Ik weet het dames, moet meer genieten en relaxen. Pfff... maar zet het maar even op zij! Vandaag wel 6weken, dus dat is al heel fijn!
Aww goofie ik snap je gevoel wel hoor meid ik had precies hetzelfde .. En geloof me heb nu al een aantal echo's gehad maar het is nog steeds erg onwerkelijk Wanneer heb je de eerste echo ?
Ik heb 21 april de intake bij de verloskundige, dus dan hoor ik denk ik wel wanneer ik voor een echo mag. Dat doen ze inieder geval niet de 21ste wat ik uit de papieren heb begrepen Weetje dat ik gewoon het meest bang ben voor een bbz... Heb alleen af en toe wat steekjes maar geen heftige pijn, dus er zal vast geen reden voor zijn. Maar vind dat gewoon! ( mijn moeder heeft het gehad) Als ik de echo heb gehad, weet ik inieder geval dat het in mijn baarmoeder zit.
Snap je angst wel meis ik heb de echo gelijk gehad bij intake. Misschien als je aangeeft dat je nogal angstig bent omdat je mam een bbz gehad heeft ze je misschien toch een echo geven ? Probeer in ieder geval niet te gestressed te zijn meid is niet goed voor jou maar ook niet voor je beebje
Hallo meiden hoe gaat het hier?? Alles goed met de zwangeren?? En hoe staat het met de niet zwangeren...of zijn er inmiddels weer zwangere dames bij?? Ik kan helaas nog niks nieuws melden, behalve dat ik besloten heb maandag pas weer te testen en anders de maandag erna. Als het de 25e nog niet positief is en ik nog geen ongi heb dan maak ik een afspraak met de ha, want zit dan aan 67 dagen na mk. Dat was ook mijn langste cyclus na mijn vmk, dus hoop dat ik voor die tijd uiteraard wat wijzer ben.
Jeetje blue hoop inderdaad echt snel op duidelijkheid voor je ! Ben ook wel benieuwd hoe het nu met de andere dames is Hier is alles goed de kleine trappelt goed Gisteren op controle geweest bij de verloskundige buikje groeit goed baarmoeder is juiste grote voor het termijn ook nog naar het hartje geluisterd en was ook allemaal prima Bloeddruk ook in orde! Moet alleen naar het ziekenhuis om ijzer te laten prikken waarschijnlijk dat dat me zo vermoeid maakt. liefsss
Blue, blijf duimen voor je dat je snel duidelijkheid krijgt!! Hier gaat alles heerlijk met de kleine! Weet me goed te raken met zijn/haar voetjes en handjes, maar het gevoel blijft fantastisch. Zelfs als het pijn doet! Met mij blijft het moeilijk gaan. Mijn lijf is niet blij zwanger. De misselijkheid is dragelijk en zo nu en dan kan het zelfs vergeten! Helaas krijg ik nu last van mijn bekken en kan ik daardoor mijn werkuren niet uitbreiden (wat nodig was vanwege een dreigende WIA. Ben nl bijna twee jaar ziek). Overmorgen weer een bezoekje verloskundige. De 26 weken grens is gelukkig gepasseerd en ik verwacht ook geen vreemde dingen te horen bij de vk. Kleine lag iets achter op schema, maar dat kan komen doordat ik de eerste maanden zo ziek was. Hoe gaat het met de zenuwen bij de verse aanstaande moeders? Begint het al door te dringen dat je toch echt een positieve test had?
ik hoop het! Ik ga deze ronde voor het eerst temperaturen, heb net een thermometer gekocht. Ik heb al wel 3 rondes ovutesten gebruikt en daar kwam wel duidelijk een eisprong uit, dus dat onderdeel van mijn lichaam zou moeten werken. Nu dus maar temperaturen, ook omdat ik gelezen heb dat een HA hierom kan vragen, mocht ik daar terecht komen. Wat ik natuurlijk niet hoop!
Hey hier zijn gangetje. Ongi is weer weg. Eerder dan anders. Ik lees wel mee met jullie, maar zal minder reageren dan anders. Ga toch proberen om er minder mee bezig te zijn. Wie weet dat t deze maand raak is. Kwam er net achter dat ik op moederdag zou mogen testen als mn ei in t paasweekend zich meldt. We zullen zien. Voor iedereen een dikke knuffel en denk aan jullie.
Jammer Elja !! Henrieke wat vervelend dat je zo'n last heb Fijn is dat he de bewegingen voelen Pijn doet het nog niet bij mij maar ben ook nog niet zo ver als jij xxxjes
Jammer Elja......Hoop voor je dat het de volgende ronde raak is. Ik ben opgehouden met temperaturen, ik heb het drie rondes gedaan en ik weet wel ongeveer wanneer ik mijn ei kan verwachten. Ik raakte behoorlijk gestresst van het temperaturen. Heb wel nog een paar ovutesten liggen die ik opmaak. Ik ben net als Jeskejes ook wat minder op zp te vinden, maar mezelf echt helemaal gek. Probeer het nu alleen bij dit topic te houden en max 1 keer per dag even checken of er nieuwtjes zijn. Ik vind het zo zwaar om elke maand teleurgesteld te worden. Mijn ei is nog niet eens geweest en ik maak me nu al zorgen om mijn nod
Die pijn komt nog wel Inmiddels begint bij mij ook de maagzuur. Gelukkig ben ik dankzij de hormonen in m'n hoofd ontzettend kalm. Maak me echt nauwelijks ergens druk om! Ook nu alle kwaaltjes. Zolang het met de kleine goed gaat maakt het mij weinig uit.
Hoi Meiden, Hier ben ik ook weer even, heb even bijgelezen. Helaas door drukte niet veel tijd om te reageren maar doe mijn best om een beetje op de hoogte te blijven. Verder ben ik het spoor een beetje bijster wat mijn eigen situatie betreft. Had afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden. Tot donderdagmiddag geen enkele aanwijzing dat er een ongi aan zat te komen.. Laat in de middag opeens wat krampen die leken op een naderende ongi.. Ging er dus vanuit dat deze maand verloren was. Maar zaterdagochtend.. krampjes weg!! Zijn ook niet meer terug geweest en normaal gesproken heb ik samen met de krampjes ook altijd wat licht bruin verlies een dag of 2 voor dat ik ongesteld moet worden maar ook dat is in geen velden of wegen te bekennen! Heb zondag voor de zekerheid getest maar bleef wit dus helaas! Snap er niets meer van!!!
hey meiden, ik meld me ook weer ff heb ook ff geen tijd gehad om hier te zijn, maar wilde even laten weten dat ik gelukkig geen clomid meer hoef te gebruiken, het werkt bij mij gewoon niet! ( en ik werd er moe en chagrijnig van) heb nu hormonen meegekregen om te spuiten en die gaan sowieso een ei opwekken, dus ik zit weer vol goede moed! meiden, succes weer en we houden elkaar op de hoogte!! kuskus