Meiden uit 1981, die voor een klein wondertje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden ik kwam weer even kijken hoe het hier is..;)
    Henrieke lees dat je gerust gesteld bent, super zeg!!

GFH balen meis...nooit leuk zo'n onvoorspelbare cyclus.

Judith, ik hoop dat je straks een bevrucht eitje hebt ;)

Met mij gaat het goed ondanks mijn onzekerheden. Ieder bezoek aan de wc gaat er een angst door me heen...tja ik kan alleen maar hopen dat de kleine nu blijft plakken.
    Ben ook dus bewust wat minder op zp. Zodat ik niet steeds bezig ben met het feit dat ik zwanger ben.
    Eerst een goede echo en dan genieten...hoop ik :)

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Blue, die angst had ik ook tot aan de eerste echo. Elke keer bij wc bezoek papiertje flink bestuderen om zeker te zijn dat alles goed was. Het hielp bij mij ook niet dat ik tot de 8e week menstruatie-achtige krampen had. Was volgens de ha heel normaal, maar maakt mij ontzettend onzeker en nerveus. De zware zwangerschapsmisselijkheid vanaf week 6 was toen wel fijn op een bepaalde manier. Zolang ik misselijk was, was ik zwanger. Maar vond het wel fijn om in de 7e week op een echo te zien dat alles goed was. Kregen zelfs het hartje te zien!

Probeer idd lekker met je gedachten ergens anders te zijn! En wat minder zp-en is ook niet altijd verkeerd ;)

3. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begrijpelijk Blue! Wanneer is je echo ook alweer?
    (en thanks:D, ik hoop ook heel erg op een bevrucht eitje, morgen kijken of ei inmiddels gesprongen is)

Henrieke: ben je aan het genieten van het weer? Hopelijk koelt het nu lekker af!

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemorgen dames,

@Judith: Hoop dat je ei is gesprongen en bevrucht, ga voor je duimen meid.

@Blue: ik snap je helemaal hoor ff minder op zp enzo. Probeer er toch van te genieten.

Hier denk ik gister avond mn ei gevoeld te hebben. Kreeg steken links. Maar jah, mn lichaam is oa kampioen in voor de gek houden. Dus we zullen wel zien.

Even een vraagje trouwens. Wanneer is wie jarig (ong) want voor ons is of komt de 30 er. Was er gewoon benieuwd naar.
    Ik begin wel... 7 november ist bij mij zover.

Fijne woensdag allemaal.

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Vriendlief is al 30-er (april) en ik mag er 19 augustus aan geloven :)

6. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hier op de uitgerekende datum 20 augustus :D

7. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    @ Blue snap je onzekerheid wel hoor meid.. Fijn dat het verder wel goed met je gaat :) Wanneer is de echo ?

@ judith hoop voor je dat het gelukt is !! Ga voor je duimen

@ Jeske ben benieuwd of je ei gesprongen is en ook voor jou ga ik duimen dat het raak mag zijn :D

@ Henrieke morgen alweer 38 weken !!! Komt erg dichtbij :D

8. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    En toch voelt het nog ontzettend ver weg :D :p Vooral als je erover na denkt dat het zelfs met 38 weken nog 4 weken kan duren! Vind dat toch nog net iets te lang hoor :D 38+ vind ik een hele mooie periode!

9. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik ben in januari 30 geworden.

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemorgen, Alles goed? Hier wel. Nu voor de 4e dag gestopt met roken en het gaat bijzonder goed moet ik zeggen.
    En ik denk dat ik dinsdag mn ei heb gehad. En we hebben wel goed geklust, dus nu nog even geduld. Wat wel fijn is, is dat ik het waarschijnlijk al weet voordat we naar de Zwarte Cross gaan. Nou ik ga weer werken, fijne dag allemaal.

11. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeskejes: wat goed dat je al vier dagen gestopt bent met roken! Hoop dat je behandeling daarin helpt. En ook fijn dat je ei is geweest.
    Die van mij is inmiddels ook geweest dus dat is wel fijn. Over twee weken krijgen we de uitslagen van het vruchtbaarheidsonderzoek dus ik ben benieuwd! Vind het wel erg spannend en hoop zo dat alles in orde is.

