Hoiii meiden !! @henrieke wat een mooi meid !! super dat haar Wat vervelend dat jullie meisje zo'n last heeft van krampjes Wel erg fijn dat je hulp krijgt dan kan je zelf ook wat tot rust komen . @ Judith ik begrijp dat je afstand wilt nemen van zp meid .. hoop dat het ziekenhuis jullie verder kan helpen @ Blue wat goed meid een kloppend hartje !! Ben superblij voor je en schrikkeljaar wat apart
Hoi Dames, @ Henrieke; mooi meisje zeg! Niet teveel gaan doen hoor! Het is niet niks... neem je rust meid en laat de kraamverzorgster je lekker verwennen! Hoe doet je meisje het nu? @Judith; begrijpelijk meid! Hopelijk weet je woensdag wat meer... succes @ Blue; fijn dat je al een kloppend hartje hebt gezien. @ Elja; van harte gefeliciteerd! @ Jeskejes; hoe is het met jou? Hopelijk houdt die collega van je op met treiteren. @ Riniti; hoe voel je je? Heb je last van zwangerschapskwaaltjes of valt het mee? @ Sweetangel: ben je al met verlof? hoe gaat het met je? Is het nog te doen? Hopelijk ben ik niemand vergeten Hier afgelopen vrijdagochtend een pretecho gehad. Alles is medisch ook nagekeken en alles was goed zover ze kunnen zien natuurlijk. Heb alleen de placenta aan de voorkant zitten. Dat vind ik wel een beetje jammer. We weten ook wat het geslacht is maar dat hou ik nog even voor me. Mijn vriendinnen geven me 1 maand dat ik stil kan houden ha ha. Ben benieuwd. Ik hoop dat ik het tot het einde stil kan houden
Hier gaat het lekker. Emma heeft vannacht redelijk geslapen. Merk alleen dat ik 's avonds erg moe ben. Zelfs als ik overdag bij slaap.
@mamanu wat leuk he die pretecho's Goed van je dat je het probeerd voor je te houden ik kon het niet haha .. Mijn gevoel bij jou zegt een meisje Ben benieuwd of ik gelijk heb op het eind haha Hier gaat het wel goed hoor Maar merk wel dat het toch wel zwaarder word mbt de rug en vocht vasthouden in de voeten vreselijk staat zoveel spanning op doet erg veel pijn Maar wil niet klagen heb bijna de gehele zwangerschap zonder problemen doorlopen ... Vind het nu toch wel erg spannend worden en word toch ook al wel bang voor het niet weten wat er komen gaat .. Verder werkte ik niet erg veel meer mijn contract liep af en mijn baas heeft me eruit gezet omdat ze bang zijn voor complicaties na de bevalling dus werd bedankt Mocht na de bevalling weer terug komen zei hij nou dus niet ben niet gek laat me niet zo gebruiken en we hadden toch al besloten dat ik niet meer zoveel zou gaan werken .. Ik blijf 1 ochtend in de week werken en dat is op de zaterdag wanneer manlief thuis is dan ben ik er toch lekker uit eens in de week dit is dan wel bij een ander bedrijf niet bij het bedrijf dat me eruit gegooid heeft
Echt waar wat belachelijk . Nee een bedrijf met zo'n mentaliteit daar zou ik ook echt niet meer terug gaan. Wat voor werk ga je dan doen als ik vragen mag? Ik werk nu 2 hele dagen op kantoor, maar zou het zo ook wel willen 1 zaterdagochtend. Heerlijk hoor zo'n vooruitzicht Ja bang voor het niet weten wat er komen gaat begrijp ik. Ik heb het ook gehad en idd het is niet voor 'de bevalling' zelf, want je weet dat niet voor niets de zon op gaat, maar puur omdat je niet weet wat je kunt verwachten van zo'n bevalling. Niet teveel bij stil staan is het beste en gewoon op je af laten komen Heb je iets van een 'pufcursus' gedaan? Ik heb er helaas niet veel aan gehad ivm weeenstorm, maar veel mensen hebben daar wel heel veel aan.
Ik had totaal geen idee wat ik kon verwachten van de bevalling. Wist niet hoe een wee voelde of hoe het persen zou gaan. Zal eerlijk zijn, door de snelheid waarbij de sterkte van mn weeen erger werd vond ik het heel pittig. Maar het viel me ook ontzettend mee!!! Zodra ze er uit was dacht ik echt dat ik maanden nodig had om bij te komen. Maar dat is zo verbazingwekkend snel gegaan! Het vloeien valt enorm mee, het scheuren zelfs ook en de bevalling zelf vond ik echt wel meevallen. Probeer er niet teveel aan te denken. Je weet niet hoe het gaat en kan dit ook niet zelf bepalen. Maar hoe meer je ontspant hoe beter. Wanneer je gespannen bent duurt de bevalling juist veel langer doordat je lichaam de opbouw van weeen en dus ontsluiting uitstelt. Het komt goed meis!
