Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee he Kenia.... Dat ik nu op rood moest is al erg op zich... maar dat jij op rood bent..... ik denk ondertussen toch met een zekere regelmaat aan je en mijn gedachte is altijd hetzelfde... ik gun het je zooo erg!!

Over je vraag... ik ben het vruchtje ondertussen verloren... dit weekend begon de buikpijn goed.... en zondag, hoewel het redelijk begon, heb ik echt heel heel veel buikpijn gehad...Toen ik het vruchtje verloor was die buikpijn gelijk over... buikpijn was zo erg geweest dat ik alleen nog maar kon lachen.. ik was zo blij dat ik weer kon zitten...
    Het is heel simpel.... in de week dat het hart van het kindje complexer zou moeten worden is het gestopt met kloppen... zowel ik als mijn man hadden al het idee toen de echopetrist zei dat het niet meer leefde dat er iets met het hartje was... en na wat naslag is dat gevoel dus sterker geworden. We gaan nu gewoon verder, op naar een gezond kindje..

2. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Nog geen blij-babynieuws? :)

Vandaag weer een gesprek met de arts gehad. Ik wacht nu 1 ronde en dan ws in week 32 krijg ik een kijkoperatie. Even een beetje rust dus nu!

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    *breekt even in met mooi babynieuws*

ruim een uur geleden is Ientje bevallen van een klein groot kereltje van 8,5 pond! Ze maken het allebei goed! Omdat Ien en ik een klein detail: het vertellen van de naam, zijn vergeten door te spreken, laat ik haar dit jullie zelf vertellen wanneer ze weer online komt. Ik kan wel verklappen dat het manneke een prachtige naam draagt! :)

*breekt uit en gaat proberen te slapen*

4. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Dank je wel Juul :) onze zoon draagt de naam Sascha! Later meer, nog in zkh en telefoontypen is gewoon niet handig. Maar alles gaat goed :) Ik kom gauw foto's spammen hoor :D

5. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ientje gefeliciteerd!!!

En wat een prachtige naam!!!

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kenia is er een reden dat er een ronde wordt gewacht??

7. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ Ientje gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Een flink kereltje zo te lezen. Bijzondere naam hoor. Geniet er van en rust goed uit.

@ kenia hopelijk geeft de ronde wachten en niks doen wat rust in je lijf. En kunnen ze daarna je goed helpen met de kijkoperatie.

8. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @Ientje: Gefeliciteerd!!! Een mannetje dus! Mooie naam ook! Hopelijk is je bevalling goed gegaan?! Ben benieuwd naar de foto's.

@Hier: heb het erg druk deze periode, afsluiten van het schooljaar. Kon en wilde dit er gewoon even niet bij hebben. Even rust.

9. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Ientje: wat super, gefeliciteerd meis! Is alles goed met jou en je kleine man? Mooie naam ook! Wanneer mag je lekker naar huis? Geniet van je kleine man!!!

@Kenia: kan me voorstellen dat je even rust neemt als je teveel aan je hoofd hebt. Doe rustig aan meis! Denk aan je!

10. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Ooh meiden is het bij jullie ook van dat bagger weer. Ik wordt er erg humeurig van. Ga zo met logan even langs het werk van mijn moeder. Zij werkt op een mytylschool. Hopelijk breekt dat de dag een beetje. Vanavond heb ik een bbq. Ook erg gezellig maar niet met dit weer.

Hopelijk heeft iedereen.wel een zeker dagje.

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het waait hier en het regent.... en ik moet om 1 uur bij de vk zijn voor een controle of ik wel schoon ben geworden dit weekend....dus ik moet er nog uit ook!!

Dus hier gaat vanavond de open haard aan om het slechte weer te verdrijven!!

12. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    @Ientje GEFELICITEERD!! Het is wel een flinke kerel geloof ik?! Hopelijk is alles in orde.

@hier ook alles prima. Gelukkig geen blaasontsteking en gisteren meende ik iets te voelen!! Maar ik ben er natuurlijk zo op gefocust, dat het ook iets anders geweest kan zijn.
    Over 2 weken weten we het of het een hij of een zij is. Daarnet hebben we wel al behang uitgekozen! Echt super leuk!! Groen met schaapjes (voor 1 muur) en de andere 2 muren groenig-wit. Het kozijn is al wit en dat laten we zo. Als het behang er is, ga ik op zoek naar stof voor grodijntjes. Leuk leuk!!!
    Nu "lekker" verder met zomer(???)vakantie vieren. Vanmiddag het eerste bezoek voor mijn verjaardag.

x M.

13. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan geloof ik dat je (bijna) jarig bent MD....

Gefeliciteerd!!

Laat je wat foto's zien als je kamertje af is???

14. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Wat is het hier rustig! Nog geen babynieuws van Kimlee?

