Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Hier weer tekenen dat de ovulatie er echt aan zit te komen. Bij perioden echt buikpijn en al een paar dagen koppijn. :(
    Dat laatste kan ook komen doordat ik na de vakantie weer hard aan de slag ben gegaan. Studie-verslag typen, foto-album van Curaçao maken en dat allemaal achter de computer.... Had vierkante ogen en een bonkend hoofd... :S

Maar goed... de zon schijnt!! Dus we moeten blij zijn!! Straks naar een vergadering, waar ik anderhalf uur heen en anderhalf uur terug voor moet rijden.... en vanavond hopelijk nog een kluspoging voor manlief weer moet gaan werken.

Nou ik ben weg!!

Bye!

2. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Ow das minder MD, hoofdpijn. Dit weekend dus even rustig aandoen!

Wij hebben ook lekker geprofiteerd van het mooie weer vandaag. Weer even motrogereden, door het mooie landschap! Maar soms ook nog wel een beetje frisjes!

...nog 5 dagan tot mijn nod...

3. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    @Kenia
    Nu nog 4 tot jouw NOD!!! Dat schiet al op!
    Bij mij nog 14 gok ik.... zucht. Het lange wachten is weer begonnen.

Vandaag ook allemaal van het zonnetje genoten? Ik wel hoor! Al vond ik het zo nu en dan inderdaad nog wel wat frips.

Daarnet naar Gooise Vrouwen "the movie" geweest.... GENIAAL!!! :D:D:D
    Ik had gewoon de tranen over mijn wangen van het lachen en soms werd ik ook wel emotioneel ervan.... rot-hormonen!!!

Nu lekker nog ff bankhangen en buizen en dan heerlijk slapen.
    Manlief is net vertrokken voor zijn 2e nachtdienst, dus ik ben helemaal home alone! :(

Saai.... Maar: het klussen is nog gelukt gisteren, nu maar hopen dat het écht "gelukt" is....

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eindelijk is op zondag ongi weg..... PFFF

Normaal heb ik maar vier dagen bloedverlies... nu van zaterdag tot zaterdag echt bloed verloren en daarvoor nog minimaal van zondag tot zaterdag!!!!

Maar we beginnen weer vol goede moed... eens kijken wat deze maand gaat gebeuren.....

Kenia... spannend je nod komt dichter en dichterbij....Hoe voel je je??

5. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    #545 Kenia, 21 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2011
    Dit weekend ook van het weer genoten. Lekker motorgereden! vandag was ik ook vrij, dus bezig geweest in de tuin. Als ik morgen ook nog vrij ben, maar even wat plantjes kopen.
    Manlief is helaas waarschijnlijk de hele week van huis, op de vrachtwagen. Dat is lang geleden dat dit voorgekomen is. Daarvan baal ik wel!

Ja, nog 3 daagjes tot mijn nod. Ik ben er veel te veel mee bezig, dat kan toch nooit goed zijn! Nog steeds wel gevoeligere borsten, af en toe wat misselijk, als ik te veel heb gedaan. Maar ik vraag me af of ik sommige dingen niet verbeeld, dat ik graag wil dat het zo is. En dan zijn er natuurlijk nog de hormonen die ik gespoten hebben. Ik moet echt nog even geduld hebben...

Heeft iemand ook wel voor haar nod getest en kan dat dan ook al een positieve test zijn?

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toevallig iemand in een ander kletsgroep waar ik meeklets waar iemand op 11 dpo posi teste....

Maar ik zou niet snel voor mijn nod willen testen eigenlijk.... dan maar even wachten...

7. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Nou ws hoef ik deze keer helemaal niet te testen. Heb wat bruinverlies vandaag. 'Normaal' ben ik altijd *boem* in 1x ongi, maar nu dus niet blijkbaar. Even afwachten wanneer het doorzet.

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je Kenia.... dat is gewoon niet eerlijk.... eerlijk waar gewoon niet eerlijk...

9. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    ik heb 4 dagen voor mijn nod getest en toen was er een licht streepje en dat werd met de dag iets donkerder....

10. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Helaas, rood, rood, rood...Nee, het is niet eerlijk. Ik begrijp het echt niet. Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Gelukkig heb ik tijdens een heerlijke boswandeling mijn hoofd best leeg kunnen maken. Heb vanmiddag het ZH weer gebeld en kan morgen weer terecht voor de eerste echo voor de tweede IUI behandeling.

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt niet eerlijk... wel fijn dat je een boswandeling kon maken... en niet ergens binnen opgesloten zat met je gedachten....

Gaat ie wel een beetje Kenia??? Een hele dikke digiknuff voor jou!!

12. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ook van mij een hele dikke knuffel Kenia!! Tis inderdaad gewoon niet eerlijk :(

13. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ientje voel je je kleine al??
    Ik vindt het zo leuk voor je!!

14. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Nog meer negatief nieuws...vandaag naar het ziekenhuis geweest. Een van mijn eitjes is niet gesprongen en is nu dus een kyste. Nag niet beginnen met een nieuwe ronde IUI. Moet eerst weer een periode wachten en hopen bij de volgende keer dat de kyste weg is...

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    :x:x:x:x
    Dat is gewoon echt :x:x Niet noormaal!!

Kenia dikke digiknuff!!

16. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    @Kenia
    Het zit allemaal niet mee zeg! Pff... wat moet jij je * voelen!! Voel heel erg met je mee, kan het me allemaal wel indenken (ookal zijn wij (nog) niet in de IUI fase).
    Trek je het nog wel een beetje?? Kun je er ook met iemand over kletsen? Dat helpt mij in ieder geval wel. Mede daarom hebben we binnen de directe familie ook verteld wat er speelt.

Hier is het weer wachten, wachten, wachten. Vre-se-lijk! :S
    Heb alsmaar zo'n raar gevoel in mijn onderbuik. Alsof ik nog steeds ovuleer ofzo. Of dat mijn ongi er al bijna aankomt, wat wel héél rap zou zijn (dag 19 vandaag).
    Het maakt me allemaal zo onzeker. Wil er niet te veel aan denken, maar ook positief proberen te blijven. Zucht.

Waarom is het leven soms zo verrekte moeilijk???

Gelukkig was het schitterend weer vandaag en ben ik met 2 collega's op het terras beland. Dat maakt het allemaal weer een beetje zonniger! :D

x M

17. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Kenia: Wat een klote nieuws allemaal! Balen dat je niet weer snel met een nieuwe IUI kan starten. Hopelijk is de cyste snel weg en kunnen jullie een nieuwe poging wagen. Heel veel sterkte meis!

@MD: Balen he, dat wachten! Ben er ook nooit zo goed in... Hopelijk stelt je ongi zich nog even uit, hopelijk nog meer dan 9 maanden!!!

@all: Ben maandagmiddag ongesteld geworden. Is een beetje vroeg, want de gyn had bij de laatste controle een echo gemaakt en gaf toen aan dat ik over 2 weken (zou vorige week donderdag zijn) m'n eisprong zou hebben. Maar dat zal ze dan wel niet goed gezien hebben, want ik ben toch echt al ongesteld geworden. Fijn dat m'n cyclus weer snel op gang is gekomen en dat ik in ieder geval niet op m'n bruiloft ongesteld ben! Wie weet wordt ons kindje dan wel in de huwelijksnacht verwekt, haha! We gaan straks weer vol goede moed een nieuwe ronde in!

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga er maar niet vanuit dat het de huwelijksnacht is......;) Wat waren mijn man en ik blij toen we ons bed zagen we sliepen voor ons hooft het kussen raakte!!! Pas s'morgens hebben we toen weer wat gedaan:)

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Kenia: wat een K*Tzooi! Meid even een hele dikke knuffel hiervandaan, tis gewoon echt niet leuk hoe het gaat voor je. :(

@ MD: vaag gevoel zeg, hopelijk heeft t een goeie reden ;)

@ TJ: o das ook gek zeg, maar ja ook een gyn kan iets verkeerd zien denk ik..
    Ik zou ook niet al mn hoop op de huwelijksnacht zetten hoor, haha nadat wij het hele bed rijstvrij hadden gemaakt ;) zijn we als een blok in slaap gevallen ;)
    moesten ook al om 9:30 de deur uit om op huwelijksreis te gaan, dus moesten nog even wat slaap meepikken ;)

@ Gekko: ja ik voel mn kleintje al een poosje. Echt een heel bijzonder gevoel is dat. Niet te omschrijven! Op dit moment ook duidelijk wakker, loopt te schoppen joh, wil vast voetballer worden :p

20. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Wij geven geen feest voor onze bruiloft, maar hebben 's avonds alleen een uitgebreid diner. Gaan rond 23.00 uur naar het hotel, dus we hoeven geen bed rijstvrij te maken of geld te tellen. Lekker samen en bad en misschien wel meer... Ach, we zien wel hoe het loopt! Mocht het de komende ronde raak zijn, kunnen we altijd zeggen dat ons kindje in de huwelijksnacht is verwerkt, niemand die weet dat dat misschien niet zo is :)

Deel Deze Pagina