@Gekko: hopen dat vanmorgen dan genoeg was en raak is, dan mag je mannetje voor de rest lekker uitzieken Hoop dat je snel een posi test in handen hebt! @kimlee en ientje: hoe is het met jullie? Nog last van kwaaltjes of valt het mee? Hebben jullie je eerste echo al gehad?
nou we gaan het afwachten ik kom af en toe ff bij je zitten op het bankje want anders zit je zo alleen,het is nogal rustig hier Verder hier prima hoor,ik heb al heel veel echo`s gehad vanaf de 6e week om de 2 weken.Nu mag ik donderdag weer en krijg ik mijn nekplooimeting dus kan ik weer kijken Ik hou jullie op de hoogte! groetjes kim
Gelukkig geen koorts maar ik zit wel een beetje te balen... Vorige maand voelde hij zich rond de eisprong ook al gammel... Voel me echt een beetje een monster... maar zwanger zijn lijkt me heel erg leuk.... en aan zijn beteuterde gezicht bij de laatste nega test.. denk ik dat hij wel graag papa wil worden.... TJ wanneer heb je je eerste echo?
Weinig kwaaltjes eigenlijk, ik merk alleen dat ik sinds een paar dagen koffie niet meer zo lekker vind! En dat is echt raar, want ik draai normaal gesproken op koffie Dus ik ben lekker aan de thee nu Verder gaat het allemaal van een leien dakkie tot nu toe! Amper kwaaltjes, alleen veel moe. Naja als dat alles is.. @ Gekko: meid ik begrijp precies wat je bedoelt en ik hoop echt heel hard voor je dat het deze ronde raak is voor jullie. Knuff!
@ Ientje Als dat alles is Koffie is toch slecht voor je.. (zeggen ze) En dat moe.. alle ruimte maken voor zo'n klein zacht lief babytje kost energie... Hoop ook wel dat het raak is.. maar ja... wie hier op dit forum niet? Buiten de zwangeren dan natuurlijk
@Gekko: Logisch dat je zit te balen! Als je nu eenmaal graag zwanger wil worden, hoop je ook dat het zsm gebeurd en anders valt dat onwijs tegen. Zie dat je alweer aan de klus moet! Succes meis! Ik heb 13-01 de intake bij de vk. Dan zal wel afspraak voor echo gemaakt worden. Hoop zo dat alles goed is! Heb nu nog geen 'bewijs' dat ik zwanger ben, behalve 5 positieve testen En dat maakt me soms best onzeker!
Hahahaha.. geen bewijs buiten vijf testen om.... dat is idd wel een beetje magertjes hor TJ Moet je er voor de zekerheid niet nog een testje tegenaan gooien
heej @ll, gister mijn nekplooimeting gehad en die was erg goed! Dus ben helemaal blij. Zit helemaal op een roze wolk(hoewel mijn man beweert dat die echt blauw is!). De baby was ook erg beweeglijk,ze noemde het een stuiterbal gin echt alle kanten op en afzetten met die beentje en dan weer terug stuiteren Het betekende dat de baby erg blij was in mijn buik en dat die goed te eten had omdat die zoveel energie had om te bewegen,dat klopt wel want ik ga er zelfs s`nachts uit om te eten van de honger ientje@ ik had dat ook dat ik helemaal geen koffie meer luste en ik hou ook echt van een bakkie... Vindt het nog steeds niet echt lekker,ik heb wel een sprite tik nu gekko@ je hoeft je niet schuldig te voelen hoor,ik heb mijn man ook nog net niet verkracht tj@ ik heb hier wel 15 testen liggen,en heb zelfs mijn man over een test heen laten plassen omdat ik niet kon geloven dat het echt zo was.Maar snap heel goed dat het allemaal zo onwerkelijk is,tot je de echo hebt en het bewijs ècht` ziet... groetjes kim ps. gekko ik ga een kaarsje voor je branden,en hoop dat het snel raak is voor je meid!
Waarom denk jij dat de wolk roze is en je man blauw? Wishfull thinking?? Wel echt super dat alles goed was... op alles laten testen?
whahaha Kim ik lig helemaal in een deuk, je man over een test laten plassen, hahahahah! Maar ook weer begrijpelijk hoor!
Dan ben ik dus nog niet zo erg met m'n 5 testen!!! Heb er niet aan gedacht m'n vriend ook te laten testen om het zeker te weten, vind het wel een giller!!! @Kimlee: Fijn dat de nekplooimeting goed was! Weer een zorg minder! Lekker blijven genieten van je zwangerschap! @Gekko: wanneer is je NOD precies? M'n duimen draaien overuren voor je!
TJ Volgens mijn normale cyclus van 37 dagen is mijn NOD 22 jan maaar ik heb eerder mijn ei gehad dus als we daar 14 dagen bijtellen.... eehhhhmmm Heb ik de 15e mijn NOD Ik zie het wel.. Ik ga niet voor de 22e testen
nee niks van gelezen meer... Ik geloof dat je de enige ben die nog actief aan het klussen is Maar er zijn vaak veel meelezers.... Krijg ik ook niet van die blaren op mijn duimen. Ik heb gister wel mijn kinderwagen besteld,na een tip uit duitsland omdat het daar veeeeeel goedkoper is en bezorgkosten zijn ook maar 23,50 dus valt reuze mee. Ik heb gekozen voor de maxi-cosi mura 4 botanic luxury 2010, die wilde ik al voordat ik zwanger was maar toen kwam ineens de collectie van 2011 uit(wat ik persoonlijke een minder mooie collectie vind)dus deze was moeilijk te vinden omdat het ook een special edition was. Maar hij is gevonden en besteld met een fixe korting. Dus duitsland is echt een goede tip! groetjes kim
je kan ook volgens mij heel leuk hoppen en shoppen uit duitsland... kan je het lekker zel bekijken...
Dag dames, Ok, even een geheimpje. Ik las altijd wel mee op het forum, maar had even geen behoefte om te reageren. Ik vind het fijn dat er iemand is die aan me dacht, dat doet me goed. Dus ik zal zo vriendelijk zijn weer even te reageren. @Kimlee: wat leuk om te lezen dat het goed gaat. Leuk he, dat shoppen! Mooi dat je nog de kinderwagen hebt gevonden die je graag wilde! @Gekko: nou je bent niet de enige die nog aan het klussen is hoor! Hier the same. Inmiddels zijn we 2 jaar bezig. Eindelijk is het moment daar dat we weer een afspraak kunnen maken in het ZH. Maar nu het volgende probleem: mijn man is er nog niet aan toe zegt hij. Hij wil de zogenoemde eindstreep niet naar zich toe halen. Tsja, en zo'n beslissing neem je niet in je eentje, dus ik weet ook niet zo goed meer wat ik moet...
heej, oei wat vervelend te lezen dat je man er nog niet aan toe is. Je moet het toch echt samen doen. Ik hoop dat de wens speodig vervuld wordt. Ik heb net een mail gekregen dat de kinderwagen niet te krijgen is. dus ben nu aan het balen als een stekker. Waarvoor zetten ze hem dan op de site en kan je hem bestellen? :x:x:x groetjes balende kim:x:x