Hier de eerste klacht: Zwangerschapsuitslag.... Begon op de buik toen naar enkels,knieplooien, ellebogen... Heb er nu creme voor want jeukt als een gek En allemaal rode bultjes... Sorry ff een ego bericht! groetjes kim
@Kenia: balen dat je weer ongi bent geworden... Wel fijn dat jullie een nieuwe ronde iui kunnen starten! Hoop zo dat het voor jullie hierna ook raak is! Succes met spuiten zetten... @Gekko: hoe is het? Besef je het allemaal al een beetje? Ben zo blij voor je dat het eindelijk gelukt is! Nu proberen te genieten en hopelijk heb je snel een mooie echo! @Kimlee: vervelend die uitslag op je lichaam! Hopelijk is het snel over en heb je er minder jeuk aan! @all: hier weinig te melden, zit op het wachtbankje. Nog een week wachten, is wel spannend! Hopen dat ik deze week veel afleiding heb, want wil eigenlijk niet voor maandag testen. Gisteren naar concert van Marco Borsato geweest, was echt heel gaaf. En nog maar 1,5 week werken en danhebben we vakantie, heerlijk!
Hoi hoi, ben even een tijdje offline geweest... moest veel werken van de week en als ik 's avonds eenmaal thuis was, was ik zóóó moe.... dat ZP wel mijn laatste prioriteit was... Sorry!! Ook hebben we van de week het nieuws aan mijn oma's (85 en 81) verteld en aan de aanstaande tantes en oom. Iedereen was helemaal blij natuurlijk!! Ook mijn tante en neven zijn op de hoogte, die reageerden wat "mat", maar dat is de aard van het beestje zullen we maar zeggen! Van de week gaan we ook de oom & tante en neven en nichten van mijn man inlichten en verder... zien we wel! Buiten moe ben ik alsmaar behoorlijk misselijk en duizelig. Maar goed, alles voor het goede doel! Zeggen ze... We zijn ook aan het kijken voor een nieuwe auto. Zo'n baby neemt een hoop zooi mee en dat moeten we wel kunnen vertransporteren... Iemand een tip?? @TJ en @Kenia.... hopen dat jullie ook snel roze zijn...!!! Ik weet zó goed hoe jullie je voelen!!! Moe, boos, verdrietig, etc. Of heb ik het mis?? xxxxxxx M
@MD: Fijn dat je (vooral) leuke reacties krijgt! Zo hoort het ook! Voel je je verder wel goed, behalve dat je zo moe bent? Bij is verschilt het per keer hoe ik me voel. De ene keer heb ik er wat meer moeite mee dan de andere keer. Ik moet er niet teveel bij stil staan hoe ver ik nu was geweest, want dan word ik wel verdrietig. Soms vind ik het gewoon ontzettend balen dat we door de miskraam en de nasleep weer een paar maanden verder zijn. Maar ja, het is niet anders... Hoop dat ik over 2 weken weer een posi test in handen heb, maar ik heb er nu nog niet echt een gevoel bij. Afwachten dus!
@ MD: ja die moeheid herken ik! Die is bij mij nooit weggegaan, wen er maar vast aan En houd rekening met jezelf. Je kleintje vreet jouw energie nu op, dat wordt straks wel even wat minder in het 2e trimester, maar hou nu gewoon veel rust als je het idee hebt dat je dat nodig hebt. Ik liep vaak gewoon door en was dan aan het eind van de dag zo vreselijk moe dat ik wel kon janken (en dat natuurlijk met enige regelmaat deed ) Tja wat voor soort auto wil je? Het maakt op zich niet zoveel uit hoor, mijn moeder heeft een citroën C1 (jeweetwel, formaatje Smart) en het onderstel van de bugaboo past daar zelfs in de achterbak Het kan, maar is natuurlijk niet de meest ideale optie. Ik zou niet perse gelijk voor een station ofzo gaan, maar bij voorkeur wel voor een 5 deurs sedan of iets in die richting. Wij hebben een alfa 147, 3 deurs, die niet veel meer oplevert als we die in willen ruilen, dus dat doen we ook maar niet. Maar ik kan mezelf nu wel voor mn kop slaan dat we toendertijd niet voor een 5 deurs zijn gegaan! Maarja, was toen nog helemaal niet nodig (6 jaar geleden ) en scheelde best wel wat met een 5 deurs. Maar goed. Wij lossen het weer op door een maxi cosi easy base op de achterbank te plaatsen, zodat we niet elke keer de maxi cosi met gordels hoeven vast te maken. Zo. Das mijn tip wat auto's betreft
@ TJ: ja dat lijkt me ook heel lastig, je wilt dat je lijf zsm weer 'normaal' doet na een miskraam lijkt me. Ik duim dat je over 2 wk met goed nieuws komt hoor!!
Wat is het hier rustig! Kom even melden dat ik zwanger ben... Kon vanavond m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb een test gedaan, hartstikke positief! En dat terwijl maandag pas m'n NOD is! Ben zo blij!!! Nu hopen op een plakbeebje...
Aaaahhhhh, jaaaa, je bent zwanger! Wat leeuukkk!!! GEFELICITEERD!!! Hoe voel je je? En neeeeeeejjjj, nou ben ik echt officieel de laatste hier!!!! Nou ja, gelukkig zeg ik dat met een glimlach. Ik geef de moed niet op, ooit hoop ik me net zo gelukkig te voelen! Ben gisteren weer naar het ZH geweest voor een follikelmeting. Had nu 2 eitjes: 1 rechts en 1 links. Allebei rond de 16,5 mm. Vanavond naar de eerste hulp om de pregnylspuit te laten zetten en maandag hebben we onze 2e IUI. En dan weer afwachten. Dat vind ik toch wel weer spannend hoor! gelukig heb ik het bijna te druk met werken en dingen voorbereiden voor m'n ouders hun 40 jarig huewlijksfeest...genoeg afleiding dus!
