Meiden uit 1981, die voor een klein wondertje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    ps... mijn menstruatie bleef 107 dagen weg... is toen met medicijnen opgewekt... dus je snapt wel hoeveel vervelende witte testen ik heb gehad in die periode ( helemaal omdat ik ook nog eens een dokter had die me niet wilde helpen ) ;) ik snap dus heeeeeeeeeeeel goed hoe je je voelt ( voor mijn vorige zwangerschap had ik nergens last van, werd gewoon ongesteld en was met 2 maanden zwanger!!! en nu ineens dit grrrrrrr)

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Jeetje das niet mis meid. Ik weet gewoon niks erop te zeggen. Lijkt me erg heftig allemaal. Ga heel hard voor je duimen.

En ik maar klagen.

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Jeetje, bevallen en alles er omheen is best duur! Kom er net achter dat je voor kraamzorg ook een vrijwillige bijdrage moet betalen. Tel dat bij de kosten op voor bevallen in een ziekenhuis zonder medische indicatie en je bent gelijk een smak geld kwijt!

4. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    balen jeskejes! Ben benieuwd naar je uitslag van bloedtest. Nog n uur dan weet k hopelijk meer.

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Komt vast goed blue! In het begin kan je nog wel eens wat bloed verlies door idd stoelgang. Gelukkig heb je straks meer duidelijkheid. Dat je gevoel zegt dat het goed zit vind ik persoonlijk veel zeggen. Bij mijn vmk wist ik vanaf het eerste druppeltje dat het niet goed zat (zelfs ervoor al). Dus ga zeker op je gevoel af!

Succes straks!

6. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    @henrieke, bij mijn mk had k idd ook een slecht voorgevoel. Nu totaal niet. Schrok wel natuurlijk bij het zien van bloed, maar is wel normaal denk k.

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Blue, op je gevoel afgaan nu. Als t goed voelt, dan is het ook goed.

Meiden jullie zijn allemaal zo lief :) Bedankt dat ik hier mn onzekerheid en geklaag enz. kwijt kan. Ja weet t, daar is een forum voor maar toch.

Ik ga zo naar mn werk, maar ben zo zenuwachtig. Heb mn vriend al voor de zoveelste x gebeld hihi. Maar hij vind t niet erg gelukkig. Hij leeft toch wel mee begin ik te merken, maar hij uit dat niet zo.
    Zat net te denken, jah wat als tie positief is? Dan moet ik nog ruim een uur werken en ik mag niks zeggen. Pfff wordt moeilijjk want denk dat ik dan spontaan ga huilen. Maar ik hou jullie op de hoogte.

Dikke knuffel voor iedereen.:)

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Kan je vriend niet bellen?! Dan kan jij om zes uur meteen los, sowieso janken blij of teleurgesteld!

9. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoopte op duidelijkheid, maar dat heb ik nog totaal niet :(
    Er was wel een zwart gat te zien waar een vruchtje in zou kunnen groeien, maar er was nog niets zichtbaar :(
    Kon zijn volgens de gyn dat ik toch nog maar 5 weken zwanger ben en dan is er vaak ook nog niks te zien.
    Tja zou kunnen aangezien ik geen ongi heb gehad sinds mk...dus weer afwachten.
    Krijg nu dinsdag weer een echo bij de vk en over 2 weken weer de officiele bij de gyn.
    Heb wel bloed moeten prikken dus morgen even bellen voor de uitslag van mijn waardes....
    Hmm tja wachten is het enige dat ik kan doen.

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Balen dat je nu geen duidelijkheid hebt!

11. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tja kan nu alleen vertrouwen op mijn gevoel.
    En ga vanmiddag al een keer bellen of ze al uitslag hebben van de hcg waardes. Niet dat dat altijd wat zegt, maar toch.

12. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Balen dat er nog steeds onduidelijkheid is blue!

13. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Jeetje blue wat erg die onzekerheid :( Maar inderdaad als je pas 5 weken bent dan is er ook nog weinig te zien op de echo :)

Ben benieuwd naar de uitslag !

14. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen

Weet het had al informatie erover ingewonnen en inderdaad toch nog best hoge kosten !:$

Heb mijn pakket veranderd in gezinspakket heb ziekenfonds bij VGZ in dat pakket word wel alles volledig vergoed ook op niet medische indicatie bevallen in het ziekenhuis en het kost me maar 8 euro meer in de maand ;)

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hoi dames, Ik redde t dus niet op mn werk. Klapte helemaal in elkaar. Ik zou tot sluit moeten, maar trok t echt niet. Gelukkig was mn collega tegen wie ik t per ongeluk verteld had vorige week er nog en die wilde voor mij blijven. Wat is t toch ook een schat.
    Jullie raden t misschien al. De test was negatief. :( Heb ff zitten janken op mn werk. En nu ook alweer bijna. De kans is nu erg klein dat t toch raak is.
    Wat betreft mn vriend... weet nu weer waarom ik zoveel van m houd. Hij kent me dus echt goed! ik had gezegd als t negatief is blijf ik gewoon werken. Ja dus niet en dat had hij al wel verwacht toen ik gebeld had dat t negatief was. Ik had zelf zoiets van ja ik blijf werken, maar toen ik die kids weer zag kreeg ik t moeilijk. Dus ik naar huis en onderweg gestopt om vriend te bellen. Wat bleek hij was al onderweg naar huis. Ik verwacht m elk moment thuis. Wat ist toch een schat.

FF baal en jank modus aan, sorry.

16. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Awww meis wat erg voor je :( Hele dikke knuffel !!

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hè jakkes wat shit! Knuffel voor jou!!!

18. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Hele dikke knuffel voor je!

19. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ah nee, balen meis! Dikke knuffel en huil maar even lekker uit bij je ventje!

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Morgen, duivels zijn gearriveerd en ik verga van de buikpijn. ben er echt ziek van, lig krom van de buikpijn en paracetamol helpt niet.

Meiden ik ga jullie verlaten en niet alleen in dit topic maar op heel zp. Zal ik moeilijk vinden want op de een of andere manier zijn jullie toch een soort van vriendinnen. En vond t fijn om mn verhaal hier kwijt te kunnen.

Gister toch nog ruzie gehad met mn vriend en ik ben er teveel mee bezig zegt hij. Vond t deze maand wel meevallen.
    Ik stop met tempen en ovu testjes. Ik zie wel wanneer ik weer ongi zou moeten worden. Ik reken mn NOD dus ook niet meer uit, want had nu weer cyclus van 37.

Ik heb gister wel gemerkt dat onze relatie redelijk goed is, maar dat dit toch extra spanningen mee brengt en dat kunnen we niet gebruiken. Ik voel dat we een beetje in een sleur zitten en ik ga er alles aan doen om daar aan uit te komen en onze relatie weer meer op te laten bloeien.

Dames, ik wens jullie het allerbeste.

Deel Deze Pagina