Oe spannend henrieke! Bij mijn dochter ben k met 39 weken en 1 dag bevallen. Duim voor je dat je snel je kleintje in je armen mag houden. Succes alvast met de bevalling
Als dit het echte werk is Heb al vk gesproken (om te overleggen of ik gewoon tot m'n afspraak moest wachten) en die begon gelijk over blaasontsteking. Mijn gevoel zegt dat het dat niet is en dit toch wel of voorwerk is of het echte werk. Maar we zullen zien. Eerst de afspraak maar afwachten.
Absoluut geen blaasontsteking... Blijk gewoon al 3-4 cm ontsluiting te hebben. Verlos kon de vliezen voelen en het hoofdje. Uk is perfect ingedaald. Nu is het afwachten tot de weeën regelmatig worden en dicht op elkaar.
OOOHHHH spannend meis !!! Mocht het snel gaan beginnen en je niet meer hier op zp zien wens ik je alvast heel erg veel succes !! Zet hem op En laat ons weten hoe het gegaan is Ben erg benieuwd !! liefssss
haha Zo erg is het niet. Vind het nu vooral vervelend aanvoelen. Maar dan ben ik een hele zware menstruatie gewend, dus ben wel wat pijn gewend
update: mag over drie kwartier me melden in het zh! Ontsluiting zat op 5 cm en vk was verbaasd hoe goed ik de weeën op vang.
@Blue: nog even voor je ech, kan me voorstellen dat je t spannend vind. Maar komt helemaal goed meid. @Henrieke: . Lief en leuk dat je ons op de hoogte houd. Makkelijk he de techniek van tegenwoordig En van harte gefeliciteerd met jullie dochter, met een mooie naam. Lekker van genieten.
Meiden ben weer terug van de vakantie. Volgens mij moet ik nog een aantal! pagina's teruglezen Henrieke al bevallen... wat goed zeg! gefeliciteerd met jullie dochter en geniet van je kraamtijd meid! Vrijdag a.s hebben we onze eerste pretecho. De echoscopiste die deze pretecho voor ons maakt, werkt tevens in het ziekenhuis en doet daar de 20 weken echo's dus zie het ook een beetje als een medische echo. Hopelijk is onze beeb gezond en weten we of we een jongen of een meisje kunnen verwachten. Ik word trouwens 26 nov 30 jaar en man is afgelopen juni 30 geworden.
Meiden, zie mijn banner! Ik kan het nog amper geloven, maar ik ben zwanger! Gisteravond positief getest en vanochtend nog een testje er tegenaan gegooid. Die was knalpositief!!
Gefeliciteerd Henrieke met jullie dochter! Oei, totaal ruptuur, dat klinkt niet erg fijn... hoe voel je je nu? Hopelijk ben je bovenal lekker aan het genieten van Emma, leuke naam trouwens!
henrieke van harte met jullie dochter emma! Geniet ervan! Elja gefeliciteerd met je zwangerschap, ik hoop dat de rest snel volgt! Morgen de echo, pff vind t echt heel spannend.