Meiden uit 1981, die voor een klein wondertje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goed dat je voor jezelf kiest en je relatie. We zullen je missen,maar denk dat het voor jou wellicht de juiste keus is. Dikke knuf meid en veel succes en sterkte!

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goede keuze jeskejes!!!
    Denk aan jezelf en ga genieten van elkaar!!
    Laat je wel weten als je in de toekomst zwanger bent?!

3. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen meiden!
    Dadelijk met mn hond naar de dierenarts. Hij wordt vandaag gecastreerd. Verder druk met BMS'en. En mn ei is nog niet in zicht.

@jeskejes. Jammer hoor. Maar ik begrijp je wel. Succes.

4. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Jeskejes jammer dat je ons verlaten gaat, maar inderdaad je relatie is wel belangrijk. Hopelijk zien we je ooit in de toekomst nog.

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dank je meiden. Doet me goed.

En jullie zijn de 1e (op mn vriend na) die ik t laat weten mocht ik zwanger zijn.

6. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Ik begrijp je besluit Jeske :) Wel erg jammer natuurlijk .. Maar je relatie is vele malen belangrijker !! Zal het inderdaad fijn vinden als je ons laat weten als je zwanger bent .. Heel veel succes verder !!

liefsss

7. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Gfh ooh succes straks met je hondje bij de dierenarts :) En hopelijk spot je je ei binnenkort ! :D

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Dank je wel!
    We zijn inmiddels alweer terug en het was goed gegaan. Hij ziet er wel nog een beetje zielig uit hoor.

9. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeskejes je keuze is heel begrijpelijk! Sterkte meid!

Uitslag van mn hcg was binnen en het staat op 432, wat dus heel goed past bij een zwangerschap van 5 weken.
    Ik ben opgelucht want weet nu dat het beeld dus ook klopt met mn hcg waarde.

Ben sinds gisteren ook aand e roosvicee laxo en het werkt beter voor mijn darmen.
    Heb nu minder harde ontlasting ( sorry voor details) en had dus zelfs geen bloed bij het afvegen.
    Weet dus echt bijna zeker dat het van de druk was.
    Laat deze mooie beeb maar lekker plakken :D

10. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, ik ben een dag weg en er gebeurt van alles hier op het forum!!

Jeskejes: wat ontzettend balen. De dingen die je schrijft zijn zo herkenbaar en ik leef ontzettend met je mee. Ik begrijp het wel dat je afstand neemt van zp en met ovutesten stopt en temperaturen. Met de laatste twee ben ik ook gestopt en zp veel minder en het helpt bij mij wel om er iets minder mee bezig te zijn. Ook het vehaal man/vriendlief is heel herkenbaar. Ik denk ook vaak dat hij er niet mee bezig is en uiteindelijk denk ik dat dat ook wel zo is bij mannen hoor, maar ja zo'n kindje gaat ook niet in hun lijf groeien en dat kunnen ze dus ook moeilijk begrijpen. Heel veel sterkte en ontzettend veel succes!!! Ik hoop dat we binnenkort van je horen dat je zwanger bent. Ik zal je missen!:)

Blue: wat ontzettend fijn van je waardes. Zo blij dat je wat geruster kunt zijn!

Heel even ego-update hier: de afgelopen 9 maanden was mijn cyclus meestal 25 dagen, soms 26 en een enkele keer 27 dagen. Dankzij ovutesten en temperaturen weet ik dat mijn eisprong in die maanden op dag 13 of dag 14 was. En nu zit ik op dag 17 en is ie nog niet geweest volgens mijn temperatuur. Zou ik 'm gewoon overslaan deze maand? Ik ben echt ontzettend in de war. Manlief is vanaf nu het weekend weg dus als mn ei nog springt dan heb ik ook geen kans meer om deze maand zwanger te raken. Gisterochtend hebben we nog geklust, als mijn ei vandaag springt (duimduimduim) zou het dan nog kunnen?

11. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    O en GFH: jouw hond is zooooooooooooooooooooooooooooooooooo schattig! Hoop dat ie snel opknapt, arme jongen :D

12. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Haha, dank je wel Judith!

13. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Wat shit voor je Jeskejes!! En je moet idd nu even voor jezelf en je relatie kiezen! Zet m op meid en ik hoop dat je snel harstikke blij bent en dus een posi test in handen hebt.

14. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Judith dat kan zeker! Sperma kan 72 uur overleven in je lichaam!

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Oww ghf wat een schatje!!

16. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Wat een scheetje jouw hondje GFH :D Dat hij maar snel opknapt!

Judith kan zeker hoor meis !! Hier 3 dagen voor eisprong en zwanger van een mooie meid ! Dus alles is mogelijk :)

17. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaah kijk dat geeft me weer wat vertrouwen. Vanochtend was mijn temp eindelijk hoog dus ik denk dat mijn ei gisteren is geweest.

En dames, gaan jullie ook lekker van het weekend genieten? Ik ga zo naar een vriendin toe, lekker een dagje bijbuurten. Fijn weekend!

18. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Wij gaan vanavond lekker uiteten met zn 2-en. En morgenavond gaan we naar het theater.

Met de hond gaat het trouwens al stukken beter!

19. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Wat leuk GFH geniet er maar lekker van :) Hele fijne avond saampjes ! En wat fijn dat het beter gaat met je hondje :D

20. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    jammer jeskejes, maar idd je relatie gaat voor alles!!! hoop voor je dat het helpt als je er minder mee bezig bent! ( hoor je toch ook wel heel vaak hoor, dat je dan ineens toch zwanger bent als je er niet meer zoveel mee bezig bent, hoe gek ook!) en laat het in ieder geval wel ff weten als je wilt als je zwanger bent!!! succes met alles meid, en geef de moed niet op, het komt vast allemaal wel goed,

knuffel riniti

Deel Deze Pagina