Hoi meiden Mamanu ik ga dan 1 ochtend in de week poetsen niet meer de zorg in misschien dat ik hier later weer voor kies Geen pufcursus gedaan en denk ook eerlijk gezegt als het zover is ik daar niet meer aan zal denken het te doen haha Henrieke fijn dat je zo eerlijk bent kan ik wel waarderen heb niks aan verhaaltjes van ooh het is zo gebeurd verschilt natuurlijk van persoon maar denk dat het het beste maar is ervan uit te gaan dat het niet makkelijk is dan kan het alleen maar mee gaan vallen denk ik Probeer me ook echt te ontspannen en aan de ene kant kijk ik er zo naar uit om te bevallen !! Mijn manneke zei ook tegen me dat ik eens moet gaan stoppen teveel verhalen erover te lezen heeft hij ook wel gelijk in je word er alleen maar bang van Dus ben daarmee gestopt .. Vind het toch wel fijn dat je zo een beetje met andere meiden kan kletsen die hetzelfde hebben meegemaakt of gaan meemaken .. liefsss
Dag dames, hier alles nog goed. Van t weekend naar de Zwarte Cross. Yeahhh. Begin alleen nu weer naar wc te lopen om te kijken of er niks is.Om gek van te worden, grrr. Heb geen testen in huis en kan die woensdag pas halen, maar durf eigenlijk niet. Verder ben ik 's avonds helemaal afgebrand. Ik ga zo ook mn bedje op zoeken en sorry sorry dat ik niet op jullie reageer en alleen maar ff mn beklag hier doe. Collega deed vrijdag trouwens alsof er niks aan de hand was. Zie dr morgen dus ben benieuwd. Ach jah.
Klagen mag je hier altijd! Jij schrijft het van je af en als wij geen zin in geklaag hebben dan kunnen we er altijd voor kiezen het niet te lezen
haha, dat kan ik mij ook nog heel erg goed herinneren die fijne stuwing!! ik voelde me net lolo ferrari, echt niet normaal, was gelukkig na 2 dagen weer weg bij mij! ik lag ook heel lang op bed, echt vervelend, vond de bevalling zoooooo meevallen maar was flink geknipt en flink gehecht en mijn placenta kwam maar niet, dus ook nog te veel bloed verloren, als ik opstond viel ik flauw... gelukkig dat jij dat niet hebt dan! nou, geniet er lekker van, groetjes riniti
ik heb het idd gezien ( dat je in ander topic schreef over foto) haha, idd die data, maar als het maar gezond is, dan is het allang goed! kuskus
hoi hoi, nou de zwangerschapskwaaltjes vallen gelukkig mee, heb alleen wat kokhalsneigingen bij het opendraaien van de potten van moeders voor moeders, ben voor de rest onwijs moe en mijn avondeten vind ik niks, maar het kan echt veeeeeel erger! als ik soms lees van meiden die 9 maanden aan het spugen zijn hoor je mij niet klagen hoor leuk dat je zo'n mooie pretecho hebt gehad! klopte je gevoel over een jongetje of meisje?? of had je dat niet zo sterk? hihi, leuk hoor, ben benieuwd, geniet er maar lekker van, kuskus riniti
Vind de regen wel even lekker huis was te warm! En nu krijgen de planten iig water en hoef ik dat niet te doen
Jah das ook weer waar, scheelt weer water geven. haha tis ook nooit goed met t weer. Hier heeft t wel genoeg geregend, staat beetje blank.
Hier ook erg blij met de verkoeling Vind het heerlijk !! Alleen door het veranderende weertype flinke verkoudheid gekregen Slaap je al slecht nu nog slechter haha ... De kleine meid is de laatste 2 dagen erg bewegelijk liefsss
Ik zou kunnen testen vandaag, maar heb geen testen in huis. En zit op dag 31. Denk 15 of 16 dagen geleden mn ei te hebben gehad. Maar ik ben zo bang voor een witte test. Ga na t sporten wel halen hoor. Als ik ga sporten, ben al een paar uur bezig om te gaan hahha. He die verkoudheid is minder, hoop dat je snel ervan af bent en beter slaapt.
Spannend meid !! Ik ga voor je duimen hoop het zo voor je het is je van harte gegund !! Temp je nu ook nog of was je daarmee gestopt ? Snap wel dat je bang bent om te testen hoor als je al een paar teleurstellingen hebt gehad is dat niet makkelijk ! Die verkoudheid komt wel goed Het is alleen erg vervelend haha liefsss
Dit is de 2e ronde dat ik niet temp en geen ovu testen gebruik. En lief dat je duimt. Ik laat t weten zodra ik wat weet. Kan mn mond dan toch niet houden, of t nu posi of nega is. Ik zal t effe kwijt moeten hahah. Ja verkoudheid is idd vervelend. Dat die maar snel weg is. Ik ga toh poging doen om te gaan sporten hahah. Fijne dag allemaal.