als ik tegen mijn ongi aan loop. Maar nu vind ik het toch wel spannend worden hoor! Ik wil echt proberen om zo lang mogelijk te wachten met testen want ik ben pas 1x ongesteld geweest na mijn ontrekkingsbloeding. Ik kan dus nog niet zeggen of ik een regelmatige cyclus heb of juist niet.. Ahh.. ik zie het wel allemaal.. ik vind het !!!
Spannend Veroniekske. Hoe dichter bij NOD hoe spannender. Goed dat je je niet gek probeert te maken. Voor deze stresskip is dat zoo moeilijk Hoop dat je een regelmatige cyclus hebt.
Halllooooooooo, ben weer terug. Jeskejes: balen zeg, ik had zo gehoopt dat je me een mooie posi test kon laten zien. Voor ons stresskippetjes is dit slopend he. Veroniekske: welkom! Hoop dat het snel raak is voor je. Hier gaat alles zn gangetje. Heb na n paar dagen buitenland wel gemerkt dat niet iedere dag bezig zijn met zwanger worden goed doet! Maar ja, om nou elke keer naar het buitenland te vluchten............. Rinit en blue: hoop zo voor jullie dat jullie cyclus weer snel op gang komt.