Meiden uit 1981, die voor een klein wondertje gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeskejes, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo zie nu dat ik mijn tekst de laatste keer wel erg uniek heb neergezet. Haha was met mobiel van mijn man en dat gaat me dus niet zo best af blijkt maar weer :p

En iedereen alweer zijn winterjas tevoorschijn gehaald?? Die van mij kan niet meer dicht dus hoop op een milde winter dit jaar ;)

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Blue, gewoon zo'n warme cape oid kopen :) Kan prima met een bolle buik! Hier heb ik m'n winterjas nog niet tevoorschijn gehaald. Ben bang dat ie niet meer dicht kan. M'n borsten zijn echt enorm sinds m'n zwangerschap!

3. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Hier ook nog geen winterjas aan. Heb een soort fleecevest aan of een poncho.

4. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    heb mn poncho nog maar die is niet heel warm. Van n collega heb k n jas geleend waar hoop ik mijn buik heel de winter in past.

5. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Hier toch al de winterjas aan. Had een leuke positiejas van mama licious, maar vind hem toch niet fijn. Hij is erg lang en ik ben vrij klein...dus maar op marktplaats gezet. Heb gisteren een leuke gewone winterjas gekocht, maar dan een aantal maatjes groter. Na afloop geef ik m aan mijn moeder. Iedereen blij.

6. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Al met verlof deedee? Het gaat opschieten meid...spannend. Voor jou trouwens ook mamanu. Ben zelf nu alweer over de helft en tijd lijkt te vliegen. Nog 12 weken werken en dan verlof, haha ga nu al aftellen. Mijn buik lijkt ook een enorme groeispurt te maken.

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemorgen kom even hallo zeggen .......HALLO :p
    Verder ff niks te melden. Wachten wachten en wachten.

8. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hey meid,

ik meld me ook weer eens ff hier om hallo te zeggen ;)
    hoe is het met je?? nog steeds aan het wachten zie ik??
    mag je binnenkort testen??

xxx

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik zit op dag 33. heb m op 35 dagen gezet dus zou zaterdag kunnen. maar ik heb geen zin om te testen. hoe gaat t met jou? jij bent al over de helft lekker hoor. ik laat t wel weten als ik test of wat dan ook haha

10. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    aha, oke, ben ik weer ff bij ;)
    de testdrang is dus bij jou ook een beetje ver te zoeken... ik ken het hoor, in het begin ( als je nog in de veronderstelling bent dat je weleens zwanger zou kunnen zijn) is testen zoooo leuk, totdat je een stuk of 100 omo witte testen hebt gehad, dan gaat de lol er wel vanaf ;) laat het in ieder geval maar ff weten als je het toch hebt gedaan idd, dan duim ik gewoon weer voor jou voor goed nieuws, deal?! ;)

met mij gaat het goed hoor, idd alweer een stukkie over de helft! groei als kool joh, om die buik van mij kan je in ieder geval niet meer heen hihi.. voel de baby ook al elke dag goed schoppen, dus het gaat hartstikke goed joh! hopelijk kom jij nou binnenkort ook gewoon met leuk nieuws, we wachten weer af!

kuskus

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    ow das mooi om te horen. vind dat zo mooi he mooie zwangere buik. haha kleine voetballer in je buik. wel mooi dat je t voelt. collega van mij voelt niet zo veel.
    merk wel dat ik t soms moeilijk.vind op mn werk. 2 zwangere 1 net bevallen en andere is er zo mee bezig dat ze constant verteld dat ze weer getest heeft enxo. word er soms moe van. maar ach laat me niet gek maken.

12. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    kan ik me heel goed voorstellen hoor meid, is ook helemaal niet gek als je zo graag wilt! vind het al leuk dat je naar mij vraagt ;)
    ik voel me af en toe een beetje lullig naar mensen toe die al een tijdje bezig zijn... weten ze op je werk eigenlijk dat je zwanger wilt worden??? ik ben er op het werk overigens altijd erg voorzichtig mee geweest, mijn vorige zwangerschap liep ik tegelijk met mijn collega ( 1 dag na elkaar uitgerekend) maar kan me van mezelf nog herinneren ( toen ik nog niet aan kinderen moest denken) dat ik me er heftig aan kon storen, die zwangeren én moeders die het over niks ander kunnen hebben als die geweldige kinderen en die geweldige zwangerschap ;) ik heb het er echt alleen over als mensen ernaar vragen, het kan nogal gevoelig liggen maar dus ook erg irritant zijn hihi, je kan nooit in een ander zijn koppie kijken!~

