TVOH en popstars: Ik heb postars niet gevolgd, maar hoorde op de radio idd ook dat Dean gewonnen heeft. Volgende week maar es bedenken wat we dan gaan kijken, aangezien TVOH nu is afgelopen. Best jammer![/QUOTE] je hoeft je niet te vervelen hoor,volgende week begint x factor op vrijdag groetjes kim
@ Goudvis: welkom! Klets gezellig mee! Ik volgde popstars ook niet, maar nu ik hoor dat Dean gewonnen heeft, denk ik ineens: oja de broer van Ben deed daaraan mee! Die dean is het toch? Grappig! Ik ben voorlopig wel weer even klaar met de talentenjachten hoor. TVOH vond ik leuk, maar al die andere shows vind ik nou inmiddels wel zo uitgekauwd... Zo, mannetje zit studio sport te kijken, dan kan ik straks lekker boer zoekt vrouw kijken
Ik ben ook behoorlijk uitgekenen op die talentenjachts. Dus weet niet of ik volgende weer aan x-factor begin! Ik zit inmiddels weer op t wachtbankje. Weer een weekje 'rust' en dan weer wat spanning denk ik! @ de zwangeren onder ons: hebben jullie al over namen nagedacht?
ik vind de voorrondes soms wel leuk om te kijken maar als de shows dan beginnen heb ik het wel weer gezien... Ik ben wel benieuwd naar dat nieuwe `big brother` achtige programma daar hou ik wel van,vond temptation iland ook zo leuk maar zou er zelf nooit aan meedoen. Ik vind dat inplaats van dat je je relatie test,dat je het een beetje opzoekt.Want in het dagelijkse leven werpen er ook geen 20 vrouwen op je man als die boodschappen aan het doen is hahaha. En bij het eerste filmpje met een andere vrouw zou ik in no time op zijn eiland staan om hem bij zijn kladde te pakken hahah. Maar om te kijken hoe andere hun relatie verzieken,is dan weer wel leuk. FF weer terug naar de vragen hahaha Ja wij hebben al namen,de meisjes naam had ik al sinds mijn 16e ongeveer en de jongensnaam kwam mijn man mee en ik vond hem meteen leuk dus we waren er snel uit. Hier gelukkig geen lange zoekacties. Kenia@ kom een beetje tot rust na je zware klusweek,en we gaan weer duimen voor een positief uitslag. Fijne maandag allemaal! groetjes kim
Ja dat vondt ik nou ook van temptation island.... keek er wel altijd naar..... (ook erg) Dat talentengedoe is niets voor mij.. idd de voorrondes... soms... maar nu wordt je er als mens mee doodgegooid.... het lijkt wel of er niets anders meer op tv is....straks begint kneuzen op schaatsen ook weer..... pfff.... Dat is wel fijn dat jullie al de namen hebben.... en ook goed geregeld zo.... Kenia... je hebt je ei dus gehad? Nou hopen op een mooie uitkomst nu..... Trouwens deze maand is wel heel raar... zit op een ander forum... en daar is er maar 1 op roze.... van de vijftien ofzo.... echt heel veel rood deze maand....
Hmm, geen goed vooruitzicht dus, als bijna alles rood is! Nou ja, als het mee zit, moet ik volgende maand (helemaal aan 't begin, of dus nog aan het einde van deze maand) ongi worden. Hopen dat ie uitblijft! Ik heb niks getest oid, maar inmiddels zit ik geloof ik op dag 21 van m'n cyclus. Dus hij zou nu wel geweest moeten zijn! Goh, dat jullie zo snel al een naam hebben! Ben benieuwd naar die van jullie, maar daar zullen we nog eventjes op moeten wachten! tegenwoordig hoor je zoveel bijzondere namen! Volgens mij gaat dat hier nog strijd worden! Mijn man is een rasechte Fries en vindt dus een Friese naam wel mooi. Ikke niet!!! Haha, nou ja, eerst maar es zwanger worden. Pas dan gaan we daar eens over nadenken!
@ Kenia Dat is voor deze maand... ik hoop dat februari mooiere momenten gaat brengen.. in ieder geval iets meer roze!!
