Helaas, ik moet weer melden dat de rode duivels zich aangediend hebben. Ik word hier echt moedeloos van. Waarom...waarom wil het nou niet? Dinsdag maar weer bellen voor een nieuwe ronde IUI... @Ientje: fijne zwangerschapsverlof gewenst! Lekker je rust nemen! Heb je nog dingen die je wilt doen voordat de baby komt?
Gatver Kenia, wat een verdrietig nieuws. Logisch dat je daar enorm moedeloos van wordt. KNUFFEL!!! Hoeveel rondes IUI krijgen jullie/gaan jullie doen? Ik heb geen idee of daar een standaard aantal van vergoed wordt, en na hoeveel behandelingen er overgegaan wordt op andere methodes. Hoe is je vriend/man eronder? Kunnen jullie er goed over praten? Hier: bijna klaar om de beeb te verwelkomen, hubbie zit nu op Curacao, die komt maandag weer terug. Een paar vrienden zijn druk bezig om onze badkamer te verbouwen, als het goed is kan ik vanavond na 2 weken eindelijk weer thuis douchen!! Pff 2 weken lang elke avond naar mn ouders gegaan, wonen dichtbij maar het voelt wel een beetje als kamperen zeg maar
Haha, ja, zeker aangezien je wat extra 'bagage' meesleept! Zal idd wel weer lekker zijn, thuis te kunnen douchen! Ja ik baal echt. Vandaag weer een flinke huilbui gehad. Dat kwam ook omdat ik vanmiddag bij een vriendin ben geweest die zo ongeveer de hele tijd over haar dikke buik heft zitten wrijven...erg confronterend. Wat ik begrijp is dat ze meestal iets van 6 IUI behandelingen doen en daarna over gaan op ICSU of IVF. Wij zijn nu aan de derde toe...Maar ik ga dit voor de zekerheid dinsdag wel navragen in het ZH. Ik bedoel: de eerste 2 behandelingen waren niet raak en ik betwijfel of de volgende behandelingen dan wel zullen helpen...
@Kenia wat ontzettend &**$E#%%T&*(&$ zeg!!! Pff.... ik kan me voorstellen dat je er een beetje moedeloos van wordt. Veel succes in ieder geval dinsdag en hopelijk word je op een serieuse manier geholpen. @Ientje Dat gaat al opschieten zeg!!! Voor mijn gevoel vertelde je nog maar "pas" dat je zwanger was... Wat doet je hubbie op Curacao? Vakantie vieren?? Ik zou er ook wel willen zitten!!! -->>> Wij zijn vrijdag voor de 12 weken echo geweest en het was GEWELDIG!! Wimpie is al druk aan het bewegen en heeft zelfs naar ons gezwaaid!!! Hij/zij lag amper stil om goed gemeten te worden, maar dat is uiteindelijk wel gelukt. We hebben ook het hartje mogen horen, zo gaaf!! We zijn ook 2 dagen "verschoven" en nu is 22 december de verwachtte datum, maar uiteindelijk kan het allemaal anders worden hè? Afgelopen donderdag is ons achterneefje plots geboren, moest eigenlijk nog een maandje blijven zitten.... Maar daar had hij duidelijk geen zin in! Gelukkig weten we dat soort dingen van te voren allemaal niet!! Goed, ik ga even uitbuiken... hahahaha... ben net pizza wezen eten met een vriendin en eigenlijk was de pizza best GROOOOOT!!! x M
Kenia, geef de moed niet op hoor meid! Ik zou zeker al je vragen stellen als je dinsdag daar bent. Kan me voorstellen dat je niet verwacht dat een volgende IUI wel aan gaat slaan, maar ik denk dat je niet zo moet denken (makkelijk gezegd, weet ik). Nogmaals een dikke knuf voor jou, is niet makkelijk dit! @ MD: fijn meid dat alles ok was, nu lekker genieten!
@ Gekko: nou euhm.. had me wel een ander begin van mn verlof voorgesteld. Ging vanmorgen namelijk even in bad, in ons nieuwe bad dus maar toen ik beneden kwam, kon ik daar gelijk weer onder de douche, mega lekkage! :x dus dat was wel even heel erg flink balen! Vervolgens kwam ik erachter dat ik een kies heb gebroken, dus gelijk tandarts gebeld (die me belt als er een plekje vrij komt, want dat is dus nu nog niet het geval ). En als klapper op de vuurpijl blijkt de spiegel voor de badkamer een kapot hoekje te hebben! Dus ook dat nog, ik geloof dat ik beter in mn bed had kunnen blijven liggen vandaag, heeeeeel diep onder de dekens. Maar goed. Het positieve is, dat het lek al getraceerd en opgelost is (ff afkloppen), hubbie bierkratjes onder 't bed heeft gezet, en ik lekker ben wezen shoppen vandaag met moeder en zus. En dat het lekker weer is natuurlijk! Maar morgen gaan we voor én lekker weer, én geen pech, én hopelijk een telefoontje van de tandarts, én én én... denk dat de strekking wel duidelijk is toch?
