Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    MD: Succes vandaag. Hoe laat moet je? En krijg je dan gelijk de uitslag?

Ientje: Heftig hoor. Je wordt gelijk met beide benen op de grond gezet. Kennis van mij is met 25 weken bevallen. Ik heb de foto's gezien en je kon zowat door het kindje heenkijken en ik was zelf net 5 weken zwanger dus werd er best bang van. Maar als je ziet watvoor beul het nu is....echt een wonder.

2. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Hoi,

stond om 8.15 uur al bij de huisarts, maar nu was het weer/nog steeds negatief... Dus morgen om 10.40 uur naar de gyn voor een echo.
    Ik word hier héél moe van en slaap ook amper.

x

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Dat kan ik me voorstellen MD. Dikke knuffel! En ik duim nog steeds...

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu maar hopen dat er morgen meer duidelijkheid komt....

en probeer vanavond iets ontspannends te doen... een lekkere wandeling na het eten ofzo....

5. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @MD: tsjonge wat vervelend...en wat onzeker allemaal! Hopelijk hebben ze in het ZH morgen meer (en beter!) nieuws! hier word je ook niet vrolijk van! Knuffel voor jou!

@Ientje: leuk weer wat van je te horen! Goh, met 27 weken bevallen is wel erg vroeg! Alles goed met die tweeling?
    Hoe is het verder met jou? Je voelt zeker al steeds meer? Nog niet zat van de buik :p

@TJ: en, nog steeds misselijk?

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Md: jeetje, wat een onzekerheid. Weet je wel waarom die assistente jou dan heeft gebeld? Dat vind ik nl nog erg vreemd. Die zou ik er toch op aan (laten) spreken. Vind het maar raar.
    Kan me voorstellen dat je er slecht van slaapt en je er rot onder voelt. Knuff!
    O ik zie dat je intussen naar de gyn bent geweest, en?

Kenia, vooralsnog redelijk positieve berichten over de 2ling gelukkig. Liggen allemaal natuurlijk nog in het zkh dus we horen niet megavaak van ze. Hopelijk is geen nieuws goed nieuws...

TJ: ben ook wel benieuwd!

7. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @MD: en, gaf de gyn. een beetje helderheid voor jullie?

@TJ: hoe ist nu?

8. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Ha meiden,

Hier is alles goed! Misselijkheid is minder nu, maar heb wel last van m'n rug en moet enorm veel plassen. Maar durf eigenlijk niet zo goed te hopen, anders valt het straks zo tegen... Ga zondag testen, ben heel benieuwd! Hou jullie uiteraard op de hoogte!

Sorry voor m'n ego berichtje, maar zit op laptop van m'n man (mijne is kapot) en hij moet weer verder met werken. Hoop morgen of zaterdag nog even te reageren op jullie berichtjes!

xxx

9. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Haha, maakt niet uit hoor TJ! Ben erg benieuwd. Is morgen ook je nod, of was deze al eerder?

Voor mij ook weer spannend dit weekend. Maar ik test niet voor woensdag, mocht de ongi uitblijven!
    Straks lekker motorrijden. Dit weekend zijn de superbikes in Assen, is altijd leuk om dan even door die stad heen te rijden! Als die motoren en toeschouwers....heerlijk!

10. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Haaai!!!

De gyn was een %*()(*&$#!!!!! Ik was al eerder bij hem geweest en ik had toen al een gruwelijke hekel aan hem en dat is nog steeds zo.
    Eerst kreeg ik op mijn lazer dat we te laat waren en toen mocht ik dan mijn verhaal doen.

Hij heeft een bliksemsnelle inwendige echo gemaakt en geconcludeerd dat er vocht in mijn baarmoeder zit, maar dat dat van alles kan betekenen. Ik moest progestoron laten prikken en de conclusie is nu dan ik wel een eisprong gehad heb en maar gewoon moet afwachten. Daar schiet je dus geen fluit mee op!!

Dus.... maandag maar proberen een afspraak te maken met "mijn" gyn. Deze wilde namelijk ook maar direct dat ik de dubbele dosis Clomid ga slikken en daar ga ik niet zomaar aan beginnen. Zeker niet gezien het feit dat ik 2 rondes keurig op 29-30 dagen zat.

Inmiddels dag 43...

11. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ TJ: oeh, ik duim hoor morgen!! :)

@ Kenia: voor jou ook spannend zeg! Goed dat je ff afleiding hebt door de superbikes.

@ MD: O wat onwijs rot dat je die stomme gyn had. Ik snap bij dat soort mensen écht niet dat ze dat beroep hebben gekozen!
    Lijkt wel alsof ie je niet eens serieus neemt ofzo. Zou het idd ff met je eigen gyn bespreken hoor!
    En bij het maken van een volgende afspraak zou ik zeker zorgen dat je hem niet meer krijgt! Scheelt je een hoop frustratie en onzekerheid denk ik.

Hier: kraampakket van zorgverzekering is binnen, en ook een brief dat ik afspraak moet maken voor intake kraamzorg. Wordt nu allemaal wel heel echt, en komt ineens dichtbij zeg! :$

12. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @kenia: ik weet niet precies wanneer m'n nod is, heb nog geen normale cyclus gehad sinds ik gestopt ben met de pil. Was van plan morgen pas te testen, maar heb het toch vandaag al gedaan. En negatief... Zijn vandaag bij Prental geweest om cadeautjes voor m'n zwangere schoonzusje te kopen. Was best moeilijk en heb daarna ook een flinke huilbui gehad. Je ziet ook overal zwangere vrouwen lopen! Vandaag dus een flinke dip gehad. Jij lekker genoten van het weer en het motorrijden?