Hihi ja temptation island, jeetje das lang geleden! En wat een fout programma! Maar ik keek natuurlijk ook altijd hahaha Namen hebben wij ook al! Ik dacht dat het wel heel moeilijk zou worden, dat we hele verschillende smaak zouden hebben. Maar dat valt echt heel erg mee, dus we waren er eigenlijk al snel uit. Maar goed, kan nog van alles veranderen natuurlijk he...
Ik ga ook geen talentenjachten meer kijken hoor! TVOH was "anders" en daarom wel leuk. Vond ik tenminste. Al bleek het uiteindelijk iets minder "anders" en ook gewoon erg voorspelbaar te zijn. Hier ook wachten, wachten, wachten... Nog een dikke week... Volgende week woensdag weer naar de gyn en waarschijnlijk ook rond die tijd ongi (al hoop ik van niet natuurlijk). En wat betreft de namen... daar hebben wij het nu al over! Zeker als zij namen horen van pasgeboren baby's.... vaak zijn die "in de categorie.... zo noemen we 'm ook nie!" (<- zo zeggen we dat dan...) Nou, ik ga nog eens even een theetje doen en lessen voorbereiden! x M
@MD: vervelend dat wachten... Hopen dat het niet zo lang meer duurt en dat er iets uit de onderzoeken komt. @Kenia: Ik ga duimen voor een posi test!!! Hier vast wat HCG voor je (en voor de rest): HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG @Gekko: wanneer is jouw NOD? @all: een paar dagen voor ik een posi test in handen had, vroeg ik aan mijn vriend wat hij mooie namen vind. En toen wist ik nog niet eens dat ik zwanger was! Over de meisjesnaam zijn we al uit, maar de jongensnaam nog niet. Die vind ik wel lastig, want ik vind niet zo veel leuk... Maar gelukkig hebben we nog even!
Goed idee, ik strooi ook ff mee hoor!! HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG Nog even terugkomen op het namen gebeuren: wij hadden eerst al een meisjesnaam, maar mn man vond hem niet leuk klinken als je hem afkort. Ik baal er stiekem nog steeds een beetje van, hoop nog steeds dat ie hem alsnog leuk gaat vinden! Hahaha! Iemand nog tips om hem over te halen?
Thnx to all!! Ik hoop zo dat t deze ronde raak is! Borsten beginnen ook weer wat steviger te worden...Nou ja, moet toch nog zeker een week geduld hebben! @MD: vervelend he, wachten! En we hebben al zo lang gewacht! He, ook werkzaam in het onderwijs? Ik ook! Groep 5-6 van een basisschool! ga zo nog ff geschiedenis voorbereiden! @ Ientje: tjsa, mannen zijn niet zo gemakkelijk over te halen. Mara is hij al met een ander idee gekomen? Dan maar heel vaak de naam noemen, misschien dat ie het ineens toch wel leuk vindt klinken!
@TJ Mijn Nod is tussen 15 en 21 februari. Dat ligt aan mijn ei....Maar die is nog niet gespot dus we wachten lekker even af @ Kenia Jou NOD is eerder toch? Jij had je ei al gehad....Hoop echt zo voor je dat het raak is over de namen... we hadden wel al namen maar kijken wel al wat we leuk vinden.... gewoon lekker dromen
@Kenia, ja ook werkzaam in het onderwijs!! Ik ben momenteel werkzaam als leerkracht onderwijstijdverlenging en daarnaast ook invaller. Bovendien doe ik sinds september de master-opleiding Remedial Teaching.... Ik houd mezelf wel bezig dus... Nu nog een hele week wachten... *zucht*
Ik wacht tot mijn NOD... En dat duurt zoooooooooooooo lang!!! 2-2 naar de gyn. Hopelijk heeft die goed nieuws.
Ik moet ook nog een weekje wachten...bah! Vanavond maar even m'n frustraties weggesport! @MD: leerkracht onderwijstijdverleninging? Wat is dat precies? Ik ben net klaar met m'n gymopleiding. Ben het leren even helemaal zat! Maar denk dat ik later ook wel verder wil, in de RT idd, of miscshien speciaal onderwijs of voorgezet onderwijs. Eerst maar even een paar jaar 'gewoon' werken. Voor zover dat mogelijk wordt gemaakt door de regering!
hallo dames, hoe is het met jullie? Hier alles weer goed,bandenpijn is zo goed als weg. En zaterdag gaan we een echo maken,ik kon me niet meer inhouden ik wil zo graag weten wat het wordt... groetjes kim