Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha... geen feest helpt natuurlijk... maar je weet nooit of er grapjassen zijn die je huis "versieren" wij hadden daar gelukkig geen last van.. de mensen die de sleutel hadden waren nodig bij de voorbereidingen dus die konden niets doen....

Maar je hoort soms verhalen.... dan is het rijstvrijmaken van een bed nog minimaal....

2. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Bij ons viel het gelukkig ook mee wat ze in huis hadden gedaan. Onze hele slaapkamer lag alleen vol met ballonnen. We hadden geen zin om ze op te ruimen, zo midden in de nacht. Maar tegen het begin van de ochtend zijn we allebei wakker geworden van hoofdpijn, vanwege de lucht van de ballonnen. Toen hebben we toch heel wat ballonnen de slaapkamer uitgebonjourd voordat we verder gingen slapen!
    En, ja, wij zijn wel bezig geweest in de huwelijksnacht. Maar met de nodige norrels op en toch best wel moe, kan ik wel zeggen dat het nou niet bepaald de lekkerste keer was! ;)

3. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    @Kenia hahahaha, ja dat kan ik me ook herinneren van onze huwelijksnacht!! Maar de daarop volgende huwelijksreis op Bali maakte alles goed! ;)

Hoe is het nu met jullie allemaal?? Ik heb nog steeds buikpijn en ik begin het nu wel knap beu te raken. Vanaf je ovulatie buikpijn, is toch niet normaal. Het voelt echt al bijna een week alsof ik zo ongi kan worden :S
    IT BETTER HAS A REASON!!!
    Maar goed, daar ga ik maar niet van uit... Kan het alleen maar meevallen. Ofzo... :(

Nou, ik ga nog ff een koppie koffie doen en dan gaan we een boot bekijken. Hopelijk is het DE boot!

Bye!

4. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Hier alles rustig. Ben blij toen mijn man vrijdagavond weer thuis kwam (om 23.15 uur! En dat terwijl de hele week dus van huis is geweest!). Het positieve is dat hij volgende week waarschijnlijk niet van huis hoeft, in ieder geval niet maandag en dinsdag. Hopeljk blijft dat zo, kunnen we weer aan de klus.

Ik vraag me alleen af of het verstandig is deze ronde bewust een poging te doen om zwanger te raken. Aangezien die cyste er wel zit en toch ook weg moet...

Dus MD, een boot kopen. Wat voor boot hebben jullie in gedachten?

@TJ: nog een paar daagjes! Begin je al een beetje zenuwachtig te worden? Moet je nog dingetjes regelen voor as vrijdag?

5. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    @Kenia
    Een zeilboot. We hadden er een, maar die hebben we verkocht. We willen namelijk een grotere. Of deze dé boot is, weten we nog niet. Hij was wel mooi, maar had ook wat rare plekken aan de buitenkant... Even rekenen wat dat extra gaat kosten!!

Lekker weertje he, de afgelopen dagen??? Heb heerlijk in de tuin gezeten....

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmm in de tuin zitten..... ik heb het weer misbruikt met een pot verf en een kwast;)

In de tuin zitten is dan wel beter

7. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @MD: Hoe is het met je buikpijn? Wanneer is je NOD?

Kenia: De kriebels beginnen nu wel te komen hoor! Nog 2 daagjes! Morgen jurk ophalen en dan zijn we eigenlijk wel klaar. Vandaag nog veel laatste dingetjes geregeld, kan ik weer slapen vannacht, haha! Heb er echt super veel zin in! Hou jullie uiteraard op de hoogte!

We gaan vanaf vrijdag weer lekker aan de klus, hopelijk is het dan weer raak deze ronde! Op naar een kerstbeebje! En als dat niet is, gaan we gewoon weer vol goede moed verder. We weten nu dat ik in elk geval zwanger kan worden!

8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ TJ: als ik je niet meer spreek, een heeeeeele mooie dag gewenst vrijdag!!! Ik duim voor goed weer en stuur de zon jouw kant op!

9. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    TJ Ik hoop dat je morgen echt een superdag hebt....
    Hoelaat gaat het gebeuren???
    Toen ik ging trouwen hadden we de hele morgen regen... Ik werdt overladen met sms-jes.... jammer van je trouwdag enz....

Ik heb de hele dag gezegd.... om twee uur is het droog dan is de wereld al aan het opwarmen als we gaan trouwen....

