Weinig nieuws.... Wij gaan lekker 9 dagen naar Curaçao!!! Heb er zo veel zin in. 4 maart vliegen we.... Nog ff geduld dus. Manlief is net vertrokken voor zijn nachtdienst.... Geen geklus hier.... terwijl het deze week zou moeten gebeuren. Dat wordt dus ongi op het Curaçaose strand....
Oooh lekker MD! Heerlijk ff er tussenuit met zn 2! Ik zou toch echt proberen te klussen hoor, tis toch niet zo dat je elkaar helemaal niet ziet deze week? Bedoel het niet om op te dringen ofzo, maar ik gun jullie zo een beebje! En elke ronde is een ronde toch?! Hier: ik voel ukje nu regelmatig bewegen, heel bijzonder! Begin nu ook wel een aardig buikje te krijgen, steeds meer mensen gaan het zien nu. Maar ja mag ook wel, komende vrijdag alweer 20 weken!
Hmm MD lekker vakantie....Is er echt geen klusmoment deze week in te lassen??? Ientje.. wat gaaf dat je je kleine voelt!! Dat lijkt me zo super!! @all nieuwtjes hier... niet echt... ik denk dat ik of... en hele lange maand heb... of deze maand geen ei... mijn temp doet raar, mijn lichaam doet raar... en ik begrijp er op het moment dus even helemaal niets meer van...Eigenlijk hoop ik dat de ongi snel komt... dan is mijn cyclus in iedergeval niet langer...
@MD: Lekker hoor, even de zon opzoeken! even alles opzij en genieten! Wil ik ook wel, maar moet nog even wachten tot de meivakantie @ientje: Wat lijkt me dat bijzonder dat je het kindje kan voelen bewegen. Zo'n nieuw leventje dat groeit in je buik. Het is echt een wonder! @ Gekko, goh, dacht je vorige periode dat je cyclus eindelijk korter werd, maar dat is dus noet het geval! Of, zou de ongi uitblijven omdat er iets anders aan de hand is Je voelt je ongi dus ook nog niet aankomen? @Hier: t is weer wachten, nog 1,5 week. Verder druk: werken, schoonmoeder behoorlijk ziek...Goed nog een paar daagjes en dan hebben we een weekje vakantie!
@ Kenia... ja vorige cyclus was duidelijk korter... maar deze maand heb ik een dip in mijn hormonen gehad waardoor mijn hele lichaam over de zeik was... aan mijn temp te zien kan ik niet zwanger zijn... die is ook nu pas aan het stabiliseren na twee weken voor stuiterbal spelen...er is een kans dat ik alsnog een ei krijg deze maand.... maar dan heb ik echt een super lange cyclus..maar van mijn mag mijn ongi ook wel maandag beginnnen..... 1,5 week wachten... het wordt dus weer spannend voor jou... Wel naar van je schoonmoeder... wat heeft ze? en waar gaat de vakantie heen?
@ Gekko: goh wat vervelend. kan me voorstellen dat je dan beter ongi wil worden, dan weet je tenminste waar je aan toe bent! Met schoonmoeder lijkt het gelukkig wer beter te gaan, maar ze heeft inmiddels meerdere dokters en ziekenhuisbezoekjes gehad. Ze wordt door demallemolen gehaald om te kijken wat haar nou zo ziek heeft gemaakt. Maar ze wil alweer te veel. Ze moet nog dingen regelen, omdat haar dochter volgende week moet bevallen. Dus moet af en toe er even heen om haar in bedang te houden! We gaan met mijn familie naar Spanje, vanwege mijn ouders 40 jarige huwelijk. Heb er nu al zin in!
Hmm spanje klinkt heerlijk, aan de middelandse zee kant?? Daar is het lekker nu.....(volgens internet) Wat een feest trouwens, met het veertig jaar trouwen naar spanje!! Lekker genieten en ontspannen daar....
Oeh, Spanje klinkt ook wel leuk!!! Maar over 2 weken ben ik ergens hoog in de lucht onderweg naar Curaçao!!! Héérlijk. Heb er echt zo veel zin in. Lekker duiken en carnaval vieren.
