@Deedeebowtie: we zijn naar friesland geweest. 3 dagen heerlijk genoten op t water. Wat een weertje was t hé van t weekend. @Goofie: Ohh super meid t hartje gehoord. Lijkt me super geweldig. @veronieckse: gefeliciteerd meid, lekker van genieten. Ik d8 dat ik mn ei gehad zou hebben, maar temp is vreemd. Komt misschien omdat ik 2 nachten in tent heb geslapen. En net bij afvegen weer een sliert slijm. Zal mn ei dus nog niet geweest zijn denk, weet t ff niet meer. Maar t weekendje was echt super. Lekker genoten en zondag weer voor t eerst op t wakeboard gestaan....moet nu boeten heb spierpijn hahha En schouders gister verbrand Vandaag weer werken. Dames fijne dinsdag
jeskejes het klinkt als een geslaagd weekend! Ben vandaag bij de ha geweest en t is niet erg dat k nog niet ongi ben. Dat mag 6 maanden wegblijven. Pff, zit nu bijna op de helft en dat lijkt al een eeuwigheid. Intussen kan k wel zwanger worden, want tja mn ei bepaalt wanneer t springt, dus dan komt er zoiezo geen ongi. Advies is dus te wachten tot die 6mnd want t is belangrijk dat mijn lijf aangeeft wanneer t klaar is voor een nieuwe zwangerschap. Oh en af en toe een testje doen voor het geval dat k wel zwanger ben. Nou dat word dus nu 1x in de maand n test, want t heeft me al genoeg gekost.
Balen Blue dat je nu nog langer moet wachten voor er iets gaat gebeuren! Hopelijk laat je lijf je snel weten waar je aan toe bent en hoef je niet nog tot het einde van die 6 maanden te wachten! Jeskejes, klinkt als een super weekend Veroniekske, gefeliciteerd!!! Ego, ik ga duidelijk het 3e trimester in. Energie sijpelt heel hard weg! Ben steeds sneller moe en heb moeite om goede nachtrust te krijgen. Begin nu toch wel de weken af te tellen. Bijna nog maar 11 te gaan!
@Jeskejes; lekker hoor met een bootje op het water! Wil ik ook wel... @Veroniekske; gefeliciteerd meid! @Blue; hopelijk heb je snel meer duidelijkheid @Henrieke; nog maar 11 weken Dat gaat snel... nog eventjes en je mag je kindje in je armen houden. Spannend hoor! Hopelijk is het nog vol te houden die 11 weken. Het kan erg zwaar zijn die laatste loodjes.
Meiden, bedankt voor alle felicitaties! @Blue ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. @Mananu wij lopen aardig gelijk op zie ik! Wanneer ga je voor het eerst naar de VK? Ik heb vandaag de VK gebeld, mag op 10 Mei komen voor een intake en mijn eerste echo!! Super spannend!! Liefs!!
Ik dacht dat ik helemaal bij was met lezen, niet dus hij stond elke keer weer op pagina 2 dus dacht dat er geen nieuwe berichtjes waren. Vond het al zo stil @Goofy, gefeliciteerd moet heel mooi zijn, zeg! @Verontrieske, ook gefeliciteerd, wow en dat al in ronde 2! Kom je meekletsen bij de december 2011 mama's, samen met Goofy, Mamanu en mij? @Blue, killiing zeg die onzekerheid. @Henrieke, nog maar 11 weken dat gaat echt heel snel, wanneer ga je met verlof 6 of 4 weken voor de tijd. Of werk je niet? @Jeskejes, ben best een beetje jaloers heerlijk zo'n boot! Hier, morgen de 1ste echo, super spannend. Maar heb er echt een goed gevoel over dus kijk er voornamelijk erg naar uit!
@groen, ik werk wel hoor! Niet veel momenteel, maar 15 uur en zal dit ook niet uitbreiden imv bekken klachten. Ik ga dan ook ongeveer 6 weken van te voren al met verlof. Mag nog 6 weekjes werken Veel plezier bij de echo morgen!
Hallo meiden, Even een ego update. Vandaag weer ongesteld geworden. Al 9 keer niks dus. Ik word er echt moedeloos van en heb het gevoel dat het nooit gaat lukken. Afgelopen maand ben ik er veel minder mee bezig geweest en ook dat heeft niet geholpen. Ik ben een beetje door mijn opties heen.
Judith, wat balen zeg. Ik had ook zo'n goede hoop. Geef er maar even aan toe (uit ervaring weet ik dat dat het beste werkt) Jeskejes hebben jullie al een semenanalyse laten doen? hier echo nieuws: een mooi kleine smurf gezien met een kloppend hartje!!! Zij dacht aan de hand van de grote dat ik 6 weken en 3 dgn ver ben, dus mijn uitgerekende datum wordt nu 20 december morgen maar even de verloskundige bellen en natuurlijk moeder voor moeders Henrieke: vervelend die bekkenpijn, is het minder nu je meer aan je rust toekomt?
@groen, bekken is nu wel al heel wat beter. Volgens de fysio kan het volledig weggaan, dus ik ben positief. Ik moet mijn oefeningen doen en daardoor blijft het onder controle.
@groen: wat fijn dat de ego goed was. Nee test hebben we nog niet gedaan, wachten tot mn NOD van 8 mei
ah meid, wat balen zeg!!! ik ken het gevoel helemaal ( buiten dat ik niet ongesteld word :x) hopelijk weer nieuwe ronde nieuwe kansen.... positief proberen te blijven hoor, hoe moeilijk dat soms ook is ( ook daar spreek ik uit ervaring ) hou je taai, knuffel
@ Judith wat jammer nou meis dikke knuffel !! @ Henrieke tijd schiet lekker op voor je meid Nog een paar weekjes !! @ Groen fijn dat je een goede echo hebt gehad Geniet er maar lekker van @ GFH hoe is het met jou ?? Ei al gespot ?? @ Deedee hoe is het met jou meid ?? Last van kwaaltjes ? @ de rest van de meiden hoe is het met jullie ?? Hier alles goed tijd schiet aardig op Alweer bijna 24 weekjes zwanger .. Sinds een week kan ik haar echt van de buitenkant zien bewegen echt super Ze schopt me nu wel soms s'nachts wakker Met 29 weken heb ik de 3D echo ben zo benieuwd !! liefsss