Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Hoi hoi!!

It's been a while, maar ik leef ook nog!
    Vorige week zijn we voor de tweede keer naar de gyn geweest. We hadden een ander deze keer, maar ik voel me wel meer op mijn gemak bij deze. Dus deze houden we maar. Overigens had ik niet zelf om een ander gevraagd, maar deze had eerder plek dan degene die we eerst hadden en ik vond 7 weken wachten al lang genoeg....
    De uitslag bij mij was redelijk oké, ik heb in ieder geval geen enge ziektes! Mijn man moet zich nog een keer laten testen omdat de uitslag 'vreemd' was. Normaal scoor je of op 3 punten goed of op 3 punten slecht.... maar hij scoorde op 2 goed en 1 slecht. Dat zou kunnen komen door bijv. een sterke temp.wisseling tijdens het transport... en ga... als je terugkijkt op het weer van de afgelopen maand, dan is het niet gek dat er iets afkoeld...

Ik ben zondag gestart met Clomid en heb vandaag dus mijn 3 pilletje geslikt. Nog 2 te gaan en dan wachten op dat wat komen gaat. Ik heb de laatste dagen in ieder geval barstende koppijn, maar dat kan (volgens de bijsluiter) een van de bijwerkingen zijn... Ook mijn ogen prikken....
    De 28e moet ik weer bloed laten prikken om te zien of ik dan een eisprong gehad heb en de 2e moet ik weer terug naar de gyn.

Goed, dan zijn jullie weer geupdate!!

Groetjes!!

x M :)

2. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Fijn om weer even wat van jullie te lezen meiden!

@ Gekko: ik blijf duimen voor je dat je je heel snel bij de zwangeren mag voegen!

@ Kenia: oei ja dat is lastig dat je wat dat betreft (nog) niet op 1 lijn zit. Praten jullie er vaak over? Misschien is het wat om er nog eens rustig over te praten en te kijken hoe hij er precies over denkt en waarom hij er zo over denkt. Misschien is het toch een soort angst dat er bij hem iets niet goed is (dat hoor je vaker dat de man daar bang voor is).
    En misschien is het een idee om te vragen wanneer hij daar dan wel klaar voor zou zijn om naar het zkh te gaan.
    In elk geval heel veel succes en sterkte meid!

@ MD: fijn dat je met clomid bent gestart! Hoop dat het gauw raak is, bij ons in ronde 1 al dus wie weet :D

@ Kim: o nee he, wat een rotstreek! Kan me zo voorstellen dat je helemaal chago bent. Ben je helemaal blij, krijg je dit! :(

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kenia
    Je bent er weer.. Ik heb je echt gemist. Wel echt balen dat het niet raak is.. hoopte stiekum dat dat de reden was voor je afwezigheid... dat je gewoon nog steeds niet uitgedanst was....

Over je man... er wordt gezegd dat een man drie dingen moet hebben gedaan aan het eind van zijn leven... een boek schrijven, een huis bouwen en .... een kind maken... Kan het niet zijn dat hij ergens gewoon heel bang is dat het niet gaat lukken? Dat kan ik me namelijk zo voorstellen... Voor jou is dat natuurlijk alles behalve leuk, maar het kan een verklaring zijn voor het gedrag van nu... een jaar geleden ging hij toch ook gewoon mee naar het ziekenhuis?

@ Md
    Bij Ientje was het poging 1 na de Clomid raak....spannend allemaal....
    Hou je ons weer op de hoogte??

@Kim
    Wil je een rol behang om die verkopers achter te plakken?? Heb nog wel een rolletje glasvezel;) dat prikt lekker:D
    Je zal zien.... je vindt een veel mooiere wagen!!

@ Ientje
    Iedereen krijgt een lieve mededeling... maar nu ben ik wel benieuwd over hoe het met jou gaat!!

@ All
    Buiten "zware" boobies (heel veel last van hobbels op het fietspad:() heb ik dus helemaal nergens last van...owh ja... ik heb rare trek in.. geen honger... maar trek in...ach ja.. het zal wel....vorige maand had ik last van alles en geen positest dus ga er nu eigenlijk vanuit dat er een ongi nadert....

4. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hihi ja het gaat hier eigenlijk soort van van een leien dakkie, dus er is gewoon weinig te klagen! ;) Maar soms vergeet je dat je niet alleen hoeft te klagen hier haha ;)

Maar heb dus wel leuke dingen te melden hoor, we hebben vorige week een babykamertje besteld!
    Mn man heeft het kamertje al af, er moest een muur geplaatst worden in het midden van een grote kamer. Die muur is leuk behangen met zilver behang met bloemen. Ik zal binnenkort eens een foto maken.
    We hebben gisteravond wiegje opgehaald bij mn ouders, die hebben zij gekocht toen mijn oudste zus werd geboren. En een heleboel neefjes en nichtjes van me hebben erin gelegen, en ikzelf dus ook :D
    Hij is vrij neutraal, dus vind het wel leuk om die ook neer te zetten.
    We gaan hem nog wel wit verven, hij is nu creme maar de nieuwe meubeltjes zijn wel echt wit. Dus is wel zo mooi als het allemaal mooi bij elkaar staat.
    Dit kamertje is het trouwens: Kos | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump
    Let niet op dat gekke rode behang hoor, vind dat helemaal niet mooi! Maar we hebben de kast, commode en het ledikantje gekocht. Wordt week 15 pas geleverd dus kan dan pas laten zien hoe het kamertje helemaal geworden is!