@Kenia: dank je wel voor je lieve reactie! Sorry dat je nu de laatste bent... Maar ik hoop heel erg dat dat niet voor lang is! Gun het jou ook zo enorm!!!! Voel me prima! Merkte het omdat ik slecht sliep de afgelopen week, moeie benen en enorme last van m'n darmen. Was precies hetzelfde als de vorige keer, dus ik had al een voorgevoel. Ben nog wel bang dat het misschien weer mis gaat, maar ga gewoon positief denken! Hebben het net aan de ouders verteld, die waren zo blij voor ons! Zeker omdat het natuurlijk al een keer mis is gegaan en omdat mijn zus en de zus van mijn man ook zwanger zijn en dan ligt het toch wel gevoelig voor iedereen... Ben ook zo blij! Fijn dat je 2 eitjes hebt! Heel spannend weer, de 2e IUI. Hoop zo dat het deze keer gewoon raak is! Ga heel hard voor je duimen en een kaarsje branden! xxx
Kan me voorstellen dat je nog wel wat onzeker bent, aangezien het de vorige keer mis is gegaan. Maar nu gaat het vast goed! Krijg je nu extra controle ivm de vorige MA? Dan is het bij jullie dus ongeveer raak geweest vlak bij jullie huwelijk! Wij zijn morgen 2 jaar getrouwd, hoop dat dit bij ons ook raak zal zijn rond dit jubileum! Ik lees dat jij al dingen voelde. Dat is bij mij lastig. De vorige keer toen ik hormonen spoot voelde ik ook van alles, maar werd ik ook (ik meen) 2 dagen voor mijn nod ongesteld. Het zegt mij dus niks, ik zal echt nog ruim 2 weken moeten wachten tot mijn volgende nod.
TJ: wat gaaaaf!!! GEFELICITEERD!! Zeker spannend, vooral omdat het pas fout ging, maar ik duim voor een plakkert! Kenia, nu gaan al onze duim-sessies 100% jouw kant op, en we blazen allemaal wat hcg die kant op! Nou, dan kan het niet lang meer duren hoor meis!! Knuff!!
Vandaag tweede IUI gehad. Vond het best wel weer spannend. Alles was goed. 2,2 mlj zaadjes...Nu blijven plakken! Vandaag de hele dag buikkrampen gehad van de ovulatie. Je moet er wat voor over hebben zal ik maar zeggen!
@Kenia: Nog gefeliciteerd met je 2 jarige huwelijk! Wat fijn dat je vandaag de 2e IUI hebt gehad, hoop zo dat het nu raak is!!! Ga heeeeel hard voor je duimen! En hopen op een plakbeeb voor ons beiden! Heb vanmiddag de vk gesproken, heb 20 juni de intake en daarna de echo. Is fijn al bij 8 weken! Misschien dat ik dan toch wat meer gerustgesteld ben... Heb sinds gisteren beetje last van buikpijn, net alsof ik ongi moet worden. Kan ook m'n baarmoeder zijn, maar denk dan meteen het ergste. Heb echter wel een goed gevoel over deze zwangerschap en dat ga ik volhouden!
TJ gefeliciteerd!!!! Kenia... We gaan alle duimen op jou richten... en twee eitjes klinkt goed!!! (duimduimduimduimduim)
@ TJ gefeliciteerd!! @ All.... ik ben nog zó moe en zó misselijk.... ik heb weinig puf om veel te typen. We vertellen het nieuws ondertussen wel aan steeds meer mensen en ergens denk ik steeds dat het te voorbarig is. A.s. vrijdag hebben we de termeinecho en ik vind het doodeng en ben bloednerveus... x M.
Spannend MD! hopelijk is alles goed! Vast en zeker wel. En, mocht er nou wel wat zijn, dan kun je ook dat met anderen delen. Dat geeft misschien weer extra steun. @Hier: nog een week tot mijn nod. Maar de vorige keer na de IUI werd ik al na 3 weken na mijn vorige ongesteldheid weer ongesteld. En dat zou dan woensdag al zijn. Het is dus toch wel spannend! Ik ga niet eerdre testen. k probeer er niet te veel aan te denken, maar ondertussen voel ik van alles: harde buik, vollere borsten en pijnlijkere tepels. Stomme hormonen ook....
@Gekko, neeeeeee.... ik heb met 8 weken al een echo gehad en toen hebben we het hartje zien kloppen. Toen was het goed, maar ik denk maar steeds.... is dat nu nog steeds zo?? Dan ben ik ergens weer "blij" dat ik misselijk wordt!! Ik slaap nu met een pak crackers naast mijn hoofd.... ook gezellig!! Maar ze zijn mijn grootste vrienden 's morgens vroeg
@ MD: o meid, dat is zo herkenbaar die onzekerheid! We gaan er gewoon voor dat het goed is hoor!! En wat Kenia ook zegt, mocht er toch iets zijn, kun je ook dat met meer mensen delen. Maar probeer vertrouwen te hebben meid!! Hou ons op de hoogte he @ Kenia: duimduimduim, ik hoop zoooo dat het raak is!! Hier: nog 2 dagen werken en dan al verlof, bizar! Morgen over een maand uitgerekend...