Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Net nog ff getest voor we naar de gyn gaan... en

zwanger!!!

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    super!!!!

gefeliciteerd!!!!

3. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    gefeliciteerd!!!
    Super!!!

4. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @MD: wat gaaf!!!! Gefeliciteerd meid! En al bijna 7 weken zie ik?! Super voor je!

Hier nog steeds geen ongi, maar ook nog steeds een negatieve test. Hoop echt niet dat ik ineens een lange cyclus heb... Geloof niet dat ik zwanger ben, heb dat gevoel ook helemaal niet. Maar wel klote dat ik weer moet wachten voor we verder kunnen. Balen er enorm van, maar wil er ook niet te obsessief mee bezig zijn en dat is lastig soms. Maar we zien wel!

Iedereen lekker genieten van het mooie paasweekend!

5. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Hé!

De gyn heeft vanmorgen ook bevestigd dat we zwanger zijn!!!
    Alleen is de termijn nog niet helemaal duidelijk. 5 maart was de eerste dag van mijn laatste menstruatie, maar hij denkt dat mijn eisprong later geweest is... Maar we gaan het zien.
    Het is nu natuurlijk nog zo klein dat dit lastig te meten is.
    16 mei moeten we terug en dan kan hij waarschijnlijk meer zien.

Vanmiddag hebben we wel de a.s. opa's en oma's op de koffie gehad en ze het "opa en oma handboek" overhandigd!! Vooral mijn vader was erg overrompeld.
    Nu maar hopen dat het allemaal blijft plakken en goed gaat groeien.

Ik heb wel het gevoel dat ik een soort knikker in mijn buik voel. Maar dat is misschien verbeelding!?!?

Morgen lekker weg. Onze nieuwe zeilboot ophalen. Samen met schoonpapa 4 dagen varen.
    Ze geven schitterend weer af, dus dat zal wel goedkomen!!

x
    Blije M

6. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Hier eindelijk duidelijkheid, ben vannacht ongi geworden. Dan is mijn eisprong waarschijnlijk toch een week later geweest, want ik zat gisteren op 34 dagen. Denk dat ik de komende ronde toch maar gebruik ga maken van ovu testjes.

Iedereen een fijne paasdag gewenst!

7. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ MD: O meid wat zie ik nu voor geweldig nieuws!!!! Van harte gefeliciteerd meid!!! O wat super!!!!!! Ben echt superblij voor je meid!!!!! Nu duimen voor een goeie plakbeeb!! :D:):D:):D:)

8. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    @Ientje
    Ja, daar hoop ik ook op!!! (natuurlijk) maar voorlopig plakt ie nog goed!
    Morgen een afspraak met "moeders voor moeders", vind dat ook wel weer erg spannend hoor!!

De afgelopen dagen hebben we lekker gevaren en gezeild met onze nieuwe boot. Het weer kon natuurlijk niet beter. Het leek wel zomervakantie!!

Ben nu zo gaar als een ei, dus straks lekker op tijd naar bed. Nu eerst nog ff een theetje drinken (koffie smaakt me niet meer.... en krijg er last van in mijn maag).

x M

9. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Hé....

wat een rust hier!! Nu is dat iets waar ik wel aan toe ben, maar een beetje kletsen op ZP is toch wel leuk! ;)
    Maar.... ik ben dus echt zóóóóóó moeoeoeoe!!!! En als ik nou 's nachts nog fantsoenlijk kon slapen, was er geen probleem.... Maar dat wil dus ook niet lukken.
    Is dat normaal???

Ik ben overigens ook nog steeds bang om naar het toilet te gaan, bang dat het plots mis is.
    De test van MvM was gelukkig ook positief, dat was wel ff een spannend momentje hoor! ;)

Nou, ik ga ff bankhangen en dan eens gaan verzinnen wat we eten...

x M

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat er weinig te melden is MD... ik zit of op NOD of op een ei te wachten.... Maar goed als we allemaal aan het wachten zijn... en niet veel meemaken... dan valt het hier stil...

Dus je gaat meedoen aan MvM?

11. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Hey MD, gefeliciteerd!!!! Wat goed dat je eindelijk uit je onzekerheid bent gehaald en om te lezen dat het positief nieuws is! Wat moeten jullie je ongelofelijk gelukkig voelen! Dus, de eerste tekenen zijn een feit: geen koffie meer dus? Voel je je verder al anders?

Wij zijn net terug van een weekje Spanje. De woensdag voor we weg gingen werd ik ongesteld. Nu weer een weekje wachten tot mijn ei. Heb gelukkig nog een weekje vakantie, dus lekker aan de klus komende tijd! Deze ronde dus geen ZH bezoekjes, i.v.m. de vakantie. Volgende ronde maar weer! Maarrrr, komende week op de motor weg. Voor het eerst een korte motorvakantie! Dus ben er eind volgende week weer om te posten!

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Motorvakanties zijn leuk.. heel veel plezier Kenia!!

Was Spanje leuk?

13. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Ben ik weer! Lekker op de motor getourd. Was leuk, maar ook wel vemoeiend en echt even wennen. We zijn door NL gereden en een klein stukje Belgie en Duitsland. Maar als we weer weg gaan komen we eerst een navigatie, dat voorkomt een hoop ergernis denk ik! Maar wel genoten van het mooie landschap en het weer enzo!

Spanje was ook leuk! We zaten in zo'n belvilla! En wat voor een! Echt bijgekomnen, verstand op 0...heerlijk!

Ondertussen gaat de cyclus gewoon door. Denk dat ik gisteren of vandaag de eisprong heb (gehad), dus nu weer 2 weekjes wachten. Das echt killing weer! maar goed, veel werken, dus ook veel afleiding. En als het dan weer niet raak is, dan IUI 2...

14. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hemm Heerlijk.. Wat ik altijd leuk vindt aan op de motor weg is dat ook als je verdwaald mooie weggetjes tegen komt... Aangezien ik vaak achterop zit is navigatie mijn ding..

Mooi gebied voor een motorvakantie zijn de vogezen in Frankrijk... Mooie weggetjes en indrukwekkend landschap...

15. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hoi meiden, ben ik ook weer eens!

Kenia, lekker dat het zo leuk was! Ja, navigatie scheelt idd een hoop ergernis, weet ik uit ervaring... ;) haha! Lang leve tom! :)
    En nu weer op het wachtbankje jij, worden weer 2 lange weken he... ik duim weer heel hard voor je hoor!!!

Wij zijn deze week allebei vrij, hubbie is bezig met de wc beneden. Die kan ook niet stilzitten hoor... ;)
    We zijn ook nog even 2 dagen ertussenuit geweest samen, naar Garderen, lekker gefietst en gechilld. Onze laatste "vakantie" saampjes...

Verder eigenlijk weinig nieuws onder de zon hier..

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mogge Ientje...

Was Garderen lekker? Hoe was dat trouwens... weten dat het je laatste vakantie samen is?

Jemig... nog maar negen weken... Hoever zijn jullie met alles regelen? kamertje, kaartjes enz?

17. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Ja wat gaat dat snel dan ineens he, nog maar 9 wkn idd! En dan te bedenken dat we hier allemaal startten zonder dat e zwanger waren. Dan vraag je je echt af, waar blijft de tijd!

Thnx voor de tip, Gekko. Wie weet, voor de zomervakantie!

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is waar ook... we begonnen allemaal zonder beeb... en nu is de eerste bijna aan de beurt om een beeb te krijgen....

Is Echt heel Mooi daar Kenia... Is een plaatsje dabo.. en dat is echt prachtig motor gebied. Omdat we zonder tomtom reden kwamen we daar doorheen... en het staat hoog op mijn lijst om weer heen te gaan!! Zou er haast dan de uitvalbasis van maken... Zit je ook dicht bij het schwartswald...

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ja, dat is idd een heel gek idee. Benieuwd wie er eerder is trouwens, Kim of ik, we zijn volgens mij ongeveer tegelijk uitgerekend.

Garderen was heel leuk, en tja, het is idd wel een raar idee dat we nu nooit meer (naja, nooit... maar voorlopig niet dus) met zn tweetjes op vakantie gaan. Maar niet erg hoor! Ik vind met zn 2en op vakantie op den duur ook wel een beetje saaiig ofzo. Kweenie, beetje eenzijdig ofzo, kan het niet zo goed uitleggen.

Kaartje toevallig van de week helemaal afgemaakt en besteld, kamertje is echt zo goed als af, vandaag nog gordijnen opgehangen, kleertjes zijn gewassen, luiers ingeslagen alsof die vanaf volgende week nooit meer te koop zijn :D haha, had kortingsbonnen die tot half mei geldig zijn, dus moest ze ff opmaken he! :)
    Verder 'moet' ik aan grote dingen, alleen nog een wipstoeltje, en dan zijn we er wel volgens mij!
    Poe, nog 9 weken... Tgaat nu echt wel hard ineens!

20. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    @Ientje... tsjonge, nog maar 9 weken!! Ik zit net op 9 weken..... Ik ben er nog steeds erg onzeker over hoor! Droomde vannacht dat het helemaal fout was en dat de hele inhoud van mijn buik eruit moest. Ja, echt alles dus.... pfff.... dan wordt je lekker wakker :S
    Vandaag onze eerste moederdag.... nou ja, een klein beetje dan!!

Hebben jullie ook allemaal genoten van het weer? Ik wel hoor. Wel lekker dat mijn 2 weken meivakantie gewoon helemaal gevuld waren met zon, zon, zon! :D
    2 keer kunnen BBQ-en en gelukkig ook mijn laatste verslag (voor dit jaar) af kunnen maken. Hoe ik dat volgend jaar ga doen, weet ik nog niet... maar dat wijst zich vanzelf!!

Straks ff naar schoonmoeders. Mijn eigen moeder is sinds gisteren op vakantie in China, dus daar hoef ik niet heen!!!

Jullie nog plannen??

x M

Deel Deze Pagina