Ja alles bijna in huis We wachten alleen op de box die komt binnen in week 28 ... Ga nog eventjes een lijstje voor mezelf maken wat ik nog nodig heb aan levensmiddelen in huis straks ... Voedingsbeha's moet ik trouwens ook nog aanschaffen maar heb gehoord dat het beter is die pas te kopen na de bevalling Hier trouwens weer 2 nachten een harde buik gehad niet pijnlijk maar voelde vervelend .. liefsss
Box zette ik sowieso pas laat neer. Wel op tijd dat de kat er aan kon wennen. Maar was pas toen ik 35 weken was. Zo'n lijstje is erg handig! Ik had op een bepaald moment alles op gedeeld in weken, zodat ik wist wanneer we iets uiterlijk moesten halen. Hielp wel, want voor ik 37 weken was had ik alles in huis en moest alleen nog het bed op klossen (gaan we vandaag doen). Voedingsbeha's. Ik heb er wel twee gekocht om mee te nemen naar het ziekenhuis. Maar je cupmaat kan nog flink veranderen. Daarom raden ze soms aan te wachten. Je kan bijvoorbeeld eentje kopen en als je bevallen bent meer. Harde buiken, ik had er vanaf week 30 gemiddeld 1 per dag. Zolang ze niet pijnlijk zijn en je er niet ontzettend veel hebt is er niets aan de hand. Gewoon je baarmoeder die aan het oefenen is. Bij mij beginnen ze nu pijnlijk te worden en ik hoop elke keer dat er regelmaat in komt
Ooh dan loop ik ook mooi op schema En inderdaad handig om het per week op te schrijven ja !! Die klossen mja ik wilde ze eronder zetten maar ga dat dus niet doen ... Mijn bed staat dan net zo hoog als de commode !! echt idioot Is inderdaad wel een ideetje ja om er 1 aan te schaffen en dan later meer te kopen dan heb ik er in ieder geval 1 .. Zat er eerst ook aan te denken om een cupmaat groter mee te nemen Nee de harde buik doet geen pijn het is alleen vervelend Ja snap wel dat jij ze met regelmaat wilt krijgen Hoop voor je dat het snel gebeurd !! maar wacht wel even de komende daagjes met dat warme weer
Mag wel even gebeuren voor het zo warm word Hoe hoog is je bed nu dan? Met klossen eronder zitten wij net niet op de officiële minimale hoogte van 75 cm. Maar denk niet dat de kraamverzorgster daar moeilijk over gaat doen. Sowieso lijkt iedere kraamzorg weer andere hoogte eisen te hebben. Tijdens de intake zat ze wel met een meetlint de hoogte van het bed te meten.
Mijn bed is zelf al 65 cm hoog met matras redelijk hoog dus .. Met die klossen eronder word dat veel te hoog ... Ik moest maar een opstapje gebruiken.. Wilde ze er eerst onder doen maar vind dit erg overdreven en ik ben degene die in en uit bed moet vind dit erg gevaarlijk ... Ben zelf ook niet heel erg groot met mijn 1.60 haha En het is ook nog eens een gedoe met voeden in de nacht kan toch niet iedere keer in en uit moeten klimmen
Dan staat ie idd al best hoog! Met klossen zit je dan bijna aan het plafond Ik ben lang en denk dat ik de hoogte erg fijn ga vinden Vriendlief is wat kleiner, dus die ga ik komende week nog flink vaak horen mopperen
Ik ben er even helemaal klaar mee ... gisteravond ongesteld geworden. Wat moet ik toch met die cyclus van me???
