Meiden uit 1981, die voor een klein wondertje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    haha....

2. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hier ook alles goed alleen druk druk druk :p Bijna alles klaar voor de komst van onze kleine meid :D

liefsss

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hier ook alles Goes alleen uitgeput dus thuis in mijn bedje aan het bijtanken!!

4. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is alles niet goed. Vandaag ongesteld geworden dus nu is het echt tijd om naar een gynaecoloog te gaan..........................:( Ik bel morgen de huisarts en dan afwachten wanneer ik terecht kan. Ik heb begrepen dat dat ook niet in elk ziekenhuis even snel gaat. Ik baal ontzettend en kan wel janken. Niet zozeer omdat ik weer ongesteld ben, maar omdat ik elke dag wel geconfronteerd word met het feit dat ik niet zwanger ben. Ik krijg zoooooooo vaak de vraag wanneer we aan kinderen beginnen (op het werk: vorige week 2x, vandaag 1 keer, om een vb te geven) En nu we naar het ziekenhuis gaan lijkt alles op de een of andere manier nog echter te worden.
    Excuus voor mijn ego-bericht. Ik hoop dat het verder met iedereen goed gaat!

5. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje judith wat balen!!!
    Hoop dat je snel terecht kan!! En we begrijpen je ego berichtje hoor en dat mag gewoon!!!

En goed gaat het met mij natuurlijk ook nog niet, maar probeer mijn meerdere mk een plekje te geven en nu even rust te nemen wat betreft zwanger worden.

6. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Blue!

Ik hoop zo dat je je mk's snel een plekje kunt geven. Ik vind het echt goed dat je er zo open over bent.

7. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Balen Judith ! :( Hoop dat je snel terecht kan ;)

xxxjes

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen meiden!

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Morgen!

10. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    goede morgen meiden. Pff mis het zwanger zijn :(

11. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Blue, dikke knuffel!

12. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks sweetangel! Donderdagochtend ga ik naar de huisarts en dan hoop ik dat ik snel bij de gyn terecht kan.

Blue: houd je taai meid!

GFH en Florabella: het is nu wat laat voor goedemorgen dusss fijne avond dan maar?:D

13. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Judith; hopelijk kun je snel een afspraak maken bij de gynaecoloog en hopelijk weten ze snel waarom het zo lang duurt

Blue: ook een knuffel van mij

Iedereen: morgen is mijn kleine, grote vent jarig. 4 jaar alweer!! afgelopen zaterdag geviert met een mooie zelfgemaakt Cars taart, slingers, ballonnen en natuurlijk veel cadeautjes ;)
    Hij is ook vandaag voor het eerst een hele dag naar school geweest. Is best stil zo, maar heb wel even van de gelegenheid gebruik gemaakt, lees: lekker een paar uur in mijn bed gelegen. Mijn dochter sliep nog dus dacht 'laat ik dat ook maar eens gaan doen' :D
    Heeft me goed gedaan.

We hebben nog het een en ander in het vooruitzicht. Morgen ook een tweede bezichtiging voor een ander huis. (een met 5 grote slaapkamers en een flinke zolder) Dat kunnen we straks wel gebruiken met zijn 5en! Vind het allemaal een beetje spannend dus weet ook niet wat we er mee gaan doen. Het is niet echt de tijd om een huis te kopen en te verkopen, maar goed we zullen zien.

Vrijdag heb ik de termijnecho. Hopelijk zetten ze me een paar dagen vooruit, want dan heb ik minder kans dat ik op 5 dec ga bevallen. Bij mijn zoon ben ik namelijk 6 dagen eerder bevallen en bij mijn dochter 8 dagen, dus als mijn uitgerekende datum 11 dec blijft grote kans dat dit kindje dan rond 5 dec komt. We zullen zien.

Sorry voor het lange bericht, maar had deze keer veel te melden ha ha ;)

14. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen!

15. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    @ Gfh goede morgen :D

@ Blue hele dikke digi knufffff

@ Judith hoop voor jou ook dat het snel kan gaan allemaal ... Ik moet zeggen toen ik hier bij de huis arts was geweest kon ik binnen 2 weken terecht in het ziekenhuis dus viel nog wel mee :D Hoop voor jouw natuurlijk dat het nog sneller kan !!

@ mamanu van harte met je kleine manneke :D Spannend een nieuw huis bekijken hoop dat het wat is voor jullie !! Spannend de termijnecho :D

Hier het kamertje eindelijk klaar :D Ben zo trots !! Maar ben er ook achter gekomen dat ik nog dingetjes mis dus dat word flink shoppen het weekend hahaha :p Verder voel ik me goed wel meer last van maagzuur erg vervelend ! De kleine meid doet het volgens mij ook erg goed zoals ik haar voel :D Volgende week vrijdag de 3D/4D pretecho vind het zoo spannend !! Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet daarbinnen..

Hier een foto van de kamer

Bekijk bijlage 153723

16. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
  17. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
  18. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Wat een mooi kamertje!

19. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Prachtig kamertje zeg!

20. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Mooi kamertje! Wij zaten eerst ook aan die kleurencombi te denken. Maar we hebben al een muur in onze slaapkamer appeltjesgroen en wilden niet teveel groen in huis hebben :)

Deel Deze Pagina