Haha, ja, soms zit het mee, soms zit het tegen...Komt vast allemaal wel weer goed! En shoppen is altijd leuk natuurlijk Ik ben vandaag weer naar het ZH geweest. Alles is weer rustig gelukkig, dus mag met de derde ronde IUI beginnen. Net weer de eerste prik gezet. Volgende week maandag weer heen. @Gekko: jij hebt vandaag een echo gehad toch? En hoe was het?
Jemig Ientje.... er zijn idd van die dagen.... en je was net zo blij dat je in je eigen bad kon badderen.... Kenia.. het hartje klopt en kloppend met mijn langere cyclus ben ik een weekje teruggeplaatst dus het was wel leuk.. al moet ik heel eerlijk zijn... ik vindt het nog steeds een beetje moeilijk om te geloven dat er iets in mij groeit....
@Gekko Dat heb ik ook nog steeds hoor!!! We hebben iets heel erg zien bewegen, maar ik voel er niets van. Dat vind ik zo maf! Wel begint mijn buik nu een beetje te groeien, dat is een mooi teken denk ik! Ik heb mijn hubbie vandaag zijn eerste vaderdagcadeautje gegeven namens Wimpie. Een rompertje met daarop "I love papa" maatje 50... zoooo ieniemienie klein!!! Nu lekker relaxen op de bank. Ben moe! Maar over 3 weken heb ik lekker... VAKANTIE!!!
Hihi, leuk! Ja, nu mag het he! Ook al zit het beebje nog in je buik, hij is al wel een beetje papa! Ik denk dat je het ook pas echt beseft als je het kindje ook echt voelt. Dus nog eventjes geduld hebben!
Ja, dat zal nog even duren! Met ongeveer 20 weken heeft de echoscopiste beloofd. Ik heb wel vandaag mijn eerste positiebroek gekocht. Ik weet nog niet of ik er blij mee ben... Nu lekker ff thee drinken en straks werken... Ik heb zoooo geen zin!! Maar, volgende week dinsdag heb ik de afsluitende (extra) les met de kids en dan begint daarvan in ieder geval al de vakantie. Mooi vooruitzicht Dan nog één weekje en dan is het ECHT vakantie!! Ik kan niet wachten!!!
Lekker, al bijna vakantie dus! Ik moet nog eventjes...nog 4,5 week! En genoeg drukte! Deze week toetsweek. Daarna alles registreren. Oudergesprekken...raporten schrijven...Dan alles afsluiten zodat de volgende collega zo kan starten.... Donderdag trouwens derde IUI behandeling. Hopelijk is het dan raak! Anders moet ik een kijkoperatie! Heb vandaag gelezen wat dat inhoudt en heb er niet zo veel zin in!!!
hoi meiden, ik ben in september 1982 geboren en wil me graag bij jullie aansluiten. in 2009 ben ik mama geworden van een hele mooi zoon genaamd Logan William. nog 2 weken en dan wordt hij al weer 2. we willen wel heel graag voor een tweede gaan. en hebben het er ook steeds meer over. eerst ga ik mijn strips opmaken dat hebben we wel afgesproken. gelukkig zijn het er niet veel meer. terug lezen: ik heb de laatste twee pagina's terug gelezen zou anders geen doen zijn. @kimlee: lastig zwangerschapsexceem, mijn moeder had dit bij mijn zusje ook heel erg vertelde ze. ze werd er gek van. hoe gaat het nu? @TJ82: gefeliciteerd nog met je zwangerschap. geniet ervan. @kenia: wat ontzettend balen dat de tweede IUI niet is gelukt. Hopelijk lukt het aankomende keer wel. @Gekko: jij ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Fijn dat je echo goed was. bijzonder he het idee dat er iets in je groeit. Als ik nu naar foto's kijk van mijn dikke buik van 2 jaar terug kan ik me niet voorstellen dat het jongetje dat nu rond rent en klets in mijn buik heeft gezeten. @ md82: ooh jij nog een weekje. ik moetnog 4 weken, vol in regio noord. 15 juli gaan ze bij ons pas met vakantie. wel blij dat ik in het VO val dus een week eerder dan BO. @kenia: heel veel sterkte aankomende donderdag. zal hier kaarsjes voor je branden.