Goedemorgen dames. Gister getest en negatief. Dus vandaag starten met behandelingen stoppen met roken. @Judith: week of 3 geleden was mijn buik zo goed als weg en vriendlief viel t ook op dat ie ineens groter werd. Nja laat het nu rusten en klusse gewoon verder. Ow fijn dat er een ei gespot is. Ga hard voor je duimen meid. @Henrieke en sweet: dat is wel makkelijk die lijstjes, moet ik onthouden.Vooral per week opdelen. @GFH: dikke knuffel voor jou. Ik kan me voorstellen dat je helemaal klaar mee bent met je cyclus. Hou moed en veel succes volgende ronde. Gister heerlijk dagje op t water geweest. Echt genoten, in de middag kwam eindelijk de zon erdoor en mn bandjes staan er weer goed in hahha. En mn zonnebril Ook weer op t wakeboard gestaan na zware val vige x. Vond t doodeng, maar had dat niet gezegd, want dan had ik niet gemogen van vriendlief. Maar vind t zo gaaf!! om te doen en genoot toen ik erop stond. Ging super. Verder alles goed alleen heb ik t idee dat ik mn ei heb gemist. Maar hoop dat ie nog moet komen. Hebben nog niet zo goed geklust. Iedereen een fijne maandag en lekker van t zonnetje genieten.
GFH: balen zeg en frustrerend dat je cyclus zo onregelmatig is. Probeer je wel je ei te spotten met ovutesten of temperaturen? Jeskejes: hmmmm dat is dan toch vreemd met die buik. Mijn buik is nooit weggeweest zeg maar, alleen de rest eromheen werd minder. Waarom denk je dat je ei hebt gemist? Mijn ei zit er nog, woensdag weer terug voor nog een echo, hoop (en verwacht eigenlijk) dat ie dan gesprongen is. Sweetangel en Henrieke: hoe is het met jullie? Is het een beetje uit te houden met dit weer?
Ja met ovulatietesten. En ik had deze maand mn ei duidelijk gespot dus de ongi kwam echt totaal uit de lucht vallen.
Ik HAAT dit weer Beantwoord dat je vraag judith? Ik functioneerde sowieso al niet goed met flinke warmte. Maar het is nu wel wat erger hoor. Energie is echt compleet verdwenen en ik zweet op plekken waarvan ik niet wist dat het kon. Gelukkig houdt ik geen vocht vast en heb ik dus ook geen dikke enkels oid! Maar kom nu m'n huis niet uit hoor, daar is het tenminste dragelijk.
Effe snel berichtje van mij. Phoehhh wat een weer he. Wel lekker maar dit is ook weer té. Henrieke kan me best voorstellen dat dit nu niet je favoriete weer is. Lekker binnen blijven dus en rustig aan. Judith, ik had zon gevoel dat ik m gemist had. Maar denk nu dat ie 1 dezer dagen komt, want had vanmorgen een flinke sliert eiwit slijm (en smakelijk, sorry) Vanmorgen behandeling stoppen met roken gehad en de vraag of ik zwanger was kwam voorbij (ken dr al langer) Nee nog niet zwanger. Nu kwam zij er mee dat je in je vruchtbare peride 2 x per dag moet vrijen. 's Morgens én 's avonds. En dat dat niet uit maakte voor de zaadkwaliteit. Nja ik denk dat ik dat deze ronde maar ga proberen. Niet geschoten is altijd mis. Dames fijne avond
@ Jeske you go girl haha !! Maar 2x per dag is niet nodig hoor om de dag is meer als genoeg ... Hier zelfs 3 dagen voor eisprong sex gehad en raak !! Kan je wel aanraden of het werkt weet ik niet heb het zelf wel gedaan dat is een kussen onder je billen leggen als jullie klaar zijn en zo omhoog blijven liggen voor een minuutje of 10 Dan help je de zaadjes een beetje hihi SUCCES !!
Sweet, je hoort zoveel tegenwoordig, de 1 zegt om de dag, de ander elke dag 2x. Ik ga ertussen in zitten hihi, doe nu gewoon elke dag. Vind vriendlief niet erg. Wat betreft dat kussen dat doe ik al. Lig vaak een kwartier of langer.
Hahahahaha Henrieke: vraag helemaal beantwoord! Sterkte ermee meid! Jeskejes: mijn gyn zei dat we niet meer dan 1x per dag mochten vrijen. Of elke dag of 1x per twee dagen goed is ligt aan de zaadkwaliteit dus dat is een beetje gissen. SUCCES!!!