hoi welkom, hier was het snel raak eigenlijk de 2e ronde, ik heb dan ook wel nooit aan de pil gezeten... Hoop dat je snel een wondertje mag verwachten. Doe je al tempen of ovu testen om je eisprong te bepalen? groetjes kim
Ik wil iedereen hier heel veel sterkte wensen met de zwangerschap/het zwanger worden. Ik hoop dat jullie dromen uitkomen. Ik heb iig alles gedaan om jullie te helpen, ik heb mijn urine gegeven aan moeders voor moeders. Liefs Wen
Welkom TJ!! Leuk dat je meeklets!! Jij gaat dus ook voor je eerste Had jij de eerste keer na zoveel jaar de pil ook een vervelende eertse ongi?
@ konijntje Jij bent bezig met het aftellen of niet??? Weet je al wat het gaat worden of is het een verrassing??
@Gekko: Ik ga inderdaad ook voor de eerste! Erg spannend! Ik had juist geen vervelende 1e ongi. Normaal duurt deze een aantal dagen gepaard met buikpijn of hoofdpijn, maar dit keer had ik alleen een beetje buikpijn aan het begin (voelde het daardoor wel aankomen) en duurde het ook nog geen 4 dagen. Ik had verwacht dat het juist heel heftig zou zijn, maar misschien komt dat bij de 2e keer... Voor jou ook 2e ronde zie ik! Ook 1e kindje?
@TJ eigenlijk derde ronde.. de ?? zijn voor een ongetelde cyclus Ik denk dat die ook 37 dagen was... maar goed in die eerste cyclus zat de bruiloft van een goede vriend, een vakantie en de laatste loodjes voor het afmaken van ons nieuwe huisje... dus echt met zekerheid zeggen durf ik het niet. en ja wij gaan ook voor ons eerste kindje we wilde wel al eerder maar we wilde geen kind krijgen in ons vorige huis, dus daar moesten we eerst weg... maar goed, we gingen trouwen, en de dag na ons trouwen kregen we een telefoontje van de vader van mijn man... hij had een beetje last van zijn hart, hij had de ziekenwagen al gebeld we hoefden ons geen zorgen te maken, hij zou ons bellen als hij zich beter zou voelen. 11 dagen later stonden we aan zijn sterfbed, hij is niet meer bij zinnen geweest, wel bij kennis, niet bij zinnen we moesten van andere mensen horen dat hij een leuke dag had gehad en dat hij uitkeek naar of hij kleinkinderen zou krijgen. er waren dus zaken die voor uitstel zorgde.... ook het huis waar we nu dus wonen... duurde allemaal wat langer voor het af was
@Gekko: Jeetje, wat heftig!!! Val er een beetje stil van... Wat een heftige afsluiting van je bruiloft. Dus jullie hebben hem zelf niet meer gesproken over hoe hij de bruiloft heeft ervaren? Wat een klap moet dat zijn geweest! Kan me voorstellen dat je eerst het huis af wilde hebben. Wij zijn vorig jaar juni verhuisd naar een groter huis. We hebben meteen de logeerkamer zo gemaakt dat het eigenlijk al de babykamer is, alleen de meubels ontbreken nog. Wij wilden eigenlijk pas aan kinderen beginnen als we getrouwd waren. We zouden afgelopen september trouwen, maar wegens vervelende omstandigheden is dit uitgesteld. Nu trouwen we 1 april as. Maar onze kinderwens werd steeds groter, dat ik na onze reis (onze pre-honeymoon) meteen gestopt ben met de pil. En ik merk dat als je eenmaal gestopt bent, je er toch wel mee bezig bent. Meer dan ik had verwacht! Wanneer zijn jullie precies getrouwd? Wel een super dag gehad? Ik kan bijna niet wachten tot 1 april!
17 april 09 Het was een superdag het heeft geregend tot twee uur maar toen we in de tuctucs stapte was het al even droog en daarna gewoon zon!! Heerlijk buitengestaan. We hebben idd het niet meer met hem over de bruiloft kunnen hebben. Wij hebben een "kluskamer" als in hier doen we zagen, kleine dingen herstellen en in de verf zetten van onbehandelde meubelstukken. Ligt ook zeil in die kamer... Maar onder het zeil, laminaat, gordjin ophangen inrichten klaar Het was idd heel heftig... wat het heftiger maakte was dat een jaar nadat mijn schoonvader stierf we op zijn sterfdat mijn opa gingen begraven.....die hadden we heel graag overopa willen maken. We hebben besloten die dag voortaan maar uit eten te gaan en op beide mannen te toasten... Al helemaal klaar voor jou trouwdag??? Regel je het zelf of heb je hulp? heb je al een jurk op het oog
En hier hebben we vandaag weer.... bloed, bloed en nog eens bloed. Eén lichtpuntje... wel een aanzienlijk kortere cyclus dan de vorige 5 keer!
