Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahaha.. was je eerst van plan het een verrassing te laten zijn?

Je laat het ons toch wel weten he?

2. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    nee,we wilde het altijd wel weten maar dinsdag moet ik naar het zh en is mijn man er niet bij en we willen het samen toch wel als eerste weten...
    Dus we gaan zaterdag stiekem zonder dat iemand het weet een echo laten maken in de hoop dat het goed te zien is en dan gaan we het zelf vertellen aan de familie:D
    Maar zodra ik het weet laat ik het jullie weten;)

groetjes kim

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nieuwschierig:D Maar jullie waarschijnlijk meer;)

Heb je wel al een idee? Of niet?

4. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    Ik heb vanaf het begin gezegd een meisje maar de rest van mijn omgeving gillen heel hard jongen:D
    Heb er maar 2 die denken dat het ook een meisje wordt.
    Het maakt voor mij niet uit want ik vind het allebei heel leuk.
    Maar we gaan het zaterdag hopelijk zien:$

groetjes kim

5. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahaha... Als het een meisje is.. gewoon zeggen.. als moeder voel je zoeits aan;)
    Als het een jongen is... Je kan toch niet alles weten...:D

6. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    hahaaha dat is een goede ja,ik zal hem onthouden:D:D:D
    Heb ook het NUB-team laten kijken naar mijn echo van 13w3d,en die zeide 3x jongens en 1x meisje dus ben benieuwd wie er gelijk gaan krijgen:):):)

groetjes kim

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het NUB team?? Wat is dat dan?

8. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    die zitten hier ook op het forum,die zijn goed in het bekijken van echo foto`s gemaakt tussen week 12 en 14 en doen aan de hand van dat een voorspelling van het geslacht...
    Soms zitten ze er ook weleens naast maar is wel leuk om te doen.
    Staat geloof ik onder topic echo foto`s...

groetjes kim

9. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok... dan moeten ze wel heel goed zijn in het bekijken van die foto's:D

Ben wel benieuwd hoor wie er dan gelijk heeft... er zijn er toch wel veel die jongentje zeggen....

Wat geeft de chineese geslachtskalender aan?

10. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    de ene kalender zegt jongen en de andere zegt meisje er zijn verschillende in de omloop dus zitten ze altijd goed:D
    Slimme chinezen hahahaha.

groetjes kim

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahaha.. ja er zijn er meer in omloop... ook meer dan twee;) hihihihi

12. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    @Kenia
    Leerkracht onderwijstijdverlenging houdt in dat ik op maandag en dinsdag na schooltijd "bijles" geef aan kinderen die uitvallen op taal. Op woensdagmiddag heb ik een rekengroep.
    Het gaat dan om uitvallers die eigenlijk meer zouden moeten kunnen dan ze nu laten zien --> onderpresteerders dus. De lessen zijn altijd heel variërend, coöperatief en bovendien besteed ik veel aandacht aan het 'levensecht' maken van alles wat we doen. Zo ben ik vorige week met mijn rekenclubje met de bus en trein gaan rijden om de digitale tijden te oefenen. Helemaal leuk dus!!!!

13. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @Kimlee: veel plezier morgen! hopelijk krijgen jullie een mooi resultaat te zien (en kun je even goed tussen de beentjes spieken!)

@MD: klinkt leuk! Dat betekent dus dat je na schooltijden werkt dus?

@Gekko: wat is jouw status inmiddels?

Mijn nod zou na het weekend moeten zijn. Nog even geduld dus!

@de zwangeren onder ons: wat was het eerste (naast de test natuurlijk) waaraan je kon zien of merken dat je zwanger was?

14. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    hoi hoi,

nog een paar uurtjes en dan mag ik gaan kijken wat het wordt
    ik ben benieuwd:D:D:D

Mijn beste vriendin is sinds gisteren al bezig met bevallen maar schiet nog niet echt op nog steeds om de 7 min. weeen...

En mijn eerste verschijnselen waren mijn grote trek in bananen milkshakes hahaha,en mijn borsten werden erg gevoelig dus ik was al 4 dagen voor mijn NOD aan het etsten en het begon met een superlicht streepje dat telkens donkerder werd:D

spannend he!Ik ga duimen.

groetjes kim

15. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Kim: oo meid wat spannend!! Leukleuk! Ga je het vertellen of houd je het liever voor je?

Verschijnselen: ik kreeg vanaf het moment dat ik mn 2e test had gedaan, pijnlijke boobies. Daarvoor had ik absoluut niks dat erop kon wijzen dat ik zwanger was.
    Heb ook toen getest om uit te sluiten dat ik zwanger was, want ik dacht echt niet dat het zo kon zijn! Het was de eerste ronde Clomid, voelde voor mij eigenlijk een beetje als testronde. Dus jullie snappen hoe groot de verrassing en de verbazing was bij ons toen we ineens 2 streepjes zagen :D

Ik krijg nu wel een kwaaltje helaas :( ik krijg last van mn bekken. Blijkbaar is het verwekingshormoon zn werk al aan het doen. Had er gisteren en eergisteren behoorlijk last van. Vandaag lekker lang in bed blijven liggen en nu lekker een chill dagje ertussen gepland. Hopen dat het met een hoop rust weggaat. Dus wie weet vanmiddag nog even tukkie doen tussendoor! ;)

16. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    @Kenia
    Ja, ik werk op maandag en dinsdag van 15.00 uur tot 17.00 uur en op woensdag van 13.00 tot 15.30 uur.
    Maar thuis doe ik overdag de meeste voorbereiding. Ik maak alle lessen zelf en daar gaat wel wat (-heel wat-) tijd in zitten.... Maar het is echt megaleuk!! Op donderdag en vrijdag ben ik invaljuf, overal en nergens... Ook leuk!!

Hoe is het verder met iedereen??
    Ik moet nog steeds wachten, wachten, wachten. Heb wel al een paar dagen last van mijn (.)(.) en heb een wat onbestemd gevoel in mijn maag. Maar misschien word ik gewoon ziek.
    Vanavond in ieder geval wel lekker uit eten samen want maandag zijn we 5 jaar samen.
    Woensdag naar de gyn... Wou eigenlijk dat het al volgende week was...

17. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    nou meisies.

jullie mogen het als eerste weten:D
    We krijgen een MEISJE!!!:):):)
    Mijn voorgevoel was dus helemaal goed.
    Iedereen om me heen gilde heel hard
    jongen dus ze hadden allemaal ongelijk.
    MOEDERINSTICT HAHAAHa.

groetjes kim

18. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    ...Vanacht weer ongi geworden. heb hier dus weer even een flinke baaldag...

19. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Kenia: wat balen meid!!!! Dikke knuf voor jou!

@Kim: Een meid, wat gaaf! En tuurlijk heb je als moeder gelijk, kan haast niet anders :) Geniet van het kleine meisje in je buik! Hoe is het met je beste vriendin? Ondertussen al bevallen waarschijnlijk?!

@MD: Het zou kunnen... Ik ben de week voor dat ik een posi test in handen had de hele week ziek geweest: buikgriep. M'n zus riep toen al: misschien ben je zwanger, want ik had dat ook! En jawel... Dus hou zeker hoop, het kan allemaal!! Duim voor je dat je snel een posi test in handen hebt!

20. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Kenia: o meid dat is k*t. Dikke knuffel!!!

@ Kim: een meisje wat leuk!! Zie je wel, moederinstinct klopt altijd. In dat geval krijgen wij vast ook een meisje :D hahaha zal je zien dat ik hartstikke ongelijk krijg ;)
    Maar echt hartstikke leuk!!

Deel Deze Pagina