Meiden uit 1981, die voor een klein wondertje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    ha meiden. Ben weer terug uit frankrijk. Heerlijk uitgerust. Het is rustig hier. Welkom nieuwe meiden!

2. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Jeetje meiden balen zeg dat het niet gelukt is !! Hoop dat deze ronde goed nieuws gaat brengen voor jullie :)

Henrieke komt dichtbij nu meid hoe voel je je ??

Blue welkom terug :D Fijn dat je lekker uitgerust bent !! Hoe gaat het verder met je ?

liefss

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    :D Het mag van mij nu wel beginnen hoor! Heb het gehad met zwanger zijn. Zwangerschap verloopt fantastisch, alleen is mijn lijf het er een stuk minder mee eens. Vind het nu wel goed en kan niet wachten tot ik dit kleintje in mijn armen mag houden :)

Blue, welkom terug! Lekker genoten en bijgekomen?

Sweet, hoe gaat het met jou?

4. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Ik begrijp het meis ik heb nu ook al zoiets van pffft nog zo'n eind en heb er al een beetje genoeg van :p Ben weer zo moe en heb veel last van de rug maar goed mag verder niet klagen :D Voel me verder goed.

5. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    thx meiden. Inderdaad genoten en uitgerust. Ben er alleen net achter dat we met zn 4en terug zijn gekomen. Totaal onverwacht en vind het doodeng. Net de gyn gebeld, want zal bloed moeten prikken zodat ze kunnen zien of het om n nieuwe zw.schap gaat. Dus ben blij dat k nog n weekje vrij ben. Had echt weer een lange cyclus verwacht.

6. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Jeetje blue wat spannend !!! :$:$ Ik hoop het voor je meid het is je zo gegunt !!

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Blue, Dat is dan een hele goede vakantie geweest! Duim voor je dat alles positief is en goed zal blijven gaan! Geloof graag dat het nu best eng en spannend is.

Sweet, het is hier vooral mijn bekken. Kan soms niet eens een drempel overstappen! Deed het eerst daardoor heel rustig aan. Maar nu de kleine wel mag komen doe ik van alles en nog wat :) Die bekkenpijn neem ik maar eventjes voor lief!

8. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    haha tja het was zeker een goede vakantie :p had dit totaal niet aan zien komen na mijn lange cyclussen na vorige mk. Tja nu dus weer een spannende tijd tegemoet. Nog even henrieke en je kleine is er. Tja die laatste loodjes zijn zwaar en lijken een eeuwigheid te duren. Als de beeb er eenmaal is vliegt de tijd. Mijn meisje is al bijna 2,5!

9. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Spannend zeg blue!

10. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom terug Blue en jeej wat spannend weer! Hoop het zo voor je!!

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Fijn dat de vakantie goedwas Blue en helemal super dat je met 4 terug bent gekomen. Ga heel hard voor jullie duimen.

Henrieke, voor jou gaat t opschieten. Lekker van genieten als die kleine er binnenkort is.

Sweet, hoop dat t te doen is me je rug n fijn dat t verder goed met je gaat.

Wij mogen weer bijna aan de klus. Beginnen maar op tijd voor t geval mn cyclus korter is en gaan langer door voorhet geval toe weer lager zou zijn. Misschien dat we van de week nog wat opvangen van m en laten testen. Maar durf niet zo goed. Bang dat er toch iets aan de hand is.

12. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    @ Blue; gefeliciteerd meid! Ga ook voor je duimen!

Hier over 2 daagjes op vakantie dus meiden ben er soms even tussendoor.

Verder iedereen voor de komende 2 weken heel veel succes!

13. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    @ Jeske meis ik snap je angst wel hoor had precies hetzelfde maar je krijgt zo meer duidelijkheid over alles als je het laat doen ... Hier toen het allemaal gebeurd was en ik eindelijk rust kreeg voor mezelf was het raak :) Ik denk juist hoe langer je hiermee wacht hoe onzekerder je word of het allemaal goed is en dit is niet goed ;) Hoop in ieder geval dat het snel raak mag zijn voor je !!

@mamanu Hele fijne vakantie geniet ervan !!!

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier een slechte middag/avond gehad. Tijdens standaard controle bij de vk klonk het alsof het hartje van de kleine zo nu en dan oversloeg. Dus direct naar zh voor een ctg. Daar was niets te horen. Maar toch nog ff een echo. Daarop was wel een klein ritme probleem te zien. Voor beter onderzoek (duidelijkere echo) moet ik echter naar een ander zh, maar daar kon ik niet meer terecht. Moet vandaag bellen om te kijken hoe laat ik er terecht kan.

Je kan begrijpen, zenuwen zijn enorm! Gelukkig beweegt uk als een idioot en was tot nog toe ieder onderzoek helemaal goed. Gister was pas de eerste keer dat het hartje anders klonk. Bovendien werd ik niet als spoedje doorgestuurd. We blijven dan ook positief! Maar toch nerveus natuurlijk en daardoor zwaar misselijk :(

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Henrieke, dat is schrikken!!
    Gelukkig bewoog ukkie goed!

Ik duim dat het meevalt
    Knuffel!!

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Oei das schrikken henrieke. Duim mee met florabella dat t meevalt.

Thnx sweet, je doet je naam eer aan:). Ik zal t er vandaag met vriendlief over hebben om t morgen maar te doen. Is er idd ee stukkje onzekerheid weg.

17. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    jeetje henrieke wat een schrik! Hoop dat alles goed is met je uk. Ik weet net dat ik echt opnieuw zwanger ben. Hcg was 141 en na mk 20, dus dat zegt genoeg. 8 juli mag k naar de gyn. Vind t zo eng!

18. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Blue, spannend! En gefeliciteerd! :D Je zal wel een enorm dubbel gevoel hebben. Bang dat het weer mis gaat en blij dat het toch weer raak is. Probeer je gedachten ergens anders op te richten, wellicht dat je dan wat kan ontspannen. Maar deze moet gewoon wel blijven plakken!

19. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    dank je henrieke. Idd erg dubbel. En net nu ik een ronde rust had voorgenomen. Zal het lot wel zijn ofzo. Ben blij en bang tegelijk. Heb gelukkig genoeg te doen dus dat zal de tijd moeten doden. En tja ik kan niet meer dan hopen dat dit een plakkert is.

20. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    @ Henrieke jeetje meid dat is schrikken !! Inderdaad wel goed dat de kleine zo bewegelijk is word je toch wat geruster van :) Weet je al hoe laat je terecht kan vandaag ??

@ Flora hoe gaat het met jou ?? Zie dat je alweer bijna 17 weekjes bent !! Gaat zo snel :D

@ Jeske dank je meid :) Goed van je dat je het wilt laten onderzoeken !! Dan weet je gelijk meer en kunnen ze jullie verder helpen als dat nodig is :) Succes !!

@ Blue gefeliciteerd meid !! Hoop dat dit een plakbeebje is :)

Deel Deze Pagina