Meiden uit 1981, die voor een klein wondertje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    @Sweet, net gebeld. Maar ze waren nog met het ziekenhuis aan het bellen. Nu dus wachten tot ik word terug gebeld. Pff, ben zo ontzettend misselijk van de zenuwen! Hoop gewoon dat we snel terecht kunnen!

2. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)

oei henrieke, waardeloos meid, ik wil je heel veel sterkte toewensen en idd wat je zegt, ze hebben er geen spoed van gemaakt... dus wie weet... ik duim voor je

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Kreeg zojuist te horen dat we morgen eind van de ochtend pas terecht kunnen. Hier nu dus een enorm instort moment. Ben door al die spanning zo enorm misselijk, kan nauwelijks meer eten en trek dit gewoon even niet. Dus vk gebeld en die gaat ff kijken of er iets gedaan kan worden.

4. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Awww meiske toch :( Ik begrijp je gevoel wel je wilt zo snel mogelijk weten hoe het ervoor staat .. Snap niet dat ze je zo willen laten wachten !! Hoop dat de verloskundige wat voor je kan doen

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Vk gaat er achteraan bellen, maar de kans is erg klein. Ze zegt dat ze er bij het LUMC zo goed als niet tussen komen als het geen spoed is. Word iig vanmiddag nog een keer door de vk terug gebeld. Maar zoals het nu lijkt is het dus gewoon nog meer dan 24 uur volhouden...

6. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Balen zeg !! :(

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Jep :( Loop nu al een uur te huilen (rot hormonsters) en heb enorme hoofdpijn, misselijkheid en gasophoping in m'n darmen. Dit gaat een hele lange dag/nacht/ochtend worden!

8. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Aww heb zo met je te doen :( Het is erg vervelend zolang spanning te moeten houden ... Dat snappen ze daar toch ook wel jeetje !! Druk of niet er is toch altijd wel eventjes tijd tussendoor te kijken :x

9. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Dat zou je denken, maar zo werkt het natuurlijk niet in de echte wereld. Ziekenhuizen zijn echt zo zakelijk tegenwoordig! Je moet echt half dood zijn willen ze je snel helpen.

Maar vriendlief neemt de middag vrij en we gaan kijken of we iets simpels in de omgeving kunnen doen. Gewoon even weg, maar toch dichtbij genoeg mocht vk wonderen verrichten. Als ik de hele dag in huis zit (alleen), dan draai ik echt ff door. Dus dit is wel fijn.

10. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Ja dat is lief van je manneke :D Ga maar lekker saampjes wat doen goed idee ;) Doe het rustig aan meid .. En we horen het verder wel !! Het komt vast allemaal goed

*dikke knufff*

11. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Dank je wel! Ben ook wel vrij positief dat het allemaal goed komt, maar het wachten tot je die bevestiging krijgt is erg zwaar. Uiteraard horen jullie het nog :)

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dikke knuffel Henrieke wat lief dat ie vrij neemt. En idd even er tussen uit om gedachten te verzetten. Komt helemaal goed meid. En wat je zegt wachten tot die bevesitiging is slopend.

13. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Henrieke, wat ontzettend balen dat jullie zo in spanning moeten zitten. Wel fijn dat je kleintje goed beweegt en dat je gevoel goed is.

Blue: gefeliciteerd meid!! Aftellen tot 8 juli voor de echo nu!

Ik ben vanaf zaterdag weer druk bezig met echo's. Manlief heeft zijn zaad al ingeleverd en dan moet ik nog 7 dagen na mijn eisprong een tweede keer bloedprikken en een week daarna de uitslag van alles. Pffffffffffffffffffffffft dat lijkt nog lang te duren.

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @Judith: succes met de echo's en wachten duurt idd lang. Hoop voor je dat de tijd wat sneller gaat en dan ist zo. Ga voor je duimen.

Wij hebben vanmorgen goedje opgevangen en ik mocht t wegbrengen haha mannen. Maandag bellen voor de uitslag, ben benieuwd. Maar we gaan gewoon beginnen met klussen en wie weet is dit onze maand wel.

15. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    @ jeske hoop voor je dat het je maand is :D Spannend de uitslagen !!

@ Henrieke hoop dat alles goed met je is meid en je een beetje geslapen hebt !! Heb aan je gedacht vind het zo vervelend voor je hoop dat je rotgevoel vandaag voorbij is !!

liefss

16. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Judith natuurlijk ook heel veel succes meid !! :D

17. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Sweet, dank je wel. Heb redelijk geslapen. Was gisteravond helemaal kapot. Flink wat huilbuien gehad. Duidelijk de spanning en vermoeidheid die er uit kwam.

Brak gisteravond ook nog eens een hoekje van m'n kies af. Dus toen had ik het even helemaal gehad! Gelukkig is het al een 'dooie kies' (wortelkanaalbehandeling), dus heb er totaal geen last van. Maar het was wel even de zoveelste druppel.

Ik ben vooralsnog heel ontspannen. M'n gevoel is nog steeds dat het goed is. Anders hadden ze toch al bij eerdere echo's e.d. iets op moeten merken? Ik zal ontzettend zenuwachtig zijn zodra we er zijn, maar ben blij dat ik nu nog vrij ontspannen ben.

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Had trouwens nog iets toen ik het ging inleveren. Keek die vrouw me raar aan en vroeg: Maar t is voor een man? potje onder mn vest nog hahah. Ja tis voor een man. Krijg je nog de opmerking maar jij bent een vrouw? Ja zei ik, maar je weet het tegenwoordig nooit he er kan veel. Kreeg ik nog ff de opmerking mee: ja anders had t wel heel goed gelukt geweest. Sow goedemorgen en bedankt! :D Sta je daar met je rooie biet.
    Kan er nu wel om lachen. Moest het nog even kwijt.

Henrieke, fijn en goed dat je je nu nog ontspannen voelt. Balen van je kies. Zul je net zien. Maar vertrouw op je gevoel Het zit goed. En wat je zegt anders hadden ze dat wel eerder aangegeven. Dikke knuffel.

19. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Aww jeetje meis zit je ook niet mee !! En ik geloof wel dat alles goed is met je kleintje hoor :) Hoe laat mag je komen ??

20. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    hahaha jeske :p dat is wat op de vroege morgen :D

Deel Deze Pagina