Dank je dames Ben benieuwd blue wat het gaat worden !! Kom je het ons ook vertellen of hou je het voor jezelf ?? Erg spannend !!
Sweet lieve meid,van harte gefeliciteerd met j docher, prachtige naam. Lekker van genieten. Blue wat gaat het snel. Veel plezier bij de echo. Zouwoas, welkom meid, klets gezellig mee. Succes met klussen jullie huis Wij zijn nu ook eindelijk echt begonnen met de aanbouw. Owja meiden, aanstaande woensdag afspraak bij de gyn voor de 1e x.Schijt nu al hele peeen.
hey meiden, ik zal t zeker laten weten als k weet wat we krijgen. Kan dat toch niet voor me houden, haha. Heb de 17e de pretecho, nu al zin in! @jeskejes, het komt goed meid. Succes alvast!
Dank je jeske Jij heel veel succes woensdag ik zal aan je denken !! * dikke knufff * @ Blue oke dan leuk !!! Ben benieuwd ik gok een jongetje
Ben hier al een tijdje niet meer geweest, maar Sweetangel ik wil je feliciteren met je dochter. Had jij weer dat beide ziekenhuizen vol zaten. Ik wil straks juist graag in Boxmeer bevallen. Zul je zien dat ik naar Nijmegen moet.
Goedenavond dames, weer een werkdag erop zitten en weer ff gesport. Nu ff eten en dan lekker op de bank neerploffen. Hoest me de dames hierzo? Judith meid hoest met je? En met de kersverse moeders? Alles goed met jullie en jullie kleintjes? Zwangere dames, leuk hoor die echo's, benieuwd wat het gaat worden jongen of meisje. Ist voor de rest een beetje uit te houden? Klussers en wachters, veel succes ga duimen.
Nieuwe dames welkom! Hoe is het verder hier? Wij hebben vandaag maar alvast een begin gemaakt aan de babykamer. We zijn alle structuurverf van de muur aan het steken. Wat een rotklus, maar goed dan kunnen we er straks weer iets moois van maken. Binnenkort weer een pretecho. Ook wel fijn, want ik maak me soms wel een beetje zorgen. Voel dit kindje echt heel weinig, maar misschien komt dit ook wel omdat ik zo druk bezig ben en heb er tenslotte al twee rondlopen. Ik troost me met deze gedachte...in de hoop dat het daar aan ligt. Ik ga weer verder met de muur...
wat is het weer stil hier. Deedee alweer 30 weken, de tijd vliegt. En mamanu kan me voorstellen dat t onzeker kan zijn als je de kleine weinig voelt. Sinds een paar dagen voel ik zachte plopjes. Heerlijk gevoel Hoe is het met jeskejes en judith? En hoe gaat t met de mama's?
Zwaai even snel voorbij Hier erg moe, druk, maar ook aan het genieten. Volgende maand weer beginnen met werken, geen zin in!
heey dames, ook hier ff snel voorbij zwaaien. Beetje druk met werken, school en onze aanbouw. 31 aug bij gyn geweest. Gesprekje gehad en onderzoeken enzo. Vroeg die beste gast of ik al een uitstrijkje had laten maken. Uhm nee, nou zegt ie, doen we dat toch ff gelijk. Hij moest toch ff kijken. Gelijk inwendige echo gehad en zo op t eerste zicht zag t er goed uit. En er zat in allebei de eierstokken een eitje. Rechts was 8 mm en links 12 mm. Nou zei tie die zal t wel worden. Rond vrijdag. Pff was een opluchting. Vriendlief was meegeweest en die stond daar met een grijns op zn kop toen hij dat allemaal zo aanzag. Zei de dokter ook nog, jaaahh ben maar blij dat je geen vrouw bent. Hahah brak de zenuwen wel ff. Nou ik moest afgelopen vrijdag bloed laten prikken. Een week na eisprong ongeveer. Haha held op sokken vroeg dr mama mee want ben zoooo bang voor naalden. Nu moet ik als ik ongesteld wordt de 2e of 3e dag weer bloed laten prikken. Dat zou deze week zijn. Maar natuurlijk hopen we stiekem dat ik gewoon lekker NIET ongesteld word. Ik ga niet uitwijden over wat ik wel of niet voel en dat gaat me deze maand vrij goed af moet ik zeggen. Rustig aan niet aan denken en we zien wel. Haha zeg ik nu met mn grote mond, wacht maar als t bijna vrijdag is. Haha Nou sorry voor t lange verhaaltje, maar moest t effe kwijt. Dames voor iedereen een knuffel en laat nog eens wat van je horen. xxx
@ Blue; fijn is dat he. Dat vind ik nou echt het mooiste aan het zwanger zijn, die bewegingen. @ Henrieke; snap het helemaal! zou er ook geen zin in hebben. Gaat je kindje naar een kdv of passen de opa's en oma's op? Ik vind dat vooral in het begin (voor je eigen gevoel) wel wat uitmaken. @ Jeskejes; spannend hoor! Gun het je van harte en hopelijk is het bij jullie snel raak!
Dan zal je het die ene dag denk ik wel wat moeilijker hebben/krijgen dan dat ze bij opa en oma is. Was bij mij in ieder geval wel zo. Opa of oma voelt toch vertrouwder. Ik vond het super moeilijk om mijn kleintje zo vroeg op het kdv af te geven. Het is natuurlijk harstikke goed gegaan, maar toch...
Gisteren al 2 wenuurtjes op kdv gehad en dat ging (voor ons beide) heel goed! Over twee weken een wenochtend en daarna voor 't echte. Ga het er vast nog wel moeilijk mee hebben, maar zal toch moeten.
jammer jeskejes. Wij zitten echt op een roze wolk en krijgen weer een meid Van judith al even niks vernomen. Het is hier ook echt n stuk rustiger geworden.
Hoii meiden @ Henrieke lijkt me zekers wel moeilijk ja je kleine meid naar het kdv te brengen .. Ik ben erg blij dat mijn manneke heeft gezegd dat ik niet meer hoef te werken en voor de kleine meid kan gaan zorgen.. Wil wel weer aan het werk als ze naar de basisschool gaat @ Jeskes jeetje balen zeg !! Hoop echt voor je dat het snel raak mag zijn het is jou ook zo gegunt !! @ Blue wat leuk een meisje !! Geniet maar lekker ben je al veel roze aan het shoppen hahaha Hier erg druk met onze kleine meid ze kan haar ritme nog niet echt vinden in de nacht Donderdag naar het CB ik ben benieuwd wat haar gewicht nu is Ze is in ieder geval goed aangekomen lekker dikke beentjes heeft ze nu hihi .. Afgelopen weekend was ze alweer een maand oud wat vliegt de tijd toch liefsss