@ mamanu Gezellie een feestje wat heerlijk 2 weekjes naar griekenland !! Had ook zo graag nog op vakantie gewild maar zit er helaas niet meer in tot onze kleine meid geboren is agh ja volgend jaar maar weer Geniet er maar lekker van meis en daarna de echo spannend hoor !! Kom je het ons hier wel vertellen of hou je het geheim?? @ Siri welkom meid !! En heel veel succes @ Henrieke haha goed zo geniet maar lekker hoor
We zijn er ook echt aan toe Misschien ook wel de laatste keer dat we zo luxe (5* ultra all in) op vakantie kunnen. Mijn zoontje is vanaf 5 jaar leerplichtig dus dan kunnen we niet meer buiten het seizoen op vakantie. Of het is bijna niet meer te betalen. En wat betreft de echo; dat hou ik ff voor me Er is een kennis van mij die hier ook veel te vinden is. Niet in dit topic, maar wel op ZP. Zou het jammer vinden als ze op deze manier erachter komt wat wij verwachten. Bij de eerste hebben we er geen geheim van gemaakt en mocht iedereen het weten. Bij de tweede hebben we het niet iedereen verteld maar de mensen die dichtbij ons stonden. En deze keer vinden we het leuk om het voor ons te houden. Dan hebben we alles een keertje gehad ha ha Ben wel benieuwd of dat gaat lukken, want de laatste keer heb ik me wel 5 keer versproken. Hopelijk gaat het me deze keer beter af
Ja, ook ik ben van 1981. We zitten op dit moment in ronde 0, want hiervoor had ik een implanon staafje in de arm. Heb al wel een onttrekkingsbloedong gehad maar dat was maar 1,5 dag. Wij wonen in deventer, zijn 3 jaar bij elkaar. Ben benieuwd wat mijn lijf gaat doen....
twinwendy jij ook welkom hier! Meiden heb vandaag n druk dagje, verjaardag, inpakken en het huis aan kant maken. Weet dus niet of k hier vanavond nog ben. Anders tot over 2 weken, want vertrek morgen naar frankrijk!
Idd fijne vakantie Blue. Dat zal je vast goed doen 2 weken Frankrijk. Lekker hoor! Hier ook al aan het aftellen.
Zo ben gisteren niet online en mis weer een hoop zie ik al! Riniti: gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrd!! Super zeg! GFH: balen meid, sterkte ermee hoor! Sweetangel: wat mooi zeg zo'n 3d echo. Je meisje is zo goed te zien! Mooi hoor! Blue: fijne vakantie! twinwendy en siri: welkom! Mamanu: lekker feessie bouwen, geniet er maar van! Ik ben volgende week weer een paar dagen in het buitenland voor mijn werk. Ik denk echter dat ik wel wifi in het hotel heb dus ik blijf meelezen en af en toe stuntelig reageren via mijn telefoon
dank jullie wel lieve meiden! Ik ga genieten, ben er aan toe! Ben benieuwd wat k bij moet lezen na 2 weken geen zp
hallo allemaal, Ik ben van oktober 1981, en wij gaan voor ons vierde wondertje! Mag ik nog meeschrijven? Groetjes!
Hoe is het met de rest van de meiden hier ?? Het blijft zo stil Heb hier een nieuwe foto van mijn buik Zal trouwens wel wat meer zwangere buikjes willen zien hier ben wel benieuwd Bekijk bijlage 157528