We zijn best ver met alles regelen, doen alles zelf. De meeste dingen waren al geregeld en hebben we alleen de nieuwe datum hoeven doorgeven. We houden het klein, zijn maar met een clubje van 20 personen en 3 kinderen. Lekker intiem! Had m'n jurk vorig jaar al gekocht. Heb 'm 3 weken geleden weer aan gehad, hij blijft geweldig! Alleen mocht ik nu zwanger worden, dan weet ik niet of ik er nog inpas... Maar dat zien we dan wel weer! Heb er echt zin in! Wat voor jurk had jij?
@MD: Wat vervelend dat je weer ongi bent! Zie dat je ook nog niet echt een regelmatige cyclus hebt... Hopelijk gaat het dit keer lukken, ga voor je duimen!
@gekko, ja de chinese geslachtkalender klopt bij mij wel Als tip voor de meiden die onregelmatig ongesteld zijn na het stoppen met de pil. Ik had dat eerst ook kwam toen terecht bij een kruidengeneeskundige en na een aantal maanden slikken van kruiden is/was me cyclus weer regelmatig en had ik ook minder pijn. Hadden ze weleens erbij mogen zeggen, dat als je lang de pil slikt dat dat lichamelijk zulke verstrekkende gevolgen kan hebben. Sommige meiden hebben namelijk al jaren geen eisprong door de pil. Ik kan wel tips geven qua kruiden, maar mijn advies is eigenlijk zoek een kruidengeneeskundige die betrouwbaar is. Die weten meer dan ik
heej, waar ben je getrouwd omdat je in tuctucs stapte Wij zijn afgelopen januarie in mexico getrouwd op het strand, dat was echt geweldig. Zou het zo weer over willen doen... groetjes kim
@ MD Ajakkie ongelofelijk balen zeg!! Maar wie weet... wordt dit wel je cyclus... @TJ Ik had een stoere A lijn, cremekleurig blote schouders met een opstaande kraag Ik zag hem in de winkel hangen en ik wit het... Dit is hem! Ik had mijn man en mijn ouders bij me en in de winkel hadden ze echt tijd voor me... Ze hebben me wel in 9 jurken gehesen.... pfff... wat was ik doorgedraaid aan het einde van die avond.. @Kimlee Ik ben in Utrecht getrouwd bij boerderij mereveld. (hahaha en nu weten mensen die me kennen wie ik ben) Eerst wilden we in amerikaanse taxi's gaan maar dit leek ons toch leuker...er waren drie soorten, 1 met vlammen print, 1 was net een aardbei en een blauwe. We waren vanuit het huis van mijn ouders vertrokken...lekker binnendoor.. iedereen zwaaide en keek ons na gelukkig deed iedereen het anders hadden er wel ongelukken kunnen gebeuren @ Konijntje Lache zeg dat die kalender werkt Je zou haast erop kunnen gaan mikken met die kalender... al blijken er meer dan 1 in omloop te zijn... zo zijn ze altijd goed.
Pfff ik ben sinds een aantal dagen niet echt lekker, beetje misselijk hangerig, duizelingen. Nu heb ik dinsdag geholpen bij een uit de hand gelopen verhuizing waardoor ik twee uur in de kou heb gestaan, dus ik kan gewoon ziek worden, maar ergens, had er al last van voor de verhuizing.
@gekko: wat spannend! Het zit wel in de lucht om ziek te worden, maar hopelijk is het bij jou een andere reden! Ik had maandag hetzelfde, was ontzettend misselijk en buikpijn. Ik had ook goede hoop, tot ik de rest van de dag op de wc heb doorgebracht. Ben heel de week al thuis ivm een erg fijn (not!!) buikgriepvirus... En toch heb ik nog steeds het gevoel dat er een steen in m'n buik zit, de puistjes beginnen weer te verschijnen, dus wie weet! Maar ik ga nergens van uit, dan valt het ook niet tegen! Wanneer mag je testen?
De 17e... Dus dat duurt nog wel een weekje Ik hoop eigenlijk dat ik mijn ziek zijn al heb gehad voor deze winter.... Ben drie weken geleden al ziek geweest. Had gister ook iets raars, dronk optimeldrink lime en smaakte naar plastic.. Nu weet ik wel dat hetchemisch is maar zo erg Achja, ik zal wel spoken zien Wel naar van die buikgriep. Heb voor zover ik weet 1 keer buikgriep gehad en dat wil ik noooooit meer. (Zowiezo ziek zijn, niet mijn hobby) Voel je je wel al beter worden? Kan je alweer eten?
Ziek zijn is ook niet echt mijn grootste hobby, haha! Gelukkig gaat het al iets beter, hou tot nu toe alles binnen. Eet maar voorzichtig wat beschuitjes, maar het gaat de goede kant op! Als Optimel naar plastic gaat smaken is er iets niet goed, haha! Hoop zo voor je dat het raak is! Ik denk dat ik volgende week zaterdag ga testen, mocht ik voor die tijd nog niet ongi zijn. Zijn we bijna tegelijk, spannend!!!