Pinkeltje dat is kl*te zeg, wat een stress! Ik hoop dat ie goed blijft zitten en dat t loos alarm is!!
Ik weet het, ik weet het, je moet niet blijven testen en testen, zonde van het geld en je schiet er niets mee op en het kan zoooo teleurstellen. Maar... na de HA had ik toch echt behoefte aan een test, heb dus bijna de hele dag op mijn werk mijn plas op zitten houden voor een "ochtendurine" en net toch stiekem weer getest , en wat een knaltest! Ik weet dat wanneer het mis is je nog steeds hCG in je lijf hebt, en bij een onvolledige vmk zelfs het hCG nog iets kan stijgen, maar ik wordt hier zelf weer helemaal positief van, dus... Tadaaa het resultaat :
@Pinkeltje Nog steeds geen last buiten bruinverlies? Al een afspraak bij de vk? @ Kenia Weet die vriendin van je pogingen? Dan kan je er met haar over praten en tegelijkertijd genieten van haar beebje bij het kraambezoek... @ Rest iedereen gezond? iedereen voelt zich goed?
hoi dames, ik ben vandaag bij de gyno geweest en heb een echo gekregen! Mijn berekening klopte helemaal, en het hartje klopte ook al echt super. Ik mag over 2 weken weer terug komen voor mijn 2e echo omdat het dan weer wat gegroeid is... groetjes kim ps. pinkeltje ik zal voor je duimen, en blijf positief denken! En hoop dat de rest mij snel volgt!
Yoehoe, happy birthday to me! Vandaag 28 jaar jong geworden! Mijn vriendin weet inderdaad dat wij ook bezig zijn, dus het is wel fijn dat ik er met haar ook over kan praten. @Pinkeltje: wat vervelend zeg! Ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt! Gelukkig was de test nog steeds positief, dus moed houden! heb je al gebeld met de VK? Ga je je ouders dit weekend vertellen dat jullie zwanger zijn, of weten ze dat nu al? @Kimlee: heel bijzonder om jullie kindje voor het eerst te zien, zeker? En om het hartje te horen kloppen. @ Gekko: je kunt nu nog best beginnen met tempen. Ik zou nu dan wel beginnen, dan kun je straks mooi zien of je een eisprong hebt gehad (als je temp. omhog gaat). Succes ermee!
gefeliciteerd meid! Het was zeker heel leuk,kreeg gelijk een glimlach en nam ook een stukje onzekerheid weg groetjes kim
@ Kenia Nog Gefeliciflapstaart!!! Leuke dag gehad? @ Kimlee Al zo snel een tweede echo? Het lijkt me heel appart om het kloppende hart van je beeb voor de eerste keer te horen....
Ik heb het hartje niet gehoord alleen zien kloppen, ik kreeg een binnen echo... En vanwege mijn medicijngebruik wordt ik extra in de gaten gehouden. Vind ik helemaal niet erg groetjes kim ps hoe is het met de rest? Al meiden op het wachtbankje?
kenia@ ik heb het hartje nog niet gehoord alleen gezien. ik heb gisteren nog een extra echo gehad wegens stress en het hartje is nog steeds goed ik denk dat ik over 3 weken pas voor het eerst een hartje ga horen. gekko@ wat jammer dat het nog niet is gelukt. ik ben zelf meteen met ovu testen begonnen vooral omdat het toch wel makkelijk is als je een langere cyclus hebt. en al zou je het 3 maanden doen dan weet je ook ongeveer wanneer je je ei kan verwachten. de laatste keer hebben we geen ovu testen gebruikt maar ik wist wel wanneer mijn ei was ondanks dat ik aan de pijnstillers zat en ik geen ei voelde. anoeschka@ ja heerlijk als de echo goed is. zo een opluchting. kimlee@ ik heb het nog steeds hoor dat ik bang ben voor een miskraam. en elke keer als ik naar de wc ga check ik. maar op een gegeven moment word dat minder heb ik gemerkt. dus blijf rustig en geniet pinkeltje@ gefeliciteerd misschien als je aangeeft bij de verloskundige dat je ook vroeg mag komen. ik mocht al komen terwijl ik 7w3d was. dus ik zou het gewoon proberen als ik jou was.
Hier ook een lekker weekend gehad. Zaterdag voor de 2e keer naar Mary Poppins geweest, zo leuk!! Ik heb gisteren een advertentie geplaatst hier, ik had nl een digitale clearblue test gekocht, die het niet bleek te doen. Kreeg toen 2 nieuwe toegestuurd maar had in de tussentijd al een nieuwe gekocht. Iemand interesse? Geef maar een brul http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/239436-2-clear-blue-digital-testen-koop.html#post8547353
Heerlijk weekend gehad... Dat was niet zo moeilijk want ik kon namelijk voor het eerst sinds een week weer eens door mijn neus ademen.... De wereld is dan gelijk een stuk mooier... Zaterdag bezoek gehad om ons nieuwe huis te bewonderen... ik heb bijna alles gedaan dus de oeh's en ah's voelen dan heel erg goed zondag gewerkt... het was wederom een drukke dag zondag...
ja stil hier he! Ik ben de dagen aan het aftellen tot mijn echo dinsdag,mijn gaat dan ook voor het eerst mee. Verder nergens last van... Niet misselijk wel een cupmaat erbij gekregen waar mijn man erg blij mee is hahaha. groetjes kim ps gekko zit je op het wachtbankje?
@ Kimlee Mijn... man denk ik die meegaat met de echo... spannend... eerste echo?? (sorry hou het niet helemaal meer bij wie welke echo al heeft gehad...) Ik zit nog niet op het wachtbankje.... ben gewoon lekker in de klusfase... (al is het wel een afwachtbank)
Hoi het was lang stil, maar ik ben er weer!! Na een cyclus van 48 dagen lijk ik nu op een extreem korte cyclus uit te komen.... Na 11 dagen al geovuleerd volgens de temp-kaartjes.... Snapt iemand het nog??? Dit zou overigens betekenen dat ik morgen ongesteld wordt.
Hoi Md.... Ik snap er niets van... Zowiezo van die extreem schommelende periodes over zo'n lange tijd..... Maar ik lees in je handtekening dat je een afspraak bij de gyn hebt gehad... hoe is dat geweest? (als je morgen ongesteld moet worden...voelt het ook zo?)
@ MD: nou dat is idd een hele korte! Snap ik ook niks van hoor. Ben ook benieuwd hoe het bij de gyn is geweest! En ik duim dat je morgen niet ongesteld wordt! Hier gaat t zo zn gangetje, ben echt heel erg moe eigenlijk de hele tijd. Heel irritant! Heb ook gewoon weinig puf om dingen te doen. Is ook wel de reden dat ik hier zo weinig ben, sorry... ik hoop op betere tijden!
@ Md Hoe gaat het nu?? Weet je al meer? @ Ientje Verder voel je je wel goed? Of heb je meer kwaaltjes naast moe zijn? Wel logisch dat je moe bent.... Je bent bezig met een mens te maken Dat moet een behoorlijke opgave zijn...