Hooi!!! Weer even een snel berichtje van mij!! Morgen weten we, als het goed is, of "Wimpie" een hij of een zij is! Ik ben benieuwd. We willen het verder aan niemand vertellen. Dus dat wordt goed op de woorden letten!! Maandag gaan we lekker weg. Wij gaan richting België / Frankrijk met de boot. We zien wel hoe ver we komen... Ook wel èrg afhankelijk van het weer... Maar ze geven voor de komende week beter weer af! Vooral 2 augustus zou een mooie dag moeten worden... kan ook niet anders, dan ben ik jarig!! We gaan 3 of 4 weken weg... ik heb er helemaal zin in. De boot is al bijna helemaal ingepakt. Alleen nog de voedselvoorraad verder uitbereiden en wat extra drinken. En natuurlijk kleding en toiletspullen en dan.... off we go!! Zondag nog ff mijn verjaardag vieren, dan zijn de thuisblijvers ook weer blij! Nou ik ga relaxen en bijkomen van het behangavontuur.... x M.
Spannend MD, ook of verder alles goed is bij de 20 weken echo! veel plezier morgen! En...mogen wij ook niet stiekem weten wat het wordt? En fijne vakantie alvast. Ws de laatste met z'n tweeen?! @Gekko: nee, we denken toch gewoon maar naar Noorwegen te gaan. Heb me er nu een beetje in verdiept en ziet er erg mooi uit qua natuur enzo. We zijn niet van plan naar Oslo of die richting op te gaan. Het komt vast wel goed! En natuurlijk mar je voor me hopen! Een beetje positieve energie is nooit verkeerd!
Hoi!! Wij weten lekker wat het is!!! Maar we moeten wel volgende week naar het Erasmus in Rotterdam... dus de Belgische en Franse kust zit er voorlopig niet in. Het is namelijk zo dat er maar 1 ipv 2 slagaders in de navelstreng zitten en dat moet gecontroleerd worden. Ze zeggen dat ik me geen zorgen moet maken, maar doe dat natuurlijk toch... Als je gaat Google-en vind je een hoop, niet allemaal even geruststellend. (overigens ook een hoop wel!) Groetjes, M.
goedemorgen dames, al een tijdje niks van me laten horen. hier ontzetten druk geweest met het regelen voor een dakkapel. gelukkig heb we een keuze kunnen maken en hebben we nu ook de beslissing genomen over het finicanciele gedeelte. het alles goed gaat wordt hij in week 43 geplaatst. dat is in de herfstvakantie dus dat is wel erg prettig en hoeven we niet vrij te nemen. hier verlopig geen teken van een zwangerschap dus ga er vanuit dat ik aankomende donderdag gewoon ongi wordt. zo nu eerst eens even lezen wat ik allemaal gemist hebt.
@ kenia: wel lekker een vooruitzicht van vakantie toch? ik duim met de andere mee dat je kijkoperatie niet door gaat. @MD82: wat spannend dat je een baby krijgt. gelukkig dan het geen varkentje is geworden. die hoeven trappen zo in je buik. hoewel ene baby kan ook erg schoppen. heb met Logan wel blauwe plekken gehad. hoewel je waarschijnlijk nu al weg bent GEFELICITEERD met je verjaardag. en geniet van de boottocht. * ooh jee lees nu je andere berichtje. je geen zorgen maken dat is makkelijker gezegt dan gedaan. heel veel sterkte donderdag. zo ben er weer. dit topic viel gelukkig mee. heb gisteren ruim 4 uur over het NOD gedaan hihi. dames geniet van het weer. ze zeggen dat het alleen nog maar vandaag is.
Het is rustig hier! Vast een aantal lekker op vakantie! Ik ben wel erg benieuwd hoe het met Kimlee is! Ze moet toch inmiddels moeder zijn geworden?! @MD: Leuk dat jullie nu weten wat het wordt. Nu kunnen jullie gerichter inkopen doen! Vind je het niet lastig om het voor je te houden? Wel weer even spannend deze week. Wanneer moeten jullie heen? @Gynio: wat voor tekenen heb jij meestal als je ongi moet worden? En heb je van jezelf een regelmatige cyclus? @Hier: morgen mijn nod. Ik word alweer gek van het wachten. Heb genoeg te doen thuis: opruimen/ schoonmaken/ etc. Maar heb toch te veel tijd om na te denken. Je voelt van alles in je buik, maar ik kan nooit goed plaatsen wat het is. Ws. gewoon opkomende ongi ben ik bang. En als dat zo is, dan morgen ook maar het ZH bellen om de kijkoperatie te bevestigen. Bah!
