Pfff ... ik baal. Net ongesteld geworden. Ik had gehoopt na een cyclus van 28 en van 27 dagen dat mn cyclus wel enigszins regelmatig zou zijn. Maar vandaag dus pas dag 24. Zucht ....
He jammer GFH:x Hoeveelste ronde is het voor jou? Jeskejes: ik duim me rot voor een posi test! Houd je taai! Hier begint de vruchtbare periode weer bijna. Ik ga me er niet al te druk om maken. Als het deze ronde niet gelukt is ga ik naar de gyn (is al afgesproken met de ha). Nu maar hopen dat het niet nodig is!
Dit was de 4e. Ik weet dat er meiden zijn die al veel langer bezig zijn en dat het gemiddeld gezien langer dan 6 maanden duurt eer mensen zwanger zijn, enz enz. Maar toch baal ik! Ben al een dikke week misselijk, pijn in mn onderbuik, een grote hormonenbom en dan ... word ik gewoon ongesteld. Maar goed, ik ga zo eens een lange wandeling met de hond maken en ga het dan weer gewoon nuchter bekijken ... Nieuwe ronde, nieuwe kansen en dit weekend kan ik gewoon een glaasje wijn drinken en filet americain eten!
He bah GFH, ontzettend balen. Lekker met de woef lopen en koppetje leeg. Succes volgende ronde. En dat je baalt is normaal hoor. Tis toch een teleurstelling. Judith, hop aan de klus bijna. Lekker van genieten en hoe makkelijk t ook gezegd is, niet te druk maken. Ik ga zóó hard duimen voor je dat je niet door hoeft naar de gyn. hou je ons wel op de hoogte??
@ Jeskejes; Dank je wel @ GFH jammer meid, maar idd wat je zelf zegt nieuwe ronde, nieuwe kansen. @ Judith; hopelijk is het idd niet nodig! Ik ga hard voor je duimen @ DeeDeebowtie; ik slik ook de gravitamon. Heb dit ook bij mijn andere kinderen gedaan. Zo heb ik toch het gevoel dat ik al mijn vitamientjes binnen krijg ook al eet ik redelijk gezond en gevarieerd. @ Henrieke; Ja dan begrijp ik goed dat die opmerkingen minder leuk zijn, maar misschien maak je nog een goede groeispurt. Dat deed ik in ieder geval wel na de 32 weken. Misschien valt het bij de groeiecho mee?
Mooi buikje al zeg!! En GFH wat balen meid, maar vol goede moed door naar de volgende ronde. Zou ik nu zelf ook wel graag willen. Dag 77 vandaag
Meiden dit geloven jullie nooit!!! Bekijk bijlage 148627 Heb toch een testje gedaan...en zie het resultaat!!! Aaaaaaaaaaaah en juist nu manlief pas laat thuis komt
Ja ik blijf maar naar de test kijken.....wauw, dit zag ik echt niet aankomen, maar hoopte het natuurlijk wel
Whaaaahhhh Blue, super meid. Van harte gefeliciflapstaart!!!!!! Weet manlief er al we van? Ow ben zo blij voor je, zit hier te stuiteren op de bank
Blue!!!! Proficiat!!! Geweldig! Geniet ervan! GFH: heel begrijpelijk dat je baalt. Dat deed ik in ronde vier net zo hard als nu hoor! Mamanu: wat een prachtig buikje heb je