Meiden uit 1981, die voor een klein wondertje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    @ veroniekske jeetje meid wat erg die onzekerheid ! Hoop snel duidelijkheid voor je :) Misschien nog te weinig hcg ?

@ GFH balen meid :( Veel succes in de nieuwe ronde !

@ Riniti fijn dat je weer moed hebt :) Wens je heel veel succes dat het maar snel raak mag zijn !

2. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Hoe is het hier dames?

@ DeeDeeBowtie; al 8 weken! wat gaat dat snel zeg! Heb je je eerste echo al gehad?

3. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey mamanu,

Hier nog steeds niets maar dan ook niets wijzer.
    Dus je snapt m al ik word echt moe van het afwachten.
    Vandaag precies 8 weken na mk.....maandag nog maar eens testen, want heb besloten in overleg met de ha te wachten tot mijn langste cyclus.
    Nu dus nog even geduld tot 25 april :(

4. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Balen Blue! Maar 25 april komt er gelukkig ook weer snel aan.

Hier net terug van de vk en alles is goed en op schema. Kreeg nog de vraag of ik op de weegschaal wilde gaan staan of niet. Ehm... nee, laat maar! :D Ik sta er wel weer op als de kleine er uit is en we een paar maanden verder zijn.

5. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha zo erg is het toch niet henrieke???
    Bij mijn 1e zwangerschap werd het me nooit gevraagd of ik wou...ik moest er op.
    En dat resulteerde met 21 kilo zwaarder....pff, nu 2,5 jaar later kleven daar nog kilootjes van aan mijn lijf :p

En gelukkig duurt 25 april niet heel lang nee. Het is dan pasen dus ik hoop dan toch dat er wat leuks is gebeurd met mijn ei ;)

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ik ben lang en daardoor ook een hoger gewicht. Ik bleef altijd netjes een stuk onder de 100, maar ben nu bang dat ik er toch al bijna op of over zit. En dat geeft een beetje hetzelfde gevoel als die 3 en die 0 die er steeds dichter aan zitten te komen :D

Misschien dat je het al eens verteld hebt, maar heb je wel een eisprong gevoeld/gehad?

7. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Die 3 en die 0 vallen hartstikke mee joh :p
    Zag er ook tegen op, maar ach ben nu bijna een maandje 30, en merk geen verschil. Of toch dat ene kraaiepootje...:D

Ik denk wel dat ik mijn ei gevoeld heb begin maart, maar dat weet ik dus niet zeker.
    Voel het namelijk niet altijd.

8. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nee die heb ik de 28e

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedenavond dames, hoest hierzo?
    Hier rustig aan, zit alleen weer aan de antibiotica :( Heb gelijk bij de ha gemeld dat we al eventjes bezig zijn.(9maanden gestopt met de pil en ben pas 6rondes geleden begonnen met goed bij te houden) Hij gaf gelijk een brief mee voor zaadonderzoek. Hij zei dat we dat al achter de rug konden hebben.
    Morgen een dagje met mn werk op pad. Heb er redelijk zin in.
    Ik wens iedereen een fijn weekend.

10. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Hoi dames,

Ben een tijdje hier niet geweest ivm drukte en toch wel verhoogde emo rondom de startende ICSI.

Maar ik heb goed nieuws, afgelopen woensdag werd ik helemaal gek van mezelf, voelde namelijk mijn borsten al langer dan een week. Dit heb ik elke keer voor de ongi. Maar vond het nu toch anders voelen, maar met de uitslagen die wij gehad hebben en de uitspraak van de gyn dat een spontane zwangerschap er eigenlijk gewoon niet is, had ik niets verwacht, het was meer om mezelf weer rustig te krijgen. Want je gaat toch denken, heel misschien...
    Ik wist ook niet hoe het met mijn cylus zat want heb 4 feb mijn laatste periode gehad.

Na een testje 2x5 E, gelijk al een tweede streepje!!! Wat een verbazing!!! De dag erop een clear blue gedaan deze gaf zwanger 2-3 weken aan!

We zijn zo blij!!!! Wel gek want de hormonen voor start ICSI liggen in de groentela.

Ik ga me nu even inlezen in jullie berichtjes, en weer sociaal doen!

11. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Zo dat heeft dus echt zo moeten zijn. Proficiat Groen!

12. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Gefeliciteerd Groen !! :D

13. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    gefeliciteerd groen! Echt een wondertje dus, super!

14. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Gefeliciteerd Groen!

15. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Groen!!

Jeskejes: wanneer gaat je mannetje het zaadonderzoek laten doen? Als het bij ons deze ronde niet raak is wordt het ook tijd daarvoor. Hoe zit het met het gebruik van antibiotica en zwanger willen worden? Betekent dit dat je nu even niet door mag gaan? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Mijn ei is hier weer geweest. Nu rustig afwachten tot het eind van de maand. Dat gaat best redelijk, ik probeer het echt een beetje los te laten. Of ik me nu wel of niet druk maak, ik word er echt niet sneller zwanger van!

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Gefeliciteerd Groen, super meid. Lekker van genieten.

@judith: heb t er met mn vriend over gehad. We wachten deze ronde af en ben ik op 8mei ongi dan gaan we dat doen. Moet 2 tot 7 dagen geleden zijn na lozing. En ik denk dat mn ei eerder komt, dus klus liever dan dat t in een potje moet.;)
    Ik had antibiotica die schadelijk kon zijn voor de voortplanting, nu heb ik andere gekregen van de ha en dat kan geen kwaad. Dus we gaan weer ons best doen deze week.

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ben ik weer eventjes. Schiet mij maar lek. Denk dat mn ei eraan komt. Beetje vroeg maar jah. Altijd fijn wanneer je je niet helemaal fit voelt en dan komt dat ei. Vandaag 2x met afvegen flinke slierten slijm. Dat is toch een teken van eisprong? Nja zou pas over 8 dagen zijn.

Fijne avond nog allemaal, ga vriendlief zo toch maar eens verleiden :p

18. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Haha Jeske veel succes !! :D :p En idd betekent komst van ei dat vruchtbare slijm :)

19. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Idd aan de klus, want je ei kan ieder moment komen :)

20. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Proficiat groen!

Deel Deze Pagina