Hoii judith welkom terug !! Fijn dat het je goed gedaan heeft die paar daagjes buitenland Hier vandaag de 20 weken echo gehad en kan nu eindelijk gaan genieten van de zwangerschap ! Alles is goed met onze kleine meid Ben zo blij ! Bekijk bijlage 142825
Mooie echo en lekker genieten! Judith welkom terug! En dank je wel meiden voor jullie medeleven. Heb vandaag toch weer getest, want blijf gespannen borsten houden en moodswings. Helaas negatief. Pff het is echt slopend om maar af te moeten wachten! Hoop snel te weten of mn ongi komt of niet.
Blue, was je al bij de ha geweest? Die kan ook je bloed testen. Dan weet je zeker of heb je iig meer duidelijkheid in welke situatie je nu zit.
He Blue, dat is weer een domper...... Sweetangel: je meisje ziet er prachtig uit! Fijn dat het zo goed gaat.
@ henrieke, de ha vind t pas nodig dat k 8 weken na mn mk een afspraak maak. Gelukkig duurt dat nu niet lang meer, want zit mezelf echt gek te maken.
Doe hard mijn best.... Maar zoals ik al zei is die 8 weken niet ver meer. Komende donderdag is mk precies 8 weken geleden
Balen hoor. Heb zelf 1 vmk gehad met 6 weken en wat dagen. Heeft toch meer impact dan sommige mensen denken. Hopelijk is het bij jou de volgende ronde (zodra je cyclus weer terug is) snel raak! Ze zeggen wel dat je na een mk grotere kans hebt om zwanger te raken.
@Judith: Yeah she's back. Ja is slopend maar we slaan ons er wel doorheen he meid. @sweetangel: mooie echo, idd lekker gaan genieten. @Blue: vervelend dat je nog geen zekerheid hebt. Hier gister overdag naar de beurs geweest en 's avonds naar Jeff Dunham met mn ventje. Hebben krom gelegen vant lachen. Was weer een geslaagde dag.
Whaaaa Jeskejes: I love Jefff Dunham!! Heb je hem gewoon love gezien? Lijkt me helemaal geweldig. Zooooo weer een mooi zonnig dagje voor de boeg, ik ga zo lekker in de tuin zitten denk ik. Fijne dag dames.
gezellig jeskejes! Vandaag maar even afleiding zoeken, want slaap al 2 nachten slecht terwijl k doodop ben. En heb pijnlijke en vollere borsten die me steeds laten denken dat k zwanger ben. Maar nog steeds geen positieve test dus k heb echt afleiding nodig om er even niet mee bezig te zijn.
@Judith: ja heb m live gezien. Zaten wel wat verder achteraan op t veld, dus t was maar een klein poppetje. Maar oh zo geweldig. Die vent is echt goed. Kga nu in de gaten houden wanneer hij weer in de buurt is. Nl of Bels. Hahaha. Dames ik ga naar een kraamfeestje. Ik wens jullie allemaal een fijne en zonnige zondag.