Meiden uit 1981, die voor een klein wondertje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    @Sweetangel: Ik denk dat ik gisteren mn ei gehad heb. Was namelijk best beroerd gisteren (pijnlijke borsten, buikpijn, algeheel bleeeeeeh gevoel, etc). En dat had ik vorige maand ook op de dag dat ik met behulp van ovulatietesten mn ei heb gespot (deze keer geen testen gebruikt).

En vandaag voel ik me trouwens ook nog steeds een beetje vreemd. Heb al de hele dag zo'n gevoel in mn buik alsof ik ongesteld moet worden. Maar dat kan natuurlijk helemaal nog niet.

2. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Ik ga hard voor je duimen meis !! Hopelijk een mooi testje over 2 weekjes :)

3. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Dank je wel. Dat hoop ik ook.

4. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier behoorlijk misselijk de hele dag door..
    Erg moe en slaap slecht snachts.
    Verder mega borsten en merk dat mijn lichaam bijhoorlijk veranderd.
    Verder kijk ik uit naar 13 mei voor de 2e echo!

5. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Lieve Judith ik snap helemaal hoe je je voelt, maar echt houd moed (ik heb nu natuurlijk makkelijk praten, maar ik weet echt hoe het voelt) Dikke knuffel meid.

Ik heb net mijn eerste echo gehad. Baby had niet zoveel zin in meten :p Ze hebben zowel uit- als inwendig een echo moeten maken om beeb te vangen :p Uiteindelijk gelukt en ik ben vijf dagen vooruit gezet.

uitwendige echo

inwendige echo (heb hem even omgedraaid dan is hij duidelijker)

6. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Een prachtige echo DeeDee!
    Nu zit je ook sneller bij die 12! Dat is mooi meegenomen :D

7. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen meiden!

Pfff ... heb super onrustig geslapen en heb allerlei vreemde dromen gehad. Ben dus echt nog doodmoe nu! Gelukkig maar een halve werkdag en dan lekker weekend.

Mooie echo Wendy!

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemorgen, hier nog eentje die onrustig heeft geslapen. Zo even werken en dan vanmiddag weer en dan WEEKEND!!

Fijne dag dames.

9. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve woorden meiden! Ik voel me meteen weer wat geruster.

Dee: wat een prachtige echo, je beeb ziet er mooi uit!

Sweetangel: fijn dat het zo goed gaat en dat je je meisje nu ook aan de buitenkant ziet schoppen. Hmm dat 's nachts wakker schoppen lijkt me wat minder ;)

Fijn weekend dames!

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hey Judith, fijn dat je wat geruster bent. Maar balen ist nog steeds. Houd goede moed meid, hoe moeilijk dat ook is. (zegt de stresskip ;) )
    Wel vreemd dat je mee baalt met iemand die je eigenlijk niet zo kent. Maar vind t gewoon fijn dat je hier dingen van je af kan schrijven en met elkaar kan delen.

11. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jeskejes: ja ik merk dat het delen en van je af schrijven ook erg fijn is. Ik heb het gevoel dat mensen om me heen het niet echt goed kunnen begrijpen omdat ze niet in dezelfde situatie zitten. En daarnaast hebben wij het maar aan een enkeling verteld, omdat we het ook een beetje voor onszelf willen houden.
    Zo het zonnetje schijnt weer. Fijne Koninginnedag!!

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @Judith: hier weet eigenlijk niemand dat we bezig zijn. Die t wisten (per ongeluk er achter kwamen) hebben we nu gezegd dat we nog even w88 ivm mn opleiding in september. Daarom is het fijn om het ergens kwijt te kunnen.

Sow gister gevaren, wat waaide het, maar was wel weer genieten. Woef was ook mee die zat weer te genieten. Heb hopelijk voor de laatste x op t wakeboard gestaan ;) Ging alleen niet zo fijn door de wind, stroming enz. Vriend gaf gas bij terwijl ik zachter wilde. Miscommunicatie. Vloog uit mn board schoenen zelfs. Nu bont en blauw en spierpijn, vooral nek. Maar zoals ik zei. Ik moest en zou op dat board. Want t zou zomaar de laatste x zijn.

13. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hey,

heel herkenbaar, ik heb ook heel veel steun aan zp, en het helpt idd heel erg om het van je af te schrijven en met mensen te kunnen delen die in hetzelfde schuitje zitten... andere mensen die niet in dezelfde situatie zitten snappen het toch niet ( kunnen ze niks aan doen want ze zitten niet in de situatie, maar je hebt zo weinig aan joh meid het komt vast allemaal wel goed ;)) wij hebben het ook niet tegen veel mensen verteld omdat ik het iets vind van ons en ik vind het leuk om als verrassing te kunnen vertellen dat ik zwanger ben ipv dat iedereen al weet dat we bezig zijn!

groetjes :)

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik heb t vandaag tegen een goede vriendin vertelt toen ik in de verf zat, kon mn mond niet meer houden. Ze kreeg gewoon kippenvel en zat bijna te janken. Ze zei dat wordt wat wanneer je vertelt dat t raak is. t voelde goed om t haar te vertellen. Zij zijn lang bezig geweest, maar weet nu dat als er iets is dat ik bij haar kwijt kan. En bij jullie natuurlijk:D

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    je temp ziet er in ieder geval netjes uit!

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dank je, was t vanmorgen alleen vergeten.

Hoe gaat het verder met jou en Brammetje? Ow morgen intake. Spannend. Lekker van genieten meid

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Met brammetje gaat het prima, ik ben toe aan 12 weken. Energie en niet meer spugen! Maar ben wel heel gelukkig!

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ah mooi dat je gelukkig bent, is ook te begrijpen zo op een roze wolk.
    Is er nog een plekje op die wolk? Kom er graag bij zitten weet alleen nog niet wanneer. Voel, zie, denk nl nog helemaal niks en dat ivm vorige maand. Toen maakte ik me helemaal gek. En nu? Doodkalm, eng gewoon want das niks voor mij hihi.
    Maar welterusten ik ga bedje opzoeken, vriend is op tijd thuis lekker tegen m aankruipen

19. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen meiden!

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011