Wordt ie net wakker vraagt ie wat er is. ja duhh. Ja ongesteld vraagt ie? Nee. Temp niet goed? Nee. Wat is er dan? Uhh wat zou ik vandaag doen? Oww istie wit? Ja. Jammer. Maar hij zegt dat hij er wel een hele dag aan denkt en ook niet weet wat ik nu zou moeten doen. Heb m wel even verteld dat t net overkomt alsof hij er niet mee bezig is. Maar dit is niet zo zegt ie. Ja laat t dan wat meer merken aub! Zo ff klaag modus aan
Haha best herkenbaar!! Ik spuugde net alles er weer uit, kom ik de kamer in geen reactie. Dus ik zeg Bram is zijn verjaarsdagsfeestje al goed aan het vieren, ik moest weer spugen. Owja zegtie dat hoorde ik al..,,.fijn die ondersteuning! Heerlijk ff klagen!
Ja klagen is soms best fijn. Dan ben je t ff kwijt hé. Heerlijk zo die reactie, ik hoor t die van mij al eventueel zeggen. Zit nu te twijfelen, zou ik ha bellen voor een bloedtest of nog wachten?
Ik zou nog ff wachten, je zit nog niet op je langste cyclus (37 volgens je handtekening) ik denk dat de ha dat ook afwacht
kweet t morgen zou langste cyclus zijn. Ben alleen zo slecht in wachten. En morgen een bruiloft en dan t weekend in. Weet niet of ik dat trek. Ben een behoorlijke stresskip. Ik had zo'n goed gevoel. HA weet dat we bezig zijn en dat ik altijd op tijd ben. Aarg ben zo onzeker nu. Is zo'n bloedtest 100% betrouwbaar? Mocht ik nega testen dan ist zeker dat ik niet zwanger ben? Of is er dan nog wel een mogelijkheid?
Ik denk wel dat de ha zegt dat je moet wachten met de bloedtest. Maar je kan altijd even bellen. Wie weet
Oke, ik bel gewoon even en kijken wat hij zegt. Ook om me misschien wat gerust te stellen. Sorry dat ik zo kan zeuren, maar ben zo onzeker.
Logisch! Je wilt het zo graag en daar kan je ontzettend onzeker van worden. Leg dat vooral ook uit aan je ha. Als ie een goeie is, dan weet ie exact hoe ie je wat rustiger kan krijgen en wie weet, misschien krijg je wel een bloedtest.
De assistente heeft overlegd en ik kan een bloedtest laten doen. Maar de angst voor negatieve uitslag is zo groot dat ik zei dat ik t nog even w8. Als tie begatief is is de kans nihil dat ik toch zwanger ben. Ga zo mn vriend bellen om te kijken wat hij zegt.
@ Jeskejes; hopelijk heb je snel toch die positest in handen. Je zou haast denken dat het niet ander kan! Misschien ben je toch nog iets te vroeg. Ben benieuwd wat de HA zegt. Hopelijk heb je voor het weekend meer duidelijkheid. Kan me goed voorstellen dat het frustrerend is, maar misschien wordt het lange wachten wel goed beloond!
Ik ga de HA terug bellen om te vragen of ze t papiertje weg leggen. Ga toch bloed laten testen. Vriend zei doodleuk, ja dan wachten we nog maar even. Ja daag, dat was nu net niet wat ik wilde horen haha.