Verder heb ik eigenlijk weinig nieuws, ja je begint het te zien dat ik dikker ben dan normaal :) en dat vind ik helemaaal niet erg! Haha!

@ Gekko: ik duim voor je dat je zere boobies dit keer echt goed nieuws betekenen! Ik hoop zo voor je dat het raak is!!!!

5. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooi kamertje... dat zal echt heel mooi staan bij een zilver behang..

Bij ons is de kamer ook al af... alleen geen meubels.. op dit moment staan de resten van de verbouwing er.... dus als er iemand komt kunnen we zonder schaamtje zeggen... dit is de rommel/kluskamer...;)
    We wachten gewoon geduldig af tot het kamertje helemaal staat voor de foto's:D

6. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    hoi all,

hier mijn teleurstelling verwerkt en maar zoeken naar een nieuwe....
    Ik heb wel een idee,want wil wel graag de maxi mura 4 maar ga dan wel voor de lichtste kleur(de andere kleuren vindt ik zo donker,voor een zomerkindje8)).

Mooi kamertje hoor ientje,weet je al wat je op de muren gaat doen welke kleuren?
    Ik heb bij de babydump kinderkamer megane op het oog,maar moet hem nog in het echt gaan bewonderen over een aantal weken...:D

MD82: spannende tijd weer met de clomid,
    hoop voor jullie op een snel en mooi resultaat!

Gekko: mijn boobies en vreetkicks waren ook de eerste tekenen,voordat ik positief testen moest ik meerdere keren per dag een bananen milkshake heeeerlijkkkkkkkk,dus het mannentje reed braaf op en neer naar de mac:D
    En nadat ik posi testen was het gebakken mosselen (zo`n mosselpotje uit de oven met gesmolten kaas)heerlijkkkkkkkkkk
    dus ging mijn schoonmoeder 2/3 keer per week met mij lunchen in het restaurant vond ze zelf ook wel lekker.
    Nu valt het allemaal wel mee,heb wel om de 2 uur honger,en neem knijpkwark mee naar bed voor de nacht;)
    O`ja fruit vind ik ook erg lekker nu:D

groetjes kim

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha... ik wacht wel rustig af.... het is niet zozeer een vreetkick als maar een trek hebben in.. ik hoef het gelukkig niet nu op te eten...

8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
  9. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland

mooi behang hoor echt heel leuk!!!
    snel foto`s plaatsen als het af is ik ben heel benieuwd...:)

Ja,die vreetkicks...
    Ik kan er echt niks aan doen en ik was echt helemaal geen grote eter voordat ik zwanger werd dus het valt me daardoor nogal op...
    Ach het kan geen kwaad.
    Ik ga ook geen honger lijden en me lichaam zal het nodig hebben anders vraagt het er niet om denk ik dan maar.:D

groetjes kim

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel raar... het ene lichaam lijkt niet genoeg eten binnen te krijgen... terwijl het andere lichaam haast geen eten kan verdragen tijdens de zwangerschap.....;) Hoezo wisselend signalen?

11. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    ik heb ook wel mijn spuugfase gehad hoor;)
    dat was in week 11 en 12 dagen dat was spugen en weer
    doorgaan.
    Niet dat ik er veel last van had,het is wel vervelend op het moment
    maar dan denk ik maar als dat alles issssssss:D
    En nu de laatste 2 dagen begin ik met gal spugen sòchtends maar dat is alles de rest van de dag voel ik me prima:)
    Dus prima te doen:D

groetjes kim

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D;) Volgens mij zijn alleen zwangere vrouwen tevreden met spugen;):D

13. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Hé!

Wat een leuke reacties allemaal!! Thnx!!

Ik moet wel zeggen dat ik me de laatste dagen echt hopeloos voel. Maar of dat door de Clomid of door een aankomende griep komt, dat weet ik niet...
    Vandaag het laatste pilletje geslikt, dus als het goed is "spring" ik volgende week....

Bye

14. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    Heeeeeeeeel veel succes met je sprong,
    ik ga voor je duimen toy toy toy:D

groetjes kim

15. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ben benieuwd wanneer jouw ei gaat springen! En ik hoop dat je naar voelen daar door komt. Kan hoor, ik had het zelf niet maar ben blijkbaar vrij hormoon-ongevoelig lichamelijk betreft :)
    Mijn ei sprong op dag 16 :)

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat hopeloze gevoel krijgt een mens als het weer drupperig en druilerig is en geen straaltje zon te zien is:D

Hou je ons op de hoogte... het was vorige keer met Ientje ook zo spannend....db we zitten hier allemaal duimen te draaien;)

17. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    mijn duimen draaien overuren hahahaha
    Ik ga denk ik toch maar over op de kaarsjes:D

groetjes kim

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahaha.. zouden er genoeg kaarsjes hiervoor zijn;)

19. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Ja ook hier wordt druk duimen gedraaid! Hoop zo voor de niet- zwangeren dat het binnenkort nou es raak is!

@MD: dus ook in de klusfase? Ik ga daar ook weer heen. Wordt weer een gezellig wwekendje/ weekje dus :D

20. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha... hier is de klusronde al een tijd voorbij.. mijn mannetje is even een weekendje weg met goede vriend van hem ik ga dus maar even al mijn aandacht op het huis botvieren... Ik voel me altijd zo alleen als hij er een weekend niet is...

Deel Deze Pagina