@Ientje: hoe is het met je? En met de kleine Sascha? Zit je al beetje in je nieuwe ritme? Ben benieuwd naar je manneke, dus foto spammen mag altijd!

@MD: beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Goed gevierd? En heb je je kleine wurpje al gevoeld? Lijktvme heel bijzonder!

@Gekko: hoe was de controle? Is alles er nu uit? Hoop het voor je, dan kunnen jullie weer helemaal gaan voor een plakbeeb! Hoop dat je ook weer heel snel zwanger bent!

@All: hier alles goed, vandaag alweer 11 weken! Hebben vrijdag weer echo, is toch wel beetje spannend... Maar heb er nu wel een goed gevoel bij, voel me heel anders dan de vorige keer! Hebben gisteren een schommelstoel gekocht voor op de babykamer, heb al een boxkleed en een luiertas. Vorige keer durfde ik niks te kopen, nu wel! Ben niet meer misselijk, wel moe. Lag vrijdag veel te laat op bed en was vroeg wakker, dus moest gistermiddag echt even gaan liggen! Hopelijk gaat dat snel beter!
    Iedereen een fijne zondag!

15. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    ff snel.... ik ben nog niet jarig geweest hoor!
    2 augustus ben ik jarig, maar dan ben ik op vakantie. Vandaar dat het bezoek nu verspreid in de weken ervoor komt!

ALS het kamertje af is zal ik foto's plaatsen, maar dat duurt nog wel ff hoor!!! Manlief is zondag begonnen met schuren... Het behang is besteld, maar nog niet geleverd.

x M

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ben helemaal schoon....;) Begrijp trouwens wat je bedoeld.... ik wilde ook niets kopen.... tenminste.... wilde wel maar deed het niet...

2 Augustus dat is idd nog wel een eindje weg.... dan wacht ik nog even met je feliciteren... wanneer ga je weg??? Dan feliciteer ik je er vlak voor... en waar gaat de reis heen???

17. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hoi meiden, daar ben ik ook weer eens een keer! Heeft wel even geduurd, maar was elke keer zo brak of druk dat t er echt niet eerder van gekomen is.

Gekko, fijn dat je helemaal schoon bent. Ben t ff kwijt, maar gaan jullie direct verder voor een wondertje, of lassen jullie even een pauze in?

MD, eh nou nog niet gefeliciteerd dus! :D ben benieuwd hoe t kamertje wordt! Willen jullie weten wat het is?

TJ, spannend he, het wachten tot de echo. Denk dat t wel goed zit hoor, je gevoel had je anders vast (onbewust) tegengehouden om die stoel te kopen. Wat voor schommelstoel heb je?

Kim, is er bij jou al babynieuws te melden?

Hier gaat het heel erg goed! Het is een heerlijk rustig manneke. Met borstvoeding geven een paar kleine opstartprobleempjes gehad maar gaat nu heel goed!
    's Nachts wordt ie 2x wakker om te drinken en verder slaapt hij de meeste tijd heerlijk door! Eén en al genieten dus.

Hier een fotospammetje:

Bekijk bijlage 168300

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ientje wat een dotje..... echt geweldig..... krijg er helemaal babykriebels van:D:D

Om antwoord teg geven op je vraag.. ja we gaan gelijk door....
    vk en ha geven eigenlijk geen antwoord om mijn vraag of er een medische reden is om heel even te wachten... en kijken of ik ongi kan worden vindt ik eigenlijk geen medische reden....dat geloof ik wel... andere was om cylcus weer in de regel laten lopen.... bij mij is dat regelmatig onregelmatig dus day is ook geen reden;)
    Daarbij ben ik een eigewijze drol en geloof ik dat mijn lichaam prima kan besluiten waar het aan toe is:p

Maar dat babytje van jou is echt geweldig!!! knuffel hem maar lekker en geniet er lekker van!!

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Thx voor compli *glim*

Ja logisch hoor dat je gelijk door wilt. Geloof dat ik dat ook zou doen, al is dat natuurlijk makkelijk praten als je het niet zelf meemaakt.
    Maar doe gewoon vooral wat jouw gevoel je zegt, dat is het juiste.
    Meis ik gun het je zo om ook zo'n wonder in je armen te mogen houden!! Hele dikke knuf meid!!!

20. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat geloof ik...je mag trouwens best wel trots zijn.... dat hebben jullie mooi gemaakt;)

Het is voor iedereen anders.... merk ik ook als ik mensen vertel dat ik een miskraam heb gehad... de een gaat huilen (ja echt) de ander vraagt hoe het met mij gaat en gaat daarin mee...

Slaapt je mannetje veel? Al veel kraambezoek gehad? (Misschien wel vroeg... mannetje is net een week oud)

Deel Deze Pagina