ZWANGER: Anneliesje Sweetangel28 NOD febr: * Elja81: 14 februari, ronde 6, 1e kindje * Frou81: 18 februari, ronde 7, 1e kindje * DeeDeeBowtie: 18 febr., ronde 9, 1e kindje * GFH: 24 febr, ronde 1, 1e kindje * Goofie: 27 febr, 2e ronde, 1e kindje NOD maart: * Jeskejes: 13 maart, ronde 4, 1e kindje. * Mamanu: 13 maart, ronde 2, 3e kindje * Groen29: 6 maart, ronde 14, 1e kindje * Judith1981: 8 maart, ronde 7, 1e kindje Even ronde toegevoegd.
Is misschien ook wel handig . Ik probeer het eerst met ovulatietestjes en als het te lang gaat duren (voor mijn gevoel dan) dan ga ik dat ook proberen. Nu heb ik nog 50 ovutestjes liggen dus maak die maar eerst maar s op
Hey meiden, Nou, hier begint de testdrang langzaamaan de kop op te steken... PFF, nog een paar daagjes wachten. Wil namelijk echt pas als ik overtijd ben gaan testen, ivm de teleurstelling. Merk niet echt iets bijzonders aan mijn lichaam, dus het zal wel weer niet raak zijn. Geduld is een schone zaak...
Mamanu waarom doe je het niet allebei? Doe ik ook. Krijg je nog meer inzicht in je cyclus. Temperaturen kost je niks behalve een beetje moeite. Ik sta zelf altijd om 6 uur op om te gaan werken (5 dagen in de week) dus in het weekend temperatuur ik ook om 6 uur (valt soms wat tegen hahaha)
Oh zie nu het bericht van Frou81 pas. Ja lastig is dat hè dat inhouden. Ik test zelf ook niet voor mijn NOD, maar wel lastig want ik weet deze maand niet zo goed wanneer mijn NOD nou is (moet ik FF of eigen berekening nou aanhouden) dus ik gok op de verste weg en dat is vrijdag. Ook al heb ik zelf het gevoel dat ik gewoon ongi word. Nog een paar daagjes geduld.
Ik ken het!! en ik kan me echt (nooit) inhouden ha ha. Heb net voordat ik ongi werd maar ff 6 testjes besteld. Als je het kunt toch maar even wachten.... En dat je niets voelt dat kan, want toen ik zwanger was van de eerste, voelde ik weken echt helemaal niets!! Dus houdt de moed erin
Nou, ik ben deze week lekker vrij, maar dinsdag ben ik de hele dag op stap tot 's avonds laat en woensdag (mijn NOD) naar de 9 maandenbeurs, dus lekker ook de hele dag op stap. Veel afleiding dus, en nu maar hopen dat het wegblijft, hè?
Kan ik me ergens inlezen? of is de regel gewoon als je temp flink zakt/daalt t.o.v de overige keren, dat je eisprong nadert of ongi wordt afhankelijk in welk deel van de cyclus je zit?
Hmm zo laag is je temp inderdaad niet dee.. Als je op mijn kaartje kijkt zie je ook een daling aan het eind en toch zwanger Had voor mijn nod last van pijnlijke borsten en wat krampjes .. Ga in ieder geval heel hard voor je duimen !! *Blaast wat extra hcgtjes jou kant uit* liefss
OOh dames wat spannend !! Het hoeft niet zo zijn dat je wat hoeft te voelen hoor Ik dacht niet zwanger te zijn en toch een posi test in handen alles is mogelijk ook voor jullie !!!
mm, hier ook pijnlijke borsten en krampjes... Wishfull thinking??? Niet teveel hopen op een zwangerschap, anders valt het weer zo tegen. Die onzekerheid is toch zo erg he?! Pff, ben aan het zeuren, heb al de hele dag zo'n soort van depri gevoel, weet niet waar het vandaan komt, er is namelijk niks aan de hand verder...
Je mag altijd een beetje hopen frou niks mis mee Heb je ook zo'n last van je borsten als je loopt ? Mijn viel dat namelijk op toen ik ging testen mijn borsten deden zelfs pijn met lopen en ze leken groter.. In ieder geval ik hoop het zo voor je meid !!
Ja, ieder beweging doet pijn, vooral rond mijn tepels. En ik heb behoorlijk opgezette klieren. Mijn borsten zijn altijd wel pijnlijk voor mijn menstruatie, maar zoals het nu is, heb ik nog niet eerder gehad. Blijven hopen maar...
Sweetangel Dank je...wat lief! Ik voel niks speciaal aan mijn boobies. Krampen heb ik wel, maarja die zijn er ook als ik ongi moet worden. Nou we zullen deze week zien. mamanu als je even googled op temperaturen zwanger worden komt er vast wel iets interessants voor je uit. Bv deze Ik-wil-zwanger-worden.nl - Temperaturen
@meiden die bijna nod hebben, super spannend, lees een aantal kwaaltjes, hoop zo op meer roze hier!!!! Wat betreft drank en man, van mij mag hij gewoon een wijntje of biertje drinken. Hij drinkt sowieso alleen in het weekend. En vind het anders allemaal zo beladen worden. Ik drink zelf tot eisprong ook gewoon een wijntje (max. 2 glazen) Na ei eigenlijk niet of ik moet een feestje oid hebben. Anders weten andere mensen gelijk dat we bezig zijn Probeer alles zo normaal mogelijk te houden, helemaal nu het allemaal al lang duurt en we al in het zh lopen. @Welkom aan allen die ik nog niet verwelkomt heb!! Ovu testen, ik werk maandag tot laat en moet dan dus wel testen op werk. Ben dan ook als de dood dat hij uit mijn tas oid valt. Heb gelukkig wel testjes die je gewoon onder de urinestraal kan houden. Want als ik ook nog zou moeten rommelen met een bakje zou ik denk ik een dag overslaan en dat is helemaal killing. Fijne avond nog!!!! x
Aww kwam om je temp te bekijken Dee zie dat die nog niet ingevult is Jammer ik moet nu werken was zo benieuwd !! Hoop dat die weer omhoog gegaan is ! Frou hoe is het met jou ?
Welkom, klets maar lekker mee. En ik was ook op zoek naar zon clubje, niet gevonden, dus dacht: laat ik er 1 opstarten. Vind t super leuk dat er zo gereageerd wordt. En meid, veel succes en dat dit een roze jaar mag worden.