Carnaval op curacao... dat is vast spectaculair....krijgen we foto's? Ik krijg nu wel ook ineens veel behoefte aan warmte....en lekkere zonnige dagen... Maar goed... de winter loopt op z'n einde.... de lente komt eraan... de wereld is hier al lekker bezig met weer groen en geurig te worden en voor je het weet is het .... vergeet je niet weer
...Nou het mag hier wel even wat warmer worden! Vond het vandaag maar waterkoud! Kom maar op, lente! (en vooral: zon!) Vandaag is m;n schoonzus bevallen. Hun vijfde dochtertje. Heel leuk natuurlijk, en toch had ik ook weer even traantjes in mijn ogen vanmiddag, toen ik het nieuws hoorde. Het blijft zo'n tegenstrijdig gevoel!
gefeliciteerd met je nichtje. zo 5 dochters?blijven ze proberen voor een jongen? Dat het tegenstrijdig is begrijp ik wel als je zelf zo`n grote wens hebt... Hoe is het verder met jou? groetjes kim
o`ja die zon wil ik ook het is echt koud! Gister helemaal,van de week was het wel lekker met dat zonnetje... Komop wij willen zonnnnnnnnn!!!!!
Hihi, nee ze blijven niet doorgaan tot het ene jongetje wordt! Deze vijfde was niet helemaal gepland, met 4 waren ze eigenlijk wel klaar! Maar goed, ze is wel heel gewenst. Misschien ook maar goed dat het een meid is, als het een jongetje was....zou die straks 5 moeders hebben Hier gaat het ok. Volgende week mijn nod weer. Echt hopen dat die uitblijft! Anders moet ik mezelf prikken! Brrrr...
Ja, carnaval op Curaçao moet wel bijzonder zijn. Heb al kaartjes kunnen regelen, dus we hebben in ieder geval een mooi plekje! Ik zal kijken of het lukt om foto's te uploaden, maar dat wordt na 13 maart... Eigenlijk hoop ik niet dat we kunnen duiken, maar ergens natuurlijk wel want het is zoooo gaaf! Maar als ik zwanger zou zijn, is duiken niet echt een aanrader. Ach we'll see. Kijk er in ieder geval niet naar uit om ongi op het strand te zitten.... Het strand... wow! Moet er nu niet echt aan denken. Het was echt verschrikkelijk koud buiten!! Ga vanavond lekker met een kruikje naar bed. @Kenia 5 meiden??? Gompie. Kinderen zijn leuk, maar 5???? En ja, dan kan de laatste maar beter ook een meisje zijn. Kennissen van mij hadden van 4 knullen en kregen toen ook nog een cadeautje. Dat was wel een meisje!! Nou, we hebben van de week nog wel wat kunnen klussen. Heb geen ovu-testen gedaan, dus heb geen idee waar we zijn. Heb nu ook niet zo verschrikkelijk veel buikpijn als in Clomid-ronde 1 Al maar ik me nu weer zorgen dat het misschien toch niet werkt... Ben een denker he!? x M
Curacao....wat klinkt dat toch lekker! Heb net eergister nog foto's van mijn ouders gezien en net nog foto's van m'n broertje, die zijn daar ook geweest. Zag er mooi uit, om jaloers op te worden Als je KAN duiken, zou ik dat zeker doen. De onderwaterwerled is daar erg mooi! Ja, 5 meiden en nee, ze gaan niet door tot een jongetje! Deze 5de was ook niet helemaal gepland, 4 meiden vonden ze eigenlijk wel genoeg! Maar ja, niet gepland, wel heel erg gewenst hoor! Ben inmiddels al een paar x langs geweest en t is een mooi poppetje! Ik moet nog een paar daagjes wachten tot mijn nod. Hoop echt zo dat het ook echt een nod blijft! Zie echt zo op tegen het prikken van de hormonen!
Als we allemaal meeduimen... (deden we al) maar misschien helpt het nu wel... Waarom ben je zo bang voor die prikken?? Is het echt een naald? Of meer zo'n diabetici prikker...?
Ik zou trouwens voor de zekerheid zo'n onderwater wegwerp camera meenemen.... ook leuk gewoon als je net buiten de kust zwemt... maak je zulke mooie foto's mee!!! Half onder water half kustlijn......
Dat is idd een goede tip van Gekko: zo'n onderwatercamera! Het is net zo'n prikpen als diabetice hebben, met een naald van ong. 1 cm. Ik heb gewoon een hekel aan prikken, that's all! En dan moet ik het ook nog zelf doen...Mijn man zal het echt niet doen, die valt al bijna flauw als die een naald ziet! Ach, we komen er vast wel overheen!
Laten we hopen dat het niet nodig is.... het zou ook niets voor mij zijn hoor... ik heb mijn medicijnen het liefst in pil(niet de zet variant) vorm of een drankje.....