Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    @TJ Wat een gave jurk!!!!
    Echt super!!!!
    Fijn dat jullie zo'n mooie dag gehad hebben. Op naar een lang en gelukkig leven samen!

@hier
    Nog steeds geen rood. Zit nu op dag 32... Snappen doe ik het niet meer...

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer je je sprong???

3. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    @gekko
    als het goed is rond dag 13-14 dankzij de Clomid....

4. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Inmiddels dag 33.... en nog steeds niets. :)
    Word er weer erg onzeker van. Aan de ene kant krijg ik hoop, maar aan de andere kant wil/durf ik niet te hopen... :S
    Frustrerend is dit allemaal!!!

5. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Heb je al een testje gewaagd? Dat brengt enige zekerheid natuurlijk! Hopelijk heb je gewoon een posi test in handen! Ga heel hard voor je duimen!

6. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    @TJ, nee... ik durf niet. Na een jaar van wisselende cycli geloof ik niet zo snel meer ergens in...
    We hebben samen afgesproken tot zaterdag te wachten. Dan is het dag 36.

Vandaag dus dag 34 en nog steeds niks... Dan krijg je toch weer wel wat hoop.... heel voorlichtige hoop welliswaar!!

7. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @MD: Spannend meis! Knap dat je kan wachten tot het weekend met testen! Ga zo hard voor je duimen dat het gewoon raak is, het is je enorm gegund!!! Hou je ons op de hoogte? Knuffel!

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei md dat klinkt allemaal heel erg spannend!! Ik ga echt voor je duimen zaterdag!!

Ik heb ondertussen weer eens een ei gehad.... in het weekend van 1 april ergens... hihihi
    Ik heb er wel heel erg last van, wisselend echt het gevoel alsof ik ongi moet worden sinds zaterdag, en regelmatig jeuk van binnen net naast mijn linker of rechter heupbot... heel raar....

9. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Spanned MD! Nog steeds niet ongi? Hopen op een mooi resultaat morgen. Ik ben ook niet zo van het vroege testen. Aan de anere kant, als je test weet je in ieder geval waar je aan toe bent!

Nou TJ, alweer een een week getrouwd! De dag gaat snel, maar de periode daarna ook he! Nu wachten op de foto's denk ik, om na te kunnen genieten!

@Gekko: nu je je ei gevoeld hebt, weet je iig weer waar jullie aan toe zijn. Wel raar van de syptomen die je opnoemt! Wanneer verwacht jij je nod?

@Hier: ik denk dat ik begin deze week m'n ei heb gehad. Mara ik voel dat niet, dus weet het niet zeker. Ik verwach dus over 1,5 week ongi te worden. Maar ik ga deze keer nergens vanuit.

10. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Vanmorgen een hagelwitte test (op de controlestreep na dan...).
    Snappen doe ik het echt niet meer!!!

11. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Heul vreemd MD en balen natuurlijk... dit wordt weer een lange cyclus dus?

Wachten jullie nu tot de ongi komt of gaan jullie binnenkort naar de arts?

12. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Nou, nadat ik gestart was met de Clomid leek de cylcus normaal. Maar dat is het nu niet natuurlijk...
    We wachten maar ff af en anders inderdaad maar weer eens richting huisarts of gyn. Alsof ik niets beters te doen heb....
    Heb nu al een hele dag buikpijn, voel me zo onzeker... maar ben (nog) niet ongi. Dus er is nog hoop (ofzo...).
    Pfff... life ain't fair!!!

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo meiden,

Hier een steenbokje uit 1982!!

Waar kletsen jullie hier allemaal over?

Groetjes,
    Wendy

14. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Wendy: Welkom hier! Wij kletsen voornamelijk over zwanger worden, maar da's ook niet zo raar denk ik op ZP :) Zie dat je al een kindje hebt. Ben je bezig voor de 2e? Klets gezellig mee zou ik zeggen!

@MD: Vreemd allemaal! Hopelijk test je alsnog positief, het kan nog! M'n duimen draaien voor je!

@Gekko: Wanneer is je NOD? Als je je ei rond 1 april hebt gehad, is onze NOD redelijk dicht bij elkaar... Wanneer wil je gaan testen?

@Kenia: Jij verwacht ook bijna je NOD of niet? Spannend! Duim voor jullie meiden!!!

@all: Zit ook op het wachtbankje... Ik denk dat ik afgelopen maandag m'n ei heb gehad, heb rond die periode dan ook flink geklust. Hoop niet dat ie later is geweest, want dan heb ik 'm gemist... Heb wel weer beetje zelfde klachtjes als de vorige keer, dus ik hoop zo dat het nu ook weer raak is! M'n man is ervan overtuigd dat ik alweer zwanger ben, maar ik hou er ook gewoon rekening mee dat het niet zo is en dat m'n lichaam me een beetje voor de gek aan het houden is. Ben niet zo goed in wachten, maar moet nog even geduld hebben! Wil volgende week gaan testen, spannend!

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Wendy
    We praten idd voornamelijk hier over zwanger worden... maar we hebben het ook over die prachtige berichten van de zwangeren.... en luchtige dingen als vakanties en zwaardere dingen als het nodig blijkt te zijn....;) Maar klets gezellig mee.. the more the merrier

@kenia en tj
    Ik verwacht mijn NOD as weekend ergens... maar goed niet getempt deze maand dus zeker weten doe ik het niet.... heb mijn ei ook niet echt gevoeld deze maand.... hij zal wel een keer s'nachts zijn gekomen..
    Testen doe ik pas op goede vrijdag mocht ik dan nog niet ongi zijn geworden...

16. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Welkom Wendy, klets gezellig mee!

Goh meiden, onze nod liggen dicht bij elkaar. Ik weet niet precies wanneer ik mijn ei heb gehad, maar als ik uitga van een gewone cyclus van mij verwacht ik mijn nod 18 april. Nog een weekje wachten dus.
    Ben er nu wel rustig en nuchter onder, dat veranderd vast komend weekend! We hebben een druk weekend, mijn man is jarig, dus ik kan m'n zinnen wel een beetje verzetten dan!

17. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei Kenia dan wordt het zeker een spannend weekend!!

Laten we hopen dat de paasmaand ons drieen geluk brengt!!:D

Hier zijn we dit weekend 2 jaar getrouwd dus wij gaan ook leuke dingen doen:cool:

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pflrt.... nou ik ben dus vandaag ongi geworden..... dat kwam echt heel snel...

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik zie dat het dit weekend spannend wordt voor een aantal meiden. Veel succes.

Gekko: Balen meid.

Even in een notendop:
    Wij willen wel een 2e maar willen pas weer proberen als de kleine man naar school gaat waarschijnlijk. We kunnen dus beginnen als hij 3 jaar en 3 maanden is hihihi.....enne, dat is eind volgend jaar eigenlijk.

Wij hebben er 9 maanden over gedaan om zwanger te worden. Op een gegeven moment was ik er blijkbaar te veel mee bezig want ik zat aan de zwanger worden pillen, ovulatietesten, maansteenarmbandje (voor de vruchtbaarheid) en in de maand dat we gingen verhuizen en we het eigenlijk een maandje op een laag pitje hadden, is het geluk.

Zwanger zijn vond ik geweldig. Tuurlijk ook met de nodige kwaaltjes en klachten, maar ik voelde zo speciaal.

Ben uiteindelijk met een spoedkeizersnede bevallen.

20. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei dat klinkt heftig... wel leuk dat je meekletst

Deel Deze Pagina