Meiden uit 1981, die voor een klein wondertje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Ok sportse !! En succes later met testen :)

liefss

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Zo lekker gesport, daarna haasten want had gesprek om behendigheid les te gaan geven. Nu ff alles op een rij zetten en kijken wat ik wil en kan.

Ik heb nog niet getest, heb ze al wel in huis. Misschien morgen ochtend en anders vrijdag ochtend dan heb ik wat meer tijd. Vind t zo spannend worden.

3. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    oeee jeske je weet de spanning er wel in te houden hahaha :p Ik ben erg benieuwd !!

liefsss

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dames ik mag op rood:( Ben er helemaal kapot van. Op mn werk spotte ik t en barstte in tranen. Collega in vertrouwen genomen, want ja vertel maar eens waarom je huilt. Tegen de rest gezegd dat ik me niet lekker voel en dat t ff te veel werd. Wat een schatten, ze vroegen of t wel ging.

Ik ga zo mn tas maar pakken voor de Zwarte Cross, ga morgen tot maandag dus ben er na t weekend weer. Hoop dat t droog wordt, anders ist zo'n slikbende. Maar ga proberen er een leuk weekend van te maken.

5. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Aww meissie toch :( balen !! Wens je in ieder geval veel plezier dit weekend en probeer idd lekker te genieten

dikke knuffff

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dank je, ik ga zeker proberen te genieten, nu eerst hopen dat t droog wilt blijven hihi.

Hoest verder met jou? Tis niet zolang meer. Kamertje en alles al helemaal ready? Voel je je nog goed? Lijkt me zo mooi om na die maanden je kleintje eindelijk in je armen te nemen.

Mn moeder is ff hier en heb t haar verteld. Dat we al een tijdje bezig zijn. Wilde t eigenlijk niet maar jah, ik moest t effe kwijt en weet dat zij niks zal zeggen.
    Ik denk dat ik morgen of maandag de huisarts bel, want weet even niet meer hoe ik nu verder moet. Ben te grote stresskip. Mannetje is al getest en zn zaad is goed. Nu spookt er van alles door mn hoofd wat er met mij wel niet aan de hand kan zijn.

7. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hier gaat het wel goed op een flinke verkoudheid na :) Onze meid is erg bewegelijk en dat is nu ook wel goed te voelen ook ..Komt nu inderdaad erg dichtbij en zal blij zijn als ze er eindelijk is begin er eerlijk gezet een beetje genoeg van te krijgen :) Weet is niet netjes want er zijn genoeg vrouwen die wensen in mijn positie te zijn.. Ben ook wel erg benieuwd nu naar haar .. Alles is klaar voor haar komst :D We moeten straks alleen de boodschappen in huis halen voor onzelf aan het kraambezoek natuurlijk maar dat doen we rond de 37 weken alvast de belangrijkste dingetjes inslaan.. Mijn manneke is niet zo handig in boodschappen doen haha

Fijn dat je er met je moeder over hebt kunnen praten is toch altijd wel fijn iemand te hebben waar je je frustraties aan kwijt kan :) En stressen is niet goed meid ! Weet makkelijk gezegd ik had precies hetzelfde toen het niet lukte en haalde me dingen in mijn hoofd nooit kinderen te kunnen krijgen .. Na mijn onderzoek bleek ik pcos te hebben en dat gaf me rust omdat ik wist dat de mogelijkheid er was toch zwanger te worden 3 maanden erna was het dan ook raak maar zonder hulp :D Misschien dat het inderdaad verstandig is om een onderzoek voor jezelf te gaan vragen zodat je weet waar je aan toe bent geeft voor jezelf enorm veel rust !!
    Geniet eerst maar lekker van je weekend en ik hoop op mooi weer voor jullie !!

liefsss

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dank je sweet je bent een engel.
    Ik reageer ff kort want moet gaan werken en straks door. Ik hoop ook dat t droog blijft en ik heb mn knop omgezet en ga er een top weekend van maken. Niet druk maken en gewoon plezier hebben

Maandag middag heb ik afspraak bij de huisarts en vriendlief gaat mee. Gelukkig. Ik hou je op de hoogte.

Fijn weekend alvast allemaal, tot na het weekend.

9. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Oh nee Jeskejes. Wat ontzettend balen!

10. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Balen Jeskejes! Goed dat je naar de huisarts gaat. Misschien dat hij wat meer voor je kan doen in de vorm van doorsturen voor onderzoek?