Fijne avond allemaal!

12. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    mijn echo is 8 juli. Nog een week geduld hebben dus. Ik ben in maart 30 geworden.

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Blue 8 juli is ook weer zo.

Judith, ga voor je duimen, spannend hoor.

5 dagen gestopt nu en het gaat me nog steeds goed af. Sigaretten zijn zo goed als uit mn gedachten.
    Gister en vandaag gelijk uit mn werk gesport en nu keikapot hahah. NJa morgen weer sporten. Of wat dan ook zolang ik maar niet thuisben haha. Morgen beginnen ze met graven.

Voor iedereen een heel fijn weeken.

14. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    En jeskejes hou je het nog vol zonder roken??
    Vind het wel dapper van je hoor!! Weet zelf hoe moeilijk het is, maar het scheelt enorm als je weet waar je het voor doet ;)
    Tot nu toe gaat hier alles nog steeds goed. Dus dat heeft ervoor gezorgd dat ik eindelijk een banner durfde te maken. Ben benieuwd of het aantal weken klopt, want is lastig uitrekenen. Vrijdag de echo dus dan weet ik meer.....

Fijne dag nog meiden!!

15. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Wat goed jeske !! Is zekers niet makkelijk te stoppen dat weet ik ook maar als je weet waarvoor je het doet inderdaad dan hou je dat makkelijk vol !! :D

Blue spannend ben benieuwd naar de echo meid !!

liefsss

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hey Blue, wat fijn dat het goed gaat, staat goed die banner. Hier lukt t nog steeds boven verwachting goed met het stoppen met roken. Heb gelukkig geen afkickverschijnselen. Vandaag dag 8 rookvrij:D

Sweet, eerlijk gezegd had ik verwacht meer moeite er mee te hebben. Klinkt misschien opschepperig, maar t valt me reuze mee. In mn hoofd denk ik er nog wel aan, maar mn lichaam vraagt er niet om. En das erg fijn.

Het is idd voor een goed doel en kan beter nu stoppen dan wanneer ik zwanger ben, want dan mogen die behandelingen niet. Maar we gaan gewoon volhouden. Zwarte Cross zal wel moeilijk worden, maar neem we genoeg kauwgom mee. Kan daar vreemd genoeg nu wel tegen.

Hoe was het weekend bij de dames?
    Hier hard geklust en dan niet voor baby, maar gegraven voor de aanbouw. En verjaardag gehad en gesport.

Zo ga nu weer werken
    Fijne dag allemaal doeiiiiii

17. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hey jeske

Wat fijn dat het je allemaal meevalt met het stoppen :D Is alleen maar goed !! Je hebt een druk weekend gehad zie ik haha

Hier het weekend lekker geshopt en we zijn een avondje naar het sandome geweest heerlijk ontspannen heb er echt van genoten vooral in het bubbelbad haha :D Verder vandaag naar de verloskundige geweest alles was goed !! Over 3 weekjes de laatste echo waar ik haar op kan zien en dan afwachten tot ze gaat komen :)

liefss

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja weekend was druk maar wel leuk.

Oh voor jou gaat het ook opschieten. Lekker hoor shoppen en daarna ontspannen. Heerlijk. En groot gelijk heb je.
    Altijd leuk die echo om je kleine meid te zien en dan helemaal als ze dan vlot daarna geboren zal worden. Kun je dr eindelijk in je armen houden.

Fijne avond nog.

19. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    knap hoor jeskejes! En ben benieuwd of mn banner klopt. Nog 3 dagen en k weet t. Word al wat gespannen van het idee. Het weekend lekker uit eten geweest met zn drietjes in scheveningen. En verder druk met de tuin bezig. Hoe gaat het met henrieke?

20. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Pijnlijk :D

Gisteren al de hele dag onregelmatige pijnlijke harde buiken, maar die trokken 's avonds weer weg. Echter sinds vanmorgen rugpijn en buikpijn. Het zakte net weer wat af.

Gelukkig vanmiddag controle afspraak vk. Ben benieuwd of ze dan gaat kijken of er al ontsluiting is.

Er is iig iets gaande hier :D

Deel Deze Pagina