Ik heb vanavond weer te horen gekregen dat een vriend en vriendin over 6 maanden papa en mama worden...Ben er klaar mee elke keer dat nieuws te horen! Morgen maar weer es op stap en gewoon weer es ouderwets flink aan de borrel!
Kenia... Hele dikke knufff.... Zit op een ander forum en daar is een dame al 2,5 jaar bezig voor haar tweede kindje... haar eerste kindje kreeg ze na drie jaar... Dus je bent niet de enige voor wie het wat langer duurt... Enige reden kan zijn dat de mooiste kindjes voor jullie bestemd zijn... je weet wel, nobelprijs voor vrede... oplossing wereld voedsel probleem... wereldvrede misschien???? Het is je zo gegund door zoveel hier....
Dat is idd niet fijn om te horen. Tuurlijk, voor hun hartstikke leuk, maar voor jou extra pijnlijk. Denk aan jullie meiden!!
Ik schuif weer een maand door... Positief is... dat mijn cyclus nu iedere maand korter lijkt te worden... Eerst 37 dagen Vorige maand 36 dagen... Deze maand 31
Hé!! Ik ken het gevoel helemaal hoor! Hier lijken de baby's zich ook als een virus te verspreiden dat iedereen 'besmet' behalve mij... 2 maanden geleden is ons achternichtje geboren en een maand later is een vriendin van mij bevallen van de 1e. Het erge is dat ik nog niet eens langs geweest ben... vertoon uitstelgedrag op dat punt! Met Kerst konden een andere neef & nicht vertellen dat ze een paar dagen na hun trouwen (in okt. '10) een positieve test in handen hadden. Life ain't fair! Nu hebben wij wel aan de directe familie verteld waar we 'mee bezig' zijn en dat we daarom misschien niet altijd even positief reageerden. Oom & tante bleken (ooit... 32 jaar geleden) ook erg lang bezig geweest te zijn, dus die herkenden het gevoel wel!! Dat scheelt enorm moet ik zeggen. "Gelukkig" zit mijn allerbeste vriendin ook in hetzelfde schuitje en dus hebben we elkaar de afgelopen week vaak gesmst over de bijwerkingen van de Clomid! Overigens zijn de meeste klachten nu wel weg... dus het lag echt daar aan. Ik had het gevoel dat ik slaapmiddel geslikt had... zo moe was ik!! Nou... ik ga maar vast eens wat voorbereiden... straks lekker pizza bakken!!!
Ik ben ook blij dat een aantal familieleden en vrienden het weten van ons. Dat scheelt alweer een hele hoop pijnlijke opmerkingen! En ik kan af en toe es m'n hart luchten, dat is ook wel fijn! @MD: in welke fase van je cyclus zit je nu? @Gekko: balen, weer een maand verder....Maar idd wel positief dat je cyclus korter wordt! Dan worden je wachtperiodes tenminste ook korter! Gisteren sinds lange tijd weer op stap geweest met vriendinnen. Was weer zoooooow gezellig! Wel een beetje te buiten gegaan aan drank. Ach, nu mag het nog
He... je moet jezelf ook wat lol gunnen.... al is een kater niet lollig... (of ging het niet zover?) Ach en over mij ik wist dat het eraan zat te komen... ik vond vorige maand vervelender... toen voelde het alsof het raak was.. nu niet dus ik ben eigenlijk blij dat de nieuwe kans weer is begonnen... We gaan er gewoon voor!!
Ik zit vandaag op dag 11. Dus we gaan de kans lopen dat ik ga "springen"... Ennuh... natuurlijk kunnen we nu nog vet op stap gaan. Ik heb me een hele tijd dingen 'onthouden' omdat ik misschien per ongeluk wel zwanger zou zijn, maar ik heb nu besloten dat ik ook mag 'leven' als er nog geen baby is! Ik wil gewoon genieten en zo lang er geen baby is... mag dat best zo nu en dan met een drankje erbij!!
Ik weet niet precies op welke dag ik zit, ik hou het momenteel niet bij. Maar ik zit wel rond mijn ei-sprong. Kunnen we sraks samen op het wachtbankje Nou ik heb idd ook wel es gedacht: 'wat nou als ik dan zwanger ben', bv bij pretparken enz. Maar ik leef nu ook gewoon, zonder daar bij na te denken! We plannen alleen de zomervakantie nog niet. We willen misschien op de moitr weg. Maar dat ligt er wel aan hoelang ik dan evt. zwanger zou zijn (en dus mijn pak niet meer zou passen!) Maareh, de kater viel mee. Alleen erg brak, moe!
owh alleen maar brak en moe... dat valt best mee toch Spannend MD... je ei gaat dus bijna springen.... kijken of jij ook een gevuld ei krijgt.. net als ientje... Kenia.. hoe gaat het met je man? Is hij al aan de volgende stap toe?
Heb zondag een goed gesprek met m;n mannetje gehad. Hij wil het liefst op de natuurlijke manier zwanger raken (ja, wie niet?). En hij is nog wat onzeker met z'n werk. Niet dat hij weg moet ofzo, maar meer dat het straks onzeker is wat hij gaat doen. Dus hij wil nog een paar maandjes wachten, iig tot na z'n verjaardag, half april. Nou ja, ik weet nu iig waar ik aan toe ben. En ondertussen klussen we gewoon verder en zien we wel...
Het is in ieder geval een duidelijke reden... onzekerheid met je werk is gewoon vervelend...en natuurlijk moet ook hij acepteren dat de natuurlijke weg blijkbaar niet gaat lukken... Dat zal wel vervelend zijn voor hem. Tjonge tot april wachten weer.. dat is wel echt weer een tijd... hoop dat het dan gewoon een keer raak is voor jullie.
Ik hoop het ook voor jullie en dat er plotseling een klein wondertje gebeurt Veel succes. groetjes kim
hoi, gaat heel goed nu. Heb geen echte klachten geloof ik . Ben wel met mijn medicatie een tabletje omhoog gegaan omdat het nu geen schade meer voor het kindje kon zijn omdat die al compleet is zeg maar en alleen nog hoeft te groeien. Ik begin nu wel heel nieuwschierug te worden naar wat het geslacht zal zijn en eind februarie krijg ik een medische echo om te kijken of er geen medische afwijkingen zijn bij de baby. Dus erg spannend allemaal en daarna (na het goede nieuws) alleen maar genieten en groeien Oja ben trouwens 15 weken en 2 dagen zwanger en heb al een buikje ik had nooit verwacht dat het zo snel zou gaan omdat ik altijd zo plat buikje had maar wel heel leuk al die veranderingen groetjes kim