Hai meiden, Ziet er gezellig uit hier! Ook ik ben van 1981 en ben in maart de magische grens van 30 gepasseerd... Ik ben 6,5 jaar getrouwd, heb een dochter van ruim 3,5 en een jack russell. Heb ook heel lang paardgereden, eigen hafje gehad. Die heb ik helaas moeten verkopen ivm tijdgebrek en zomereczeem. Ik woon in brabant; Zevenbergen om precies te zijn. Na onze vakantie, dat is de tweede week van juli, gaat bij ons de pil de deur uit en gaan we voor nummer 2! Mag ik gezellig met jullie meekletsen?
Hoi Jen !! Gezellig dat je mee komt kletsen altijd welkom !! Spannend nr 2 !! Heel veel succes en alvast een hele fijne vakantie meid .. Waar gaan jullie naartoe ?
Ha sweetangel! Dankje voor het welkom! Wij gaan, en dat doen we eigenlijk ieder jaar, lekker naar Frankrijk. Een weekje op de camping (in een stacaravan) en een paar dagen naar mijn ouders. Die hebben een vakantiehuis in de Dordogne..
Vakantie? nee hoor! Alleen met verlof Had een verjaardag van een vriendin vandaag, dus niet zoveel op zp geweest. Nu voetbal aan het kijken en irriteren aan een pijnlijke rug en een beeb die aan het indalen is (au!).
O jeetje dat is minder leuk rugpijn ! Dat indalen hoe voelt dat eigenlijk ? Ik heb namelijk sinds een paar dagen last van een vreemde ongipijn
Bij mij voelt indalen als een scherpe stekende pijn in m'n kruis. Kan echt heel venijnig zijn zo nu en dan! Enecht het gevoel alsof mijn schaambot en bekken uit elkaar geduwd worden. Maar geloof dat het weer voor iedereen anders kan voelen. Sommigen hebben het met harde buiken of voorweëen. Daar heb ik dan weer geen last van.
Poeh die pijntjes duren nog ff bij mij!! En na het kijken van babyboom gisteren heb ik er echt zin in
Ja gaat zekers erg snel !! Zal eigenlijk willen dat ik er meer van genoten had o jeetje henrieke nee die pijn heb ik niet het zal wel groeien van de baarmoeder zijn dat ik voel Ze ligt al wel mooi met het hoofdje naar beneden Vandaag alweer 35 weekjes meid !! Woehoe komt dichtbij nu ... Ben erg benieuwd naar jullie wondertje xxxxjes
Ik ook!! Ben nu wel echt aan het aftellen hoor! Alleen als ik dan denk dat ie over 2 weken al mag komen, dan is die paniek er ook wel een beetje. Alles is helemaal klaar in huis, alleen ben moet nog omhoog. Maar toch, straks is er een klein wezentje die volledig afhankelijk van me is... Aaaahhh! Ben nu alleen zo benieuwd of het een hij of zij is en hoe ie er uit ziet. Begin tegenwoordig al te huilen als ik een babytje zie Heerlijk die hormonen! Sweet, denk dat het dan idd het groeien is. Hoe gaat het verder bij jou? Nog energie genoeg? En helemaal vergeten, maar wat een schattig 3d foto Blijf het bijzonder vinden wat je tegenwoordig kunt zien!
Ja jeetje nog 2 weekjes voor je het weet is het echt zover !! Zo spannend Fijn dat alles lekker klaar is geeft je toch weer rust.. En die hormoontjes ja die moet je gewoon op je af laten komen haha lekker van genieten Hier verder wel goed hoor de moeheid begint wel weer terug te komen helaas Ook veel last van maagzuur .. Alles is hier ook klaar we moeten alleen nog weg voor een box en dan staat alles er.. Dank je voor je compliment vond het echt super de 3D echo.. Volgende week krijg ik een groeiecho ben benieuwd ..
Goedemorgen dames, Riniti, gefeliciteerd meid, super. Lekker van genieten. Nieuwe dames, welkom en klets gezellig mee. Voor iedereen een dikke knuffel. (update van mij: eerlijk gezegd weet ik helemaal niet hoe t zit, dus w8 nog maar ff af.)
Jeskejes!!!!!!!!!!!! Je bent er weer! Hoe is het met je meid? Zo heb een heftig weekje achter de rug in het buitenland, nu lekker genieten van een lang weekend. Het weer moet wel nog even mee gaan werken, want ik wil zo gaan rennen en het giet hier :x Hoe is het met de andere dames? Heb geleerd dat indalen dus pijn kan doen. Balen Henrieke.
Gelukkig is het geen constante pijn. Alleen zo nu en dan flink venijnige steken. Maar is positieve pijn hoor! Betekend dat het kindje bij mij goed ligt en binnenkort of nu al vast ligt (en dus niet in een stuit!)