Net een groeiecho gehad. Stiekem toch wel beetje zenuwachtig hoor! Maar wat was het fijn om die uk eventjes te bewonderen. Heeft een giga bos haar! Dat word kammen Verder was alles helemaal goed. Absoluut niet te klein! Dus ik ben ontzettend opgelucht! Mijn dag kan gelijk niet meer stuk @Jeske; Ksssst!! Weg rode duivels! Weg!
Ja dus en ik wist dat ook niet Opeens liet ze een witte waas zien naast het hoofdje en zegt dat het haar is! Heb er ook een foto van, zal die binnenkort even spammen
@ florabella, wat fijn dat je het hartje hebt gehoord Zal een heel mooi geluid geweest zijn. @ Henrieke, super dat je ukkie niet achter loopt qua groei! @ jeskejes....die duivels houden we allemaal voor je op afstand, ik hoop dat ze luisteren Hoe gaat t met alle andere meiden hier?? Ik heb vrijdag mijn 1e echo en ben nu al zo zenuwachtig... Vind het eng, spannend en leuk tegelijk
@Sweetangel: ik vind wel dat mn temp erg schommelt, weet niet wat ik daar van moet denken. Hihi zag dat je de 1000e hebt gepost. @alle dames die de duivels voor me wegjagen: dank je meiden, doet me goed Heb heel raar nu niet t gevoel dat die duivels er aan komen. @henrieke: ow wat leuk zo'n bos met haar. Fijn dat t goed was. Lekker van genieten. Ah ben benieuwd naar de foto. @Blue: lijkt me idd spannend zo'n 1e echo, maar ook wat je zegt erg leuk. Hier dus geen ongi en hoop dat t zo blijft. Voor iedereen een dikke knuffel omdat jullie zo meeleven met iedereen hier, helemaal leuk.
Hier is dan de uk met het bos haar! Dat witte wat je ziet is haar. Hoe uk verder precies ligt, geen idee. Die echo's vind ik maar onduidelijk
Ow wat mooi Henrieke. Die echo's zijn voor mij vaak nog een raadsel. Maar vind t altijd super leuk en mooi om te zien.
@ Jeske je temp schommelt inderdaad meis maar als ik je grafiekje goed bekijk heb ik zo'n gevoel dat jij je ei gehad hebt op dag 21 Je temp voor ei was redelijk laag 36.5 dus als je die coverline zal bekijken dan zit je er nog ver boven met 36.8 Als je die van mij bekijkt kan je zien dat die ook nogal schommelde maar wel boven de coverline ! My Ovulation Chart @ Henrieke jeetje wat een bos haar als het zoveel is mooi hoor !!!
JA als ik goed kijk naar je grafiek dan zie je de duidelijke stijging boven coverline op dag 21 kan het ook mis hebben hoor maar mijn gevoel zegt dag 21
Haha ik begrijp je heel goed meis echt waar Het is erg frustrerend dat wachten iedere keer Hoe voel je je verder?
Verder wel ok. Begin wel lijstje van kwaaltjes te krijgen, zoals net hoofdpijn gekregen, al een paar dagen t zuur. Som misselijk. Dikke pens 's avonds. Grotere en beetje pijnlijke borsten. stemmingswisselingen en zoooo emotioneel. En snel moe.
Toch wel verschijnselen die erbij horen en die grotere pijnlijke borsten erg bekend !! Ben erg benieuwd mijn duimen blijven draaien voor je hoop het zo Wil ons allemaal op roze hebben in dit clubje
Ja zou mooi zijn om allemaal op roze te mogen. Whaah begin gek te worden. Wat als t raak is, jeetje, hihi wordt er een beetje kriegel van
Klinkt allemaal goed volgens mij Jeskejes! En als je ei een paar dagen later is geweest dan zijn die witte testen ook niet vreemd. Wanneer ga je weer een testje wagen? Zo vanavond nog even klussen en dan check ik morgenvroeg even aan de hand van mijn temperatuur of mn eisprong is geweest. Na een aantal maanden tempen weet ik onderhand wel hoe hoog ie moet zijn na mijn ei dus ik temp alleen nog ter controle. (volgens mij ga ik dan echt tegen alle tempregels in maar ja, ik voel me er beter bij! )