@MD: wat vervelend zo'n gyn! En nu weet je nog niets... Heel vervelend voor je meid!

@ientje: begint echt op te schieten voor jou! Volgens mij word je niet echt blij van zo'n kraampakket toch?! Hoe voel jij je nu? Begin je al een mooi buikje te krijgen?

Als ik morgen niet ongi word, wil ik maandag nog gaan testen, kan ook zijn dat ik te vroeg was. Maar ik verwacht rood deze keer helaas. Hou jullie op de hoogte! Fijn weekend nog!

13. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ TJ: o meid, knuffel voor jou! Logisch dat je het moeilijk had toen je bij de prenatal liep. Je zou veel liever voor jezelf gaan shoppen daar.
    Nog niet te teleurgesteld zijn hoor, het kan ook zijn dat je te vroeg hebt getest! (al ben ik wel van het uitgaan van het slechtste, dan kan het alleen maar meevallen)

Mn buik is inmiddels wel aardig van omvang ;) je kan er niet meer omheen, zeg maar.
    Kraampakket, tsja.. vooral veel plastic onderzeiltjes, handschoenen, flesjes alcohol en dat soort troep. En niet te vergeten het kraamverband, beter gezegd kraammatrassen :D erg charmant niet dus, maar ja, wel praktisch he...

14. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @MD: ow jemig, wat zal jij gefrustreerd zijn! Nou weet je nog niks! Ik zou denk ik ook niet zomaar ergens mee gaan beginnen. Eerst maar naar je eigen gyn. En idd, de volgende keer aangeven dat je niet meer naar deze gyn. wil! Hou je het nog een beetje vol? Denk je er zelf nog aan om misschien morgen nog een testje te doen, omdat dit misschien wat meer duidelijkleid kan geven? Of morgen maar proberen je zinnen te verzetten?

@TJ: balen, negatieve test...wie weet maandag beter nieuws? Kan me voorstellen dat het moeilijk was bij de Prenatal. Je wilt liever voor jezelf...Volhouden, hopelijk komt ons geluk nog!

@Ientje: ja, het komt nu wel dichterbij he! Steeds meer dingetjes regelen! Leuk hoor!

@Hier: ben nog niet ongi, maar voel wel wat krampjes in mijn onderbuik. Denk dat ik morgen wel ongi ben...

15. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    @Kenia
    Ik heb nog geen nieuwe test gedaan hoor. Morgen misschien.... Zit nuop 45 dagen. Mijn man heeft gisteren wel al een test gehaald, maar ik dacht er vanmorgen met mijn slaaphoofd niet aan.... en toen was het doorgespoeld! ;)
    Vrijdag hebben we een afspraak bij onze "eigen" gyn. Al vraag ik me nu al af of dat wel slim geweest is. Ik moet ook geen zeurpiet worden!!!

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geloof niet dat je een zeurpiet wordt.. dit is gewoon raar.... Ik zou ook zekerheid willen...

Ik bedoel je bent toch niet voor niets aan die hormonen?

17. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden

Ik stuur even een berichtje namens Pinkel.... Die gaat hoogst waarschijnlijk niet meer langskomen deze zwangerschap...

(bericht van pinkel)
    Haar moeder ligt in het ziekenhuis met een virus op haar hart gekregen, wat haar hart heel erg heeft verzwakt, met bloedstolsels in de hartkamers als gevolg. Daar is er een van losgeschoten en hierdoor heeft zij een herseninfarct gehad in haar linkerhersenhelft.

Ze is nu dus deels verlamd en kan niet praten, en ook haar ademhaling is aangedaan door het virus en het infarct. We hebben wel hoop op (gedeeltelijk) herstel, als en wanneer haart hart enigszins zal herstellen, dit is nu namelijk nog volledig verzwakt. Maar dit worden wel maanden zoniet jaren voordat we echt resultaten zullen boeken.
    (einde bericht pinkel)

Ze heeft het daar dus de komende tijd druk zat mee...Ik heb haar al heel veel sterkte gewenst in de komende tijd..

18. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    Hoi allemaal,
    hier benik weer een keertje...
    Hoe is het met jullie?
    Hier gaat alles goed,enigste is dat me voeten wat dik zijn
    tegen de avond maar verder geen klachten...
    Ik lees nog geen positieve resultaten we blijven duimen voor iedereen.
    groetjes kim
    ps. zijn hier cola drinkers?Mijn neefje spaart de code uit de dop.
    Zouden jullie die dmv een berichtje naar mij toe willen sturen?
    Alvast bedankt.

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    O wat vreselijk voor Pinkel! Als je dit leest, heel veel sterkte meid!!

@ Kim: sorry spaar ze zelf... helaas!

@MD: vandaag dus weer naar je gyn? Succes meid en hopelijk positieve berichten straks.

Ik ben het weekend weg dus hier niet te vinden! Blijven lekker in NL, heerlijk met dit weer :) en met de heeeeule ganse familie van mn vaders kant, dus dat wordt geen rustig weekendje :D

Doei!

20. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel fijn weekend Ientje Geniet!! Het wordt prachtig weer!!

Ik ben er ook het hele weekend niet ik blijf wel thuis maar ga lekker genieten van het weer....

Over de cola... ik zou willen dat ik coal dronk... want die dingen wil ik ook sparen... maar goed... daar hebben jullie niks aan....

Deel Deze Pagina