Om half twee vielen de laatste druppels... en om kwart over twee waren de laatste wolken weg... de rest van de dag was het heerlijk!! Blauwe lucht met schapewolkjes... lekker buiten kunnen staan.... en buiten rook heerlijk fris.

Ik hoop dat jij net zo'n geluk hebt!!
    En natuurlijk een beeb om je huwelijk te bezegelen....:D

10. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    @TJ
    Ik heb nog steeds geregeld buikpijn. Ik snap er geen snars van. Als dit ook een bijwerking is van die stomme Clomid ben ik het nu al beu!!
    Mijn NOD is zaterdag. Maar het zal wel een OD worden!

Véél plezier morgen. Hopelijk hebben jullie een GEWELDIGE dag!! Ik ben ook benieuwd hoe laat het gaat gebeuren...
    Bij ons was men er van overtuigd dat we slecht weer zouden hebben, want wie trouwt er nou in november?!? Maar wij hadden prachtig weer!!
    Dat wens ik jullie natuurlijk ook! Geniet ervan!!

11. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Iedereen bedankt voor jullie lieve berichtjes! We trouwen morgen om 11.30 uur. De weersverwachting is telkens anders, dus we zien het wel! Zal fijn zijn als het droog is, maar het weer is het enige waar ik geen invloed op heb! Het wordt toch wel een prachtige dag! We gaan er onwijs van genieten! Zal van het weekend een foto naar jullie doorsturen als jullie dat willen!

xxx

12. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Ik zeg.... DOEN!!! :):):):):):):):):)

13. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Jaaa leuk!!!! :):):)

14. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @ TJ: HEEL VEEL PLEZIER MORGEN!!! Lekker genieten, de dag vliegt voorbij! Ben erg benieuwd hoe jullie eruit zien, dus de foto is zeker welkom!

@MD: Goh wat vervelend die buikpijn! Kan het een van de bijwerkingen van chlomid zijn? Ik bloijf voor je duimen!

@Hier: is het rustig. Echt een baalweek gehad. Ben blij als de week om is en ik deze week kan afsluiten! We zouden vanaf nu eigenlijk ook weer aan de klus moeten, maar kan de puf niet vinden! Manlief is ook niet fit...Denk dat we maar even overslaan deze maand, tenzij het bij een gelukje toevallig raak is (geen puf wil niet zeggen dat we helemaal niks doen, alleen gewoon niet onder druk!)
    NOg 1 dagje, dan weekend! Wat zijn de plannen voor het weekend?

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit weekend even lekker rustig aandoen.... Man en ik waren niet fit deze week... (raar kenia dat jullie dat ook hadden) Vanmorgen waren we voor het eerst uitgerust wakker geworden... en als we het weekend gaan sukkelen zal volgende week zeker weer lekker lopen..

16. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Zoals beloofd, hierbij een foto! Hebben een geweldige dag gehad, was zo mooi en bijzonder! Nu nog even nagenieten...

17. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Wow TJ, wat een bijzondere jurk! Mooi hoor!

Dus jullie dag was geslaagd? Vertel: bijzonderheden, gedenkwaardigeheden? Wat gaat dat snel voorbij he! Gaan jullie nog op huwelijksreis?

18. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    TJ allereerst van harte gefeliciteerd!!!!
    En meid wat zag je er prachtig uit! Helemaal geweldig, die jurk!!!!!!
    Nu lekker nagenieten (en dat mag wel langer dan 'even' hoor :D)

19. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een superglimlach hebben jullie allebei...
    En wat is je jurk mooi!!!

20. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Bedankt voor jullie lieve reacties! We hebben een super dag gehad! We hebben het heel klein gehouden, waren met 20 personen. Hebben na het gemeentehis een high tea gehad en 's avonds een 5 gangen diner. Vooral in het gemeentehuis was heel bijzonder, omdat m'n zus een hele mooie, emotionele toespraak heeft gehouden. Zo'n dag gaat zo snel voorbij!!! We gaan niet meer op huwelijksreis, deze hebben we in september al gehad (zouden eigenlijk in september trouwen, maar is toen uitgesteld). We zijn vandaag en morgen nog vrij, daarna helaas weer gewoon werken... En ondertussen zijn we flink aan de klus, want eisprong kan ieder moment komen! We gaan er weer voor, haha!

Deel Deze Pagina