Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    hoi hoi,
    ben ik weer een keertje...
    Hier alles goed.
    Kamertjes is klaar en ben er superblij
    mee is zo mooi geworden...
    ientje@ bij jou alles goed?Voel je de spanning toenemen?Of ben je nog wel relaxed?
    Md82@Onzekere tijd he!
    Heb zelf veel testen gedaan om telekns te bevestigen dat ik nog zwanger was...
    Maar de tijd vliegt voorbij omdat je van moment naar moment leeft vind ik...

Want nog ff en ik moet al bevallen...
    Ik heb zelf het idee dat ze eerder komt maarja we gaan het zien.
    Voorlopig beweegt ze lekker en wordt ze met de dag sterker en heb ik af en toe flinke bobbels in mijn buik.

groetjes kim

2. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Ben ook wel benieuwd wie eerder is! En hoe de bevallingen gaan! Maar goed, daar moeten we nog even op wachten!

@MD Wanneer heb je een echo?

Ja heerlijk al die zon. Echt genoten de afgelopen 2 weken. Lekker op vakantie geweest, motor gereden, beetje zonnen, boekje lezen en ja, ook wel wat voorbereidende werkzaamheden voor m'n werk gedaan. dat hoort er nou eenmaal bij. Morgen weer an die arbeid.

3. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    @Kenia
    Volgende week maandag mogen we weer. 22 april hebben we ook al een echo gehad, maar toen was er nog weinig te zien.... Droom steeds dat het volgende week nog precies zo is als toen...
    Alhouwel, vannacht droomde ik dat we een tweeling kregen!! Een jongen en een meisje... Ik weet niet zeker of ik daar op zit te wachten!!

Vandaag inderdaad weer aan het werk. Heb er eerlijk gezegd nog geen zin in!!
    Maar, ik ga het nu toch maar menen!

x M

4. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Leuk, een tweede echo! Ja, dan zal er echt wel wat meer te zien zijn! Vanaf wanneer kun je het hartje ook horen? Tsja een tweeling, opzich is dat ook wel leuk!

Nou, de eerste dag ook weer gehad. Was een rustig dagje gelukkig, maar ook wel weer even wennen! Heb nu een ander klasje, 5 dagen in de week!

5. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    vanaf 10 -12 weken kan je het hartje horen met een doptone,
    ik heb her eerder gezien met 7 weken al maar dat was met een binnenwaardse echo en kun je het alleen zien niet horen...

Hoop dat je snel een galoperend paardje kan horen!

groetjes kim

6. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Hoop het ook....
    Maar vind het zooooooooooooo spannend en ben zooooooooooo bang dat het mis is.
    Een vriendin van mij ging met 11 weken voor een echo en bij haar was niets te horen. Dat wil ik niet... :(

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zit vast goed allemaal MD....

8. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    positief denken helpt een hoop!
    Heb vertrouwen in je kleine wonder!

9. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Het komt vast allemaal wel goed. Opzich ben ik ook altijd wel positief ingesteld, maar ik wil ook zo graag een positieve test in handen houden...

Vandaag te horen gekregen dat onze buurvrouw in verwachting is van hun tweede. Van de eerste was zij zwanger geraat toen wij ook net begonnen waren. Harde wereld soms hoor...Dan ga je wel beseffen dat de tijd snel gaat!

10. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Kenia, even een extra knuffeltje voor jou. Dat is echt heftig, als je buurvrouw al 2 keer zwanger is in de tijd dat jij er naar één verlangt!
    Komtie: Klikkerdeklik!

11. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
  12. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Hé!!

Zijn jullie ook lekker weekend aan het vieren? Ik wel hoor! Alhouwel... gisteren voelde ik me echt belabberd. Gelukkig gaat het vandaag wat beter!! :)

Balen zeg @Kenia van je buuf. Ik kan me voorstellen hoe het voelt!! Bij "iedereen" lijkt het zomaar "hop" allemaal te lukken terwijl jijzelf maar aan het aanmodderen bent. Tenminste zo voelde dat bij mij. De een na de ander plant zich voort. Toen die kleine hiernaast geboren werd, wilde ik er eigenlijk niet eens heen!!
    Ik vind het overigens ook nog steeds een heeeeel lelijk kind, maar goed... die moeten er ook zijn! ;)
    Je moet de moed niet opgeven! Het komt bij jullie vast ook goed. Ik heb nu makkelijk praten waarschijnlijk, al ben ik er zelf nog niet van overtuigd dat het bij ons goed gaat komen. Maar.... dat horen we morgen!

Nu even lekker relaxen en straks misschien wel voetbal kijken. Ik weet niet eens op welke zender het is, dus dat schiet lekker op.... Kom er vast gauw genoeg achter. Manlief is zeiltraining aan het geven. Ik zou ook meegaan, maar ik was vanmorgen zó misselijk dat ik er niet aan moest dénken om in een boot te gaan zitten een hele dag!! :$
    Dus ik keutel thuis maar een beetje aan. Ik moet wel meer drinken merk ik nu, want ik krijg hoofdpijn.

Dus.... ik ga eens een pot thee zetten en lekker op de bank hangen. Thank God it's SUNDAY!!! :D:D:D:D:D

x M

13. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Hoeraaaa!!!!!
    Alles was goed en ik ben helemaal blij!!!!

14. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! Echt super!!

15. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
  16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden...

ik ben ook op roze.....

17. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ MD: wat fijn!! :D

18. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Gekko: daar krijg je even een eigen berichtje voor hoor:
    WHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
    GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

O meid, ik ben echt SUPERBLIJ voor je!!
    Geniet!!

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hihi, ik moet trouwens echt lachen om hoe zachtjes je het zegt, moest echt ff 3x lezen voor ik doorhad wat je bedoelde!
    En nu blijven plakken beebje!!!

20. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @ Gekko: Gefeliciteerdddddd!!! Toppie, weer een roze kleurtje!

Nou, hoe voelen jullie je meiden? Misselijk, of valt t mee?

Mooie echo, MD

Deel Deze Pagina