Mijn gevoel veranderde van week tot week ;) dus was geen touw aan vast te knopen ha ha. Vind het wel moeilijk om me eigen niet te verspreken, maar tot nu toe gaat het me nog goed af :D

11. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    Mijn gevoel veranderde van week tot week ;) dus was geen touw aan vast te knopen ha ha. Vind het wel moeilijk om me eigen niet te verspreken, maar tot nu toe gaat het me nog goed af :D[/QUOTE]

haha, grappig zeg! ik zie trouwens dat jij wel op de mooiste datum van het jaar bent uitgerekend ;) ( op mijn verjaardag) nou, ben benieuwd :)

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dag meiden, wat is het rustig hier.
    Ik ben weer terug van de Zwarte Cross en heb weer genoten en dubbel gelegen van het lachen.

13. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden, daar was ik ook weer eens ;)

Jeskejes balen meid dat je op rood bent gegaan, maar idd misschien wat sweet zegt even laten checken bij jezelf.

Sweet, je hoeft niet meer zo lang, spannend zeg :D

Hoe gaat het met Henrieke en Emma???
    Helemaal in love??

Ben zelf nu bijna een week voor mvm aan het plassen en was even vergeten hoe misselijk ik kon worden van die kannen:(
    Bah...maar goed alles voor het goede doel ;)
    Verder echt steeds onwijs moe en kan heel wat geurtjes niet verdragen. Heb ook weinig eetlust, maar goed mijn buik lijkt nu al als kool te groeien....:(
    Volgende week weer een echo...dan bijna 9 weken...vind het zo spannend.

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Helemaal in love en weinig tijd voor andere dingen :D

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Effe update: gister naar huisarts geweest en hij kwam zelf met het idee om me door te verwijzen. Hi zei dat gelijk toen ik mn korste en langste cyclus noemde. Dus morgen afspraak maken. Zo spannend en eng, maar ben blij dat ik nu een stap verder ben.
    We hebben t ook gelijk de ouders verteld. Mijn moeder wist t al (mn tante ook omdat zij ook zo heft gezeten) en vond t nodig om mn pa op de hoogte te brengen. En jah dan kun je de schoonouders niet overslaan. Alleen heb er al weer spijt van dat ik schoonouders verteld heb. Schoonvaders maakte weer een leuke misgeplaatste opmerking. En ze deden er nogal nuchter over. Nu was ik net naar de wc toen vriendlief t vertelde dus weet niet precies hun reactie.
    Wat wel opvallend was, was dat ze allemaal aangaven dat ze een vermoeden hadden omdat gaan aanbouwen. Nou daar zit je dan. Pffff. Vandaag gewerkt maar goed ziek, zwak en misselijk met ong 39 graden. Hoi hoi, neem je expres geen pauze om eerder naar huis te kunnen, ga je alsnog op je eigenlijke tijd. Ach jah, lig nu in mn bed.

Sorry voor emo bericht maar moest er effe van af.

16. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

hey blue,

jij ook zo lekker misselijk van die kannen van moeders voor moeders?? ik hoef gelukkig nog maar 6 :$ weken hahaha bleh, maar idd alles voor het goede doel!
    ik zie dat jij ook dinsdag voor een echo moet?? grappig, ik ook, ben benieuwd,

doei doei grtz riniti

17. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

mooi meid, dan ben je in ieder geval een flinke stap verder, dan krijg je tenminste ook het gevoel dat er serieus naar gekeken gaat worden! het komt vast allemaal goed joh...
    balen dat je nou nog ziek bent ook, schiet allemaal lekker op ( not) en dan ook nog eens die schoonouders grrrr :x
    na regen komt altijd weer zonneschijn ;),

knuffel van mij

18. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hey meid :D

O ja die kannen die mis ik helemaal niet hahaha vreselijke geur ;) Die moeheid komt me ook maar al te bekend voor gewoon aan toegeven hoor en je rust nemen die fout heb ik gemaakt door het niet te doen en op een gegeven moment helemaal total loss te zijn. Spannend een nieuwe echo !! Ik ben benieuwd :D

Hier is het inderdaad bijna zover en blij toe :)

19. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen

Fijn dat je nu weer een stap verder bent meis :) Wat vervelend dat je schoonouders zo reageren :x Snap dat niet he bah soms kunnen mensen zich helemaal niet verplaatsen in een ander !!
    Heel veel beterschap meid *dikke knufff*

20. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Riniti jij ook heel veel succes met de echo !! :D

En henrieke geniet maar lekker van je wondertje !! :)

Deel Deze Pagina