@ Ientje: fijn dat de echo goed was! Hoef je daar geen zorgen om te maken! @ Trouwen; wij zijn ook gewoon in NL getrouwd, met alonze familie en vrienden erbij. Wij zijn in mei getrouwd en wat was het warm die dag! 's Ochtends naar de kapper kon ik al in mijn korte broek doen! Wij hebben onze huwelijksreis op de Dominicaanse Republiek gehouden, was erg mooi! @ Hier: morgen naar het ZH, eerste follikelmeting en dan opnaar de prikhormonen. Hopen dat dit echt gaat helpen, dat we snel een gat in de lucht kunnen springen!
Zo, gisteren inwendige echo gehad. Alles was rustig. Wel darmen voor m'n rechter eierstok. De vorige keer was deze ook niet goed zichtbaar. Dus er is een afdruk van gemaakt en de volgende keer wordt hier weer naar gekeken. Nou, gisteren eerste keer geprikt! Verstand op nul en die naald erin! Maar ik denk dat het nooit zal wennen! Vanavond weer :s Volgende week dinsdag weer naar het ZH voor follikelmeting.
@Ientje: Fijn dat je een mooie echo had! Lekker van genieten! @Kenia: Vervelend dat prikken! Hopen dat het niks is dat je eierstok niet zo goed te zien was. Wel fijn dat alles rustig is! Wanneer krijg je de eerste IUI behandeling?
@MD: Vergeet het bijna te zeggen: hele fijne vakantie!! Geniet lekker in het zonnetje en neem een beetje mee terug voor ons
@ Kenia: hoe vaak moet je prikken? Iedere dag of een bepaalde periode per ronde? Ben 't ff kwijt, sorry. 1 ding kan ik je wel vertellen, inwendige echo's gaan in elk geval wel wennen. Je wordt er steeds makkelijker in (weet niet of je er moeite mee had) Jammer dat je ene eierstok niet goed te zien was. Tjonge zeg, die MD zit lekker met dr kont op Curacao! Helemaal niet jaloers ofzo Aan het weer van vandaag te zien zou je bijna denken dat het lente wordt! Heerlijk!!
Ik moet 1x per dag prikken, 's avonds. Vlak voor mijn eisprong moet ik puregon prikken. De dag erna dus de behandeling zelf en dan is he weer wachten op de ongi. Aangezien mijn cyclus ongeveer 28 dagen is, zal ik ongeveer, 10 tot 12 keer moeten prikken deze cyclus. Curacao....Warmte....hier ook totaaaaal geen jaloezie hoor Maar vandaag was wel weer een erg mooie dag. Begin van de lente. We konden het niet laten de motor te pakken en een stukkie te toeren!
motorrijden... goed idee... wij hadden helaas al plannen... anders hadden we denk ik ook wel de moto gepakt...
Vandaag follikelmeting gehad. 3 Mooie eitjes, die mee doen voor de behandeling. En 2 (te) kleine eitjes, die niet meedoen voor de eisprong. De behandeling kan dus net aan door gaan! Vanavond ga ik weer naar het ZH voor de pregnylspuit en donderdag de eerste IUI inseminatie! Spannand! @Gekko: wat voor motor heb je? En heb je al lang je motorrijbewijs?
@Kenia: wat spannend voor jullie!!! Fijn dat de behandeling door kan gaan. En zo snel al! Ga heel hard voor je duimen donderdag!
Ik heb helaas nooit mijn rijbewijs gehaald.... wel een aantal keer geprobeerd, maar tijdens de examens zo bezig dat ik overfocus kreeg en bijna tegen alles opreed... (lees vrachtwagen, auto enz) Kreeg grip op mijn rijlessen... dus toen maar gestopt... geniet nu achterop... op een alpje onze ouwe trouwe blauwe
@ Gekko en TJ, hoever zijn jullie nu in je cyclus? @Gekko: jammer dat je zelf je rijbewijs niet hebt. Ik had vooral moeite met de bijzondere verrichtingen. Het voordeel van achterop zitten is dat je wel meer ziet, vind ik zelf! Als bestuurder moet je toch vooral op de weg letten... @Hier: wel een opgeblazen gevoel vandaag, wat last van mijn buik. Maar goed, misschien heb ik dar de komende 9 maanden dan wel last van, dus vind het niet erg! Ben benieuwd morgen!