hoi jeskejes, heel herkenbaar hoor meid, vervelende menstruatie als 'tie er is is het niet leuk, maar als 'tie niet komt en je ook niet zwanger bent is het ook niet leuk! het schiet bij jou ook allemaal niet echt op... toen ik naar de ha ging omdat mijn menstruatie ineens niet meer kwam zei hij doodleuk, ja je bent of zwanger en de test wijst dat nog niet uit, of je bent niet zwanger en zal binnenkort wel ongesteld worden ( ik wist niet dat je voor deze conclusie dokter moet zijn want had hem zelf ook al getrokken) maar toen ik om een bloedtest vroeg zei hij dat dat niet de normale gang van zaken was en dat hij wel snapte dat het voor mij leuk was om te weten of ik zwanger was of niet maar dat hij daar niet aan mee wilde werken ( grrrr) uiteindelijk ben ik in jan. naar de gyn gegaan en bleek ik pcos te hebben... fijn hoor die dokters, ik hoop dat het voor jou allemaal beter uitpakt.... succes meid, en probeer jezelf niet helemaal gek te maken, hoe moeilijk dat ook is, liefs riniti
Dank je Riniti, gelukkig zijn de dokters bij onze praktijk wel makkelijker, althans 1tje van de oude garde. Mn eigenste was er niet dus aan andere gevraagd. Ik ben net terug van prikken. Maar jeetje wat vind ik dat eng, zat helemaal te trillen. Voor 5 uur moet ik bellen voor de uitslag. Moet tot 6 werken, nu iets verzinnen om dan effe te kunnen bellen. Ah das ook erg vervelend van jou dokter. Ja dat had je zelf ook al wel bedacht jah jeetje zeg. af en toe pff. Dr is nu alleen op hcg geprikt. Ik hoop zo dat er niet meer met mij aan de hand is, maar dat ga je wel denken. En ja ik weet t niet te druk maken, maar das zo moeilijk voor mij. En t ging zo goed. Je krijgt t nu eenmaal niet zo 1,2,3 uit je hoofd. Had ik maar een schakelaartje waarmee ik t even kon omzetten Mag ik vragen wat pcos is?
Awww Jeske sh*t !! :x Had zo'n goede hoop op een posi test Welke test heb je gedaan ? Ben benieuwd wat er uit de bloedtest gaat komen *dikke knuf* liefss
Dank je sweet, ik heb vanmorgen die van t kruitvat gedaan. En net terug van bloedtest, ben benieuwd vanmiddag. Ben zo zenuwachtig nu. Hopen dat ze straks op t werk niks merken.
Awww meis toch snap dat je zenuwachtig bent Het is ook niet niks ! Het is iets dat je erg graag wilt en nu komt er dan eindelijk duidelijkheid met een bloedtest .. Ik denk aan je vanmiddag ! En Pcos is een hormoonprobleem.. Je hebt dan niet altijd een eisprong en kan erg lange cyclussen hebben was hier ook vastgesteld in september. In december zouden we beginnen met behandeling maar was dus niet meer nodig liefss
Lief dat je aan me denkt vanmiddag, ik laat t vanavond zo snel mogelijk weten. En bedankt voor je uitleg. Ik heb zover ik nu weet wel altijd een eisprong gehad, want anders gaat je temp toch niet omhoog? Ohh wat mooi!! dat je net voor de behandeling zwanger bent geworden. echt super.
Zoals ik je temp bekijk lijkt het wel op een eisprong ja je hebt een duidelijke stijging in je grafiek
tuurlijk mag je dat vragen meid bij pcos groeien er geen eitjes, ik word dus ook niet meer ongesteld en ik ben in principe ook niet vruchtbaar... ik heb hiervoor medicijnen gehad, eerst om een menstruatie op te wekken en daarna om een ei te laten springen (clomid) maar dat werkte bij mij niet, werd er erg depri, moe en chagrijnig van, dus mocht er na zo'n 4 maanden mee stoppen en spuit nu hormonen bij mezelf.... dit moet sowieso iets gaan doen, maar moeten wachten welke dosering bij mij aanslaat, ze doen dat heel voorzichtig opbouwen omdat de kans op een meerling heel erg wordt vergroot daarmee! maar meid, jij succes met de uitslag, ik ga ook voor je duimen, heb na nu geen computer meer binnen handbereik dus kan even niet meer reageren, maar kan met mijn telefoon wel meelezen.... maandag ben ik weer van de partij met reageren nogmaals succes! liefs riniti