kuskus

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja op t werk lijkt t me niet altyd even makkelijk. Ikheb nu 2 zwangere collegas. De ene doet normaal en niet overdreven en ik merk dat ik daar meer naar vraag hoe t gaat en ben echt blij voor haar. De andere collega kan zo lekker aanwezig zyn en pakt zo goed als alles aan om maar te laten weten dat ze zwanger is.Zoals ik mag dit want ik ben zwanger. Nou zei ik mag ook wel als je niet zwanger bent. Was met iets lekkrs eten ofzo. Nja ik heb mn beklag ff gedaan haha.

Hoop dat t goed gaat met de dames uit 81 want het is zo rustig. Wel jammer.

Uhm owja zit op dag 37 nu en nog niet getest goed he. Langste cyclus was 37. dus spannend. Maar durf niet teveel te hopen.

Zo sorry voor t lange verhaal maar ja als ik eenmaal begin....ratel ik door hihi.

Knuffel voor iedereen.

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Het is hier idd rustig :) najaars dip? ;)

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik denk t. Ah ga proberen er weer wat leven in te blazen....

*pfffffffff, ik ben aant blazen*

Zo ja hoor tis weer herfst. Lang leve de verkoudheid. Blehh.

Lig al sinds 4 uur zon beetje wakker. Moet naar toilet, maar durf niet. Stom he. Zal nu toch maar gaan.

Zo Lutje, Emma al weer 3 maanden dat gaat wel hard. Hoe gaat t verder?

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Druk, druk, druk :) Weer aan het werk en dat is wel heel erg wennen! Emma doet het gelukkig super bij opa & oma en het kdv. Bij dat laatste staat ze bekend als makkelijk. Scheelt heel veel, aangezien we thuis nog wel eens de handen vol hebben met 'r. Laatst ook maar weer mirena laten plaatsen. Voorlopig gaan we niet voor een 2e. Vriendlief zij vh weekend nog dat hij het druk genoeg vond met 1. Gelukkig zitten we daarin op 1 lijn.

Verder gaat het leven weer gewoon door. Loop weer bij de Fysio. Heb geen enkele spier in mn lijf dat ontspannen is. Daarbij ook nog stress incontinentie, dus ben nog wel even bezig helaas.

17. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    haha hier geen najaarsdip hoor. Vind het wel lekker om weer richting feestdagen te gaan. Lekker bij de kachel met warme chocomel. Ondanks dat k wel zomermens ben hoor, haha.

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik ben ook.echt een.zomermens Maar wat jij zegt warme choco heerlijk. En dan.op regenachtige dag lekker films kijken. Ook wel eens lekker een dagje niks. Sorry voor typefouten. Zit op telefoon en is niet zo makkelijk als je te snel silt zijn.

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ow ja dag 38. Vanmorgen getest en wat denk je...
    Juist OMO wit. En nog geen ongi te bekennen.

20. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Hallo dames,
    Vorige week met "spoed" naar het zkh om ctg en echi te maken. Gelukkig alles goed. Ik voelde de kleine een hele tijd niet meer. Tijdens de ctg werd de frummel eindelijk wakker. Was helemaal in paniek, want zoiets heb ik tijdens de andere zwangerschappen niet gehad. De bewegingen waren vrij constant. Nu vandaag helaas weer zo'n dag maar nu niets tot bijna niets (op twee zachte klopjes na) gevoeld van s'morgens tot nu. Gelukkig heb ik morgen mijn standaard controle...ben eigenlijk een beetje bang. Wilde wel bellen, maar voel me zo'n zeur! Mij lijkt dat dit niet normaal kan zijn. De meeste dagen word ik bijna blauw geslagen van binnen en de andere dag voel ik niets. Ben vandaag ook heel rustig en bewust gaan liggen om reactie uit te lokken, maar niets. Morgen om 1015u heb ik controle dus hopelijk is alles goed. Ik laat wat weten..

Deel Deze Pagina