hoi all, en gyino welkom! Van het eczeem ben ik nu vanaf ik had goede zalf dat ook voor eczeem en psoriasis is, maar het hielp enorm! Idd om gek van te worden het is vooral de jeuk en mooi is ook anders maar het is nu allemaal weggetrokken.... Hoe is het met de rest? Hier alles zijn gangetje ben aan het afwachten wanneer het echt begint, heb regelmatig harde buiken en het rommelt een beetje... Gister controle gehad bij de gyn. en de bbm was al iets verweekt... Zelf denk ik dat ik de 40 weken niet ga redden. We gaan het zien... groetjes kim
Welkom Gyino! En, hoeveel strips nog te gaan? Was je van Logan snel zwanger? @Kimlee: ja het wordt echt spannend nu! Zie je op tegen de bevalling, of heb je zoiets van 'we zien het wel'? @Hier: morgen derde IUI, en dan 2 slopende wachtweken. Hopen dat het raak is!
MD: Fijn dat je bijna vakantie hebt! Bij mij zit het er alweer op helaas... Vandaag voor het eerst weer gewerkt na bijna 3 weken vakantie te hebben gehad, maar ja, er moet weer geld verdiend worden! Begint je buikje al een beetje te groeien? Ik heb ook al positiekleding aan (voornamelijk jurkjes en leggings) omdat niks meer lekker zit. Vanmorgen m'n spijkerbroek maar omgewisseld voor een pantalon, want het zat echt niet lekker! Gaat snel he?! @Gyino: welkom hier! Veel plezier met meekletsen en succes met zwanger worden! @Kim: Wat schiet het al op bij jou zeg! Het is echt aftellen! Zie je op tegen de bevalling of valt het mee? Weet je al waar je wilt bevallen? In elk geval heel veel succes met de laatste loodjes en we horen het wel als het zover is! @Kenia: Wat spannend morgen! Hoop zo dat het eindelijk lukt! Ga heeeel hard voor je duimen! Op naar 2 roze streepjes en een plakbeebje! Dikke knuf meis! @Ientje: Hoe is het eigenlijk met jou? Jij bent er ook bijna, toch? Spannend! @Gekko: Hoe is het meis? Hoe voel je je? Mooie echo gehad? @all: Hier alles goed, ben echt zwanger! Heb tijdens de vakantie (en nu nog steeds) enorm last gehad van misselijkheid en ben zo moe. Kan wel hele dagen slapen! Zit er helaas niet in alleen... Heb afgelopen maandag onze 1e echo gehad en deze was goed! Hebben een heel mooi kloppend hartje gezien! We waren helemaal opgelucht, want we waren allebei toch wel erg zenuwachtig. Maar dit keer is het gelukkig goed! Hebben 22 juli opnieuw echo, dan ben ik bijna 12 weken. Nu kan ik er nog meer van gaan genieten!
hoi hoi. nee ben er wel rustig onder... Ga iig in het ziekenhuis bevallen maar ben niet zenuwachtig of onrustig ofzo. het lijkt wel of mijn omgeveing onrustiger worden omdat de datum dichterbij komt haha... Ik heb meer zoiets van het komt wannneer het komt... groetjes kim
Goedemorgen dames, Even kijken of ik nog alles weet hoor. Reageer vanaf me mobiel. @kimlee: fijn dat je helemaal van je exzeem af bent. Ik had ook dat de omgeving zich drukker maakte dan ik. Volgens mij hebben de meeste vrouwen dat. @ kenia heel veel sterkte vandaag. @ tj: fijn dat je echo zo goed was. Super mooi he om zo'n hartje te horen. Ik móet nog ongeveer een halve strip dus dat valt heel erg mee. Bij logan was ik in 2006 al gestopt met de pil maar na een maand kreeg me man plankenkoorts. In 2008 zijn we weer begonnen en met 3 maanden was ik zwanger. Ik heb in sue tussentijd geen pil gebruikt dus ontpillen was niet nodig. Ben wat dat betreft wel benieuwd hoe het nu gaat.
Nou, vanochtend de derde IUI gehad. Nu die vervelende wachtweken weer! Ik zou bijna zeggen dat ik bijna blij ben dat ik het zo druk heb, dat ik er nauwelijks over na kan denken!