Thnx dames voor t duimen en hopen. @florabella: ik heb nog 2v5 liggen en heb me voorgenomen om woensdag of donderdag te testen als ik niet ongesteld ben geworden. @groen: gezellie dat je er weer bent. @Judith: ja spannend is t idd, begin t nu toch wel beetje eng te vinden Ow nog effe doorklussen jij en dan met de voetjes op de bank. En op naar een mooie test! Ik voel nu van alles, maar of t nu zwanger of ongi is, geen idee. Merkte wel dat mn buik veel dikker nu is dan vanmorgen. Ahh heerlijk gewerkt vandaag, heb mn kids geschminkt en me zelf ook een beetje. Weet nu wat ik wil voor mn verjaardag! (die pas in nov is ) Ik wil... een schmink cursus. Vind dat echt leuk om te doen. En kreeg complimenten van mn collega's
jeskejes wat spannend! Laat mei maar een mooie roze maand worden! En schmink cursus is leuk. Heb k op mn werk gehad. Heb er alleen weinig aan want werk met kids tot 2 jaar.
Ja mei mag mooi roze kleuren. Ik begin me hier beetje gek te maken. Lig in bed met de laptop en heb me toch een pens, helemaal opgezet. Schiet mij maar lek. Ik werk met kids van 0-2, 2-4, 4-12. Ik wordt op de verschillende groepen ingezet. Vandaag bso kids. Nog effe een vraagje. Ik lig eens op mn buik te letten nu en ik zie daar mn hartslag. Buik trilt een beetje. Ik heb dat nog nooit gehad. Iemand die dat herkent?
Overigens is het wel veel erger sinds ik zwanger ben. Maar dat verschil weet je natuurlijk pas als je ervoor er ook op lette Toch klink je met alles wel alsof er een streep moet gaan verschijnen! Dus ik duim zeker weten ook voor je!
Goedemorgen, vanaf 4uur al wakker gelegen, grr niet leuk meer. Temp is nu weer 36.8. Schiet mij maar lek. Wordt weer een dagje op en neer naar t toilet. Sta bij de baby's vandaag. Ben benieuwd hoe dat gaat. Ja de kwaaltjes zijn er, maar ga steeds meer twijfelen. Ben zo bang dat mn lijf me ontzettend voor de gek houdt. Fijne dinsdag allemaal.
Jij bent er ook al vroeg bij, Florabella. Dank je. Ik hoop zo dat die ongi wegblijft. Hoe was de intake bij de vk?
Yeah na mijn bericht nog 8 berichten en we hebben er 1000!!! En.. we zitten nu op pagina 100. Goed bezig hier dames
Intake was prima, we konden met de doptone het hartje zelfs al horen! Nu het lange wachten op de volgende echo over 10 dagen. Pffff ik wordt er onzeker van als ik zo lang niet weet of het goed met Bram gaat! Ben dan wel precies 12 weken dus we kunnen dan een echt kindje zien en daarna (volgens de regels niet dat dat alles zegt....) opgelucht de 12 weken grens passeren!
Ow wat gaat t hard. Wel leuk en jah kan me voorstellen dat t spannend is. Wel blijven genieten he meid. Ah hartje gehoord, lijkt me zo'n mooi geluid dan.
Fijn dat je het hartje gehoord hebt flora !! Bij de 12 weken echo is je kindje inderdaad een stuk groter Die onzekerheid heb ik gehad tot aan de 20 weken echo vreselijk ik ken het wilde continu haar maar zien op echo alleen om die bevestiging te hebben dat ze oke is nu heb ik dat niet meer Gelukkig ! Nog eventjes en je bent de 3 maanden gepasseerd fijn hoor De tijd gaat hard !! Probeer maar lekker te genieten liefss