Kenia mijn cyclus is al va 15 jan bezig... maar alleen maar nega testen.. Dus ik heb even geen idee waar ik sta Ik had vooral last van examens speciale verrischtingen mis ik zelfs
goh, dan is je cyclus al bijna 2 maanden bezig! Heb je nog niet het idee misschien naar de dokter te gaan?
@Kenia: Bij mij is het even afwachten. Op de echo afgelopen donderdag konden ze zien dat ik nog geen eisprong heb gehad, maar ze verwachtte deze over 2 weken. Zou dan dus volgende week zijn. We gaan komend weekend dus flink aan de klus, haha! De kans is wel dat ik over 3 weken ongesteld kan worden en dat zou net op onze trouwdag zijn. De gyn gaf aan dat ik ook tijdelijk de pil kan gaan slikken, maar dat doe ik niet. Dat risico loop ik dan maar! @Gekko: wat vervelend dat je al zo lang wacht op de ongi! Weet je waar het door komt? Hiervoor was je toch redelijk regelmatig, aan je banner te zien... Hopelijk komt het snel op gang en anders zou ik ook gewoon een afspraak bij de ha maken hoor!
Ik heb toevallig gister gebeld, ik moest vandaag nog een keer testen en hoe dan ook langskomen deze week. Dus morgen ga ik langs de ha... Ben wel benieuwd...
@ Gekko: hm vreemd zeg, hopelijk weet de ha raad. @ Kenia: spannend, vandaag de eerste! Ik begin vast met duimen!!!
kenia spannend hoor veel s6 tj82: ik was ook detijdelijke pil gaan slikken zodat ik niet ongi zal worden op mijn trouwdag in mexico. Maar dat heeft niks geholpen werd een dag voor het trouwen ongi (balen) ientje:hoe is het met jou?Gaat het goed met de zwangerschap? ego:hier alles goed,gister krampdagje gehad rond de navelstreek omdat de baarmoeder daar nu voorbij groeit maar met een kruikje prima te doen. Meiden ik ga weer voor jullie duimen in deze spannende tijd... En ik hoop snel positieve testen met 2 strepen te zien. groetjes kim
@hier: nou, de eerste IUI zit erop! Nu is het 2 weken afwachten! Opzich niks bijzonders, de behandeling zelf. Maar ik hoop echt, met meer eitjes en voorbewerkt zaad, dat het nu gaat helpen! Ik moet wel zeggen dat ik al de hele middag last heb van het trekken van mijn onderbuik. Ik denk dat ik nu voor het eerst, heel bewust, mijn eisprong voel. @TJ: klus ze komende tijd! Duimen dat je niet ongi wordt, dan hebben jullie pas een mooi huwelijkscadeau! Konden ze nog geen eigroei zien bij de echo? En gaan ze het straks controleren of je wel eirgoei hebt (gehad)? Of wachten ze gewoon de eerste ongi af? @Gekko, uit je verhaal begrijp ik dat de test nogmaals negatief was? Ben ook benieuwd wat de HA morgen zegt! @ Kimlee en Ientje: hoe is t met de baby-uitzet? Verder (nog) geen andere bijkomstigheden van het zwanger zijn? Jullie buik zal almooi groeien zeker?
@ Kenia: o meid, wat een spannende 2 weken worden dit!! Mijn duimen draaien nu al overuren voor je, zou zo gaaf zijn als het raak zou zijn!! Babyuitzet: is al aardig rond! De meubeltjes komen half april, kan niet wachten want dan kunnen we beginnen met inruimen Heb al aardig wat kleertjes bij elkaar verzameld. Een hele hoop basics, dus wat dat betreft niet veel 'bijzonders' zeg maar. Buik begint nu aardig te groeien ja! Zal binnenkort weer eens een fotootje maken, de meest recente tot nu toe is alweer een week of 4 geleden geloof ik, en ik ben alweer een eindje doorgegroeid! Zo vanavond weer lekker wie is de mol kijken en morgen weer werken...