Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ja verder voel ik me wel goed. Vanmorgen werd ik alleen tijdens het douchen ineens niet lekker, duizelig en misselijk. Maar toen ik even op de grond had gezeten, ging het wel weer.
    Maar ben vandaag gelukkig niet zo moe, ik heb vannacht een mega lange nacht gemaakt van bijna 10 uur! Dus voel me echt best goed vandaag! Merk dus idd echt dat mijn lichaam die rust echt nodig heeft.

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ientje
    Een nacht van 10 uur..... ga je langzaam beginnen aan een winterslaap? Heerlijk hoor....

3. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Hier nog niks noppes nada qua ongesteld. Zelfde temp als gisteren, maar ga er niet van uit dat ik nu plots op 25 dagen zit hoor!!! Kan het me niet voorstellen!!

Zit overigens wel met m'n pootje omhoog. Gisteren van de trap gerold en nu is m'n kleine teen gebroken! Heb ik weer....

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ MD
    Jemig!! Au!! Beterschap!!
    Zoals mijn man vanmorgen nog zei.... raar lichaam hebben vrouwen toch... kleinste ding kan grootste impact hebben;)

5. Pinkeltje82

8 okt 2010
    91
    0
    0
    Human Resources
    Leiden
    Hoi allemaal, ben even weggeweest omdat het niet helemaal goed gaat met mijn zwangerschap. Beter gezegd, ik heb waarschijnlijk een miskraam.

Ik ga alles nog bijlezen hier op het forum, maar zal alvast kort vertellen hoe het gaat.

Ik ben in principe van 16 oktober zwanger (14 dagen voor ovulatie), maar heb sinds 11 november continu bruin/rood verlies gehad. Verder alles goed en ook hCG nam goed toe.

Echter afgelopen woensdag verloor ik 's ochtends zeer veel helder rood bloed, en een uur later op mijn werk weer een hele golf met allemaal stolsetjes. Niet goed dus. Bloeding hield echter eind van de dag gewoon weer op, en nu zelfs geen bruinverlies meer.

Naar vk gebeld, en die gaf aan dat het echt klinkt als een mk. Ik ben nu gisteren voor een controle echo geweest, en tot mijn grote verbazing wel een vruchtzak met een vruchtje, maar slechts 0.4 cm groot, en geen hartactie. Het kan nog goed zijn, maar waarschijnlijk toch echt te klein voor de duur (6w2d). Ik moet dus serieus rekening houden met een miskraam. A.s. vrijdag om 15u moet ik weer voor een echo, en als er dan geen groei is geweest i.v.m. gisteren is het dus een mk, en moet ik na gaan denken of ik de natuur op zijn beloop laat, of kies voor curretage.

Ben dus even niet helemaal in de zwangerschapsstemming, en vandaar ook dat ik het even heb laten afweten hier op het forum.
    Ik ga jullie uiteraad na mijn echo vrijdag wel even laten weten wat de status is.

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Pinkeltje

Dit is wel dubbel nieuws zeg.... je weet dus eigenlijk nog helemaal niets?? Sterkte vrijdag!!

7. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    hoi all,
    vandaag mijn 2e echo gehad en daar was de baby 7w4d dus iets minder oud dan mijn berekening,terwijl mijn eerste echo precies goed was...
    Mijn man was voor het eerst mee en vond het erg leuk om te zien.
    Over 2 weken mag ik weer komen is dan al mijn 3e echo maar vind ik wel leuk hoor.Ik zie de groei zo echt goed gaat echt zo snel.
    Ik heb van mijn man een armbandje gekregen omdat ik zwanger ben lief he...
    groetjes kim

ps. pinkeltje wat naar zeg,en dat wachten lijkt me ook verschrikkelijk ik wil je dan ook veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd!

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kimlee
    Tof een tweede echo! Leuk dat je man mee was, en heel lief van dat armbandje!!

9. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok stilte is wedergekeerd....:( Hoe gaat het met iedereen???
    Verhalen over voor of tegenspoed???

Ik heb niet zo heel veel te melden... ben aan het tempen en die zit elke dag tussen de 36 en 36.3 maar als het goed is schiet hij over een paar dagen wel omhoog... als ik van een 37 dagen cyclus uit mag gaan.

Nu zat ik me wel af te vragen.... als hij niet omhoog gaat, wat betekend dat dan? (en al helemaal als ik later in de maand ongi wordt zonder een tempverhoging?)

10. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Hier ook weinig te melden. Temp is 0,2 graden gezakt gisteren en nu weer hetzelfde als gisteren. Nog niet ongesteld.... ben wel doodmoe.... helaas duurt een gebroken teen 3 weken volgens de dokter...:x

Nu druk met voorbereidingen voor sinterklaas enzo...:)

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff dan ben je net op de been als kerst begint!! Wat een ellende.... Voordeel is dat je nu wel alle tijd hebt om sinterklaas voor te bereiden;)

hier temp weer met .2 gestegen....als het goed is krijg ik morgen een ei.... maar dat kan ook al vandaag zijn... in twee dagen is mijn temp dus met .5 gestegen...

Grootste nieuws hier is dat we morgen de boom halen... maandag ga ik dat aan de versier:D

12. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    hoi
    hier ook volgende week ook de kerstboom hier.
    Past wel nu met dat winterse weertje.
    En toch wel weer gezellig:D
    maar gekko waarom doe je geen ovulatie tests?
    Dat lijkt me veel makkelijker dat tempen,gewoon piesen en klaar.
    Ieder geval veel klus plezier:D
    groetjes kim

13. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    Beterschap met de gebroken teen.
    Ik heb geloof ik gemist hoe het gebeurt is...
    Ben je uitgegelden buiten?
    groetjes kim

14. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Neee..... ik ben maandag van de trap gevallen!! Manlief had daar een boormachine op gelegd en daar ben ik op gaan staan... En toen... roetsjjj naar beneden!!
    Ik dacht eerst: "au, mijn schouder" toen zei manlief dat ik maar even op de bank moest gaan zitten, dus ik stond op en schreeuwde toen: "auauauauauau..... mijn teentje!!" :x
    Dus 's avond braaf met een zak ijs op mijn voet gezeten en toen gaan slapen. Maar dinsdagochtend was mijn teen + voorvoet zou blauw.... dat we maar foto's zijn gaan laten maken!

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kimlee
    Dat tempen wil ik gewoon wel proberen... al was het maar dat ik nu nog geen idee hoe mijn cyclus loopt.... ik heb nu twee keer 37 gehad, maar goed heb genoeg gelezen hier dat het ineens 64 kan worden of 22... en om nu een hele maand op stokkies te piesen:D:D
    Daarbij....ik wil die magische stijging wel een keer zien

@ Md
    Wat doet een boormachine op de trap???? Weet je man niet dat dat gevaarlijk is??????
    Hahahaha, in dit huishouden ben ik de klusser.... boormachines liet ik niet liggen, wel plamuurmessen, afschrapers, stanleymessen.... heb de wind van voren gekregen van manlief... (doe je dat ook als je moeder wordt?)

16. Pinkeltje82

8 okt 2010
    91
    0
    0
    Human Resources
    Leiden
    Ik ben nog steeds zwanger!!!!

Vandaag controle-echo na (dus niet) miskraam, blijkt ons kindje te leven, en zelfs al een hartslag te hebben! Wat een vechtertje!
    Zelfs de gynaecoloog was verbaasd en had dit absoluut niet verwacht!!

Wij krijgen nog steeds een kindje, joehoe!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D

17. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    woe wat een super nieuws!
    Wat onzettend goed zeg!
    Hoop dat het verder goed gaat en je
    lekker kan genieten van de zwangerschap.

groetjes kim

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pinkeltje

Super Nieuws!!! Geweldig!!!!

Zo blij voor je!!

19. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Hallo!
    Hier een nieuw iemand uit bouwjaar 1982! Is er nog plaats voor mij om me te kletsen? :)
    Ik ben eind september gestopt met de pil na deze 12,5 jaar geslikt te hebben. Ben na 43 dagen voor het eerst ongesteld geworden en ben nu dis bezig met ronde 2. Vind het heel lastig dat m'n cyclus weer op orde moet komen, waardoor ik geen idee heb wanneer m'n eisprong is en we dus moeten klussen. En wanneer m'n NOD is... Heb nooit zoveel geduld, haha!

Zie dat een aantal al lang bezig zijn met zwanger worden. Hoop zo voor jullie dat het snel een keer raak mag zijn!

En iedereen die zwanger is: van harte gefeliciteerd! Geniet van het kleine wonder in je buik!

20. Pinkeltje82

8 okt 2010
    91
    0
    0
    Human Resources
    Leiden
    Dank je wel!!! Ben echt zo blij!!! :p

Welkom TJ, leuk dat je met ons mee komt kletsen! Ik hoop op een mooie positieve test binnenkort voor je!

Deel Deze Pagina