@ Md: he, wat gek, met die slagaders. Wanneer moet je naar het Erasmus? Niet zo gek dat je je zorgen maakt, ook al zeggen ze dat je dat niet moet doen. Het is toch anders dan 'normaal'. Ik hoop dat het een positieve uitslag is straks. Gyino, leuk een dakkapel, zo creëer je een hele hoop extra ruimte in je huis, wordt het gelijk een heel stuk anders van! Ja dit topic is wel aardig bij te houden Kenia, ja kan me voorstellen dat je bij elk pijntje, gevoeltje dat je hebt, denkt: is het zover? En vooral als je vakantie hebt. Morgen nod, o meid ik hoop zo dat je de kijkoperatie af kan bellen! Kim heeft het vast te druk met haar kleintje, die moet toch inmiddels wel bevallen zijn lijkt me? Hier gaat t goed, borstontsteking is weer over, alleen nu hebben we spruw Maar hebben er niet erg veel last van, dus dat komt wel weer goed. Meneertje groeit goed, morgen naar cb voor de hoortest. En dan gelijk even wegen, kijken hoeveel ie weer is aangekomen. We zijn al bijna toe aan een maatje groter van luiers, en de eerste t-shirts groeit hij al uit dit gaat me wel heel snel hoor, haha hij is net 3 weken oud!
Jeej, dat gaat alweer snel! Nou ja, alleen maar mooi dat hij zo goed groeit! Vervelend van de spruw? Heeft hij er niet zoveel last van? en jij dan? De bortsvoeding gaat verder wel goed dus? Ik ben nog niet ongi geworden. Vanochtend belden ze wel om de kijkoperatie te bevestigen, maar dat kan pas als ik ongesteld ben geworden. Ben normaal niet van het testen, meestal wacht ik af.Vanmiddag wel een test gedaan, maar die was negatief. Dus die rode duivels moeten binnenkort toch komen. Nou, laat ze nu ook maar komen, dan kunnen we ook verder!
Vanochtend idd ongesteld geworden, dus mag me woensdag om 7.00 uur in het ZH melden. Mooi op tijd, niet?
Het is idd wel netjes op tijd, maar we hadden natuurlijk 1000x liever gezien dat dat níet was gebeurd! Maar nu op naar de volgende stap... Zie je ertegenop?
Ik draai mijn duimen suf voor je Kenia... maar je lichaam lijkt maar niet te luisteren..... Woensdag om 7 uur... dat is echt heel vroeg... gaat je man mee??
Ja ik vond het ook erg vroeg. Maar denk maar zo: hoe eerder ik er ook weer weg ben! Mijn man gaat ook mee ja. Gelukkig wel! *Vind het erg lief dat jullie zo om me denken. Mijn hart wil zo graag, maar what's wrong with the body?*
Hele dikke digiknuff... weet je mijn eerste instantie gedachte hier is... helemaal niets... maar ik krijg het idee dat jij liever iets hebt... dan heb je een antwoord... Heb ik dat goed?
Ja Gekko, aan de ene kant wel. Natuurlijk ben je blij dat je gezond bent. Maar nu wete je gewoon niet waaraan het ligt dat je niet zwanger wordt. Ik kan er niet bij, ik heb een gezond lichaam. Als ik dan om me heen kijk wie er wel allemaal zo zwanger zijn...Waarom zij wel en ik niet? Nou moet ik zeggen dat ik momenteel ook niet goed in mijn vel zit. Ik denk dat het niet verkeerd is straks even op vakantie te gaan! Even eruit. Weer even wat positieve energie opbouwen!
Daar kan ik helemaal in komen Kenia. Tuurlijk hoop je dat je gezond bent. Maar aan de andere kant, vonden ze maar wat, dan konden ze er (hopelijk) wat aan doen! Wanneer gaan jullie ook alweer met vakantie? Idd wel even goed. Even je gedachten verzetten, ontspannen, in een andere omgeving zijn. Ook van mij een knuf meis!
Kenia dat de zon mag stralen en je een supervakantie gaat hebben.... Ik hoop dat de uitkomst gewoon een mooie is, waar je iets mee kan....
Wij gaan volgend weekend op vakantie. Ligt er een beetje aan hoe ik me voel, wanneer we dus weg kunnen. @Gekko, hoe is 't bij jou? Alweer regelmatig ongi?Als we de pendels mogen geloven zou je binnenkort weer zwanger zijn! @Ientje: hoe ist met de kleine? Gaat alweer snel he? Al goed gegroeid zeker? Gister weer op kraamvisite geweest. Zo'n klein ukkepukkie vast gehouden. Moest wel even slikken. Maar kon me zo niet voorstellen dat wij nooit ons kleintje in onze armen zouden kunnen vasthouden.
He Kenia Hoop dan dat je je goed voelt en je dus lekker snel kan genieten van je vakantie... Geen idee hoe het loopt.. mijn normale cyclus is er 1 van tussen de 35 en 37 dagen... soms meer.. soms minder.... Nu zal het wel meer zijn, dit weekend iets gehad wat op eipijn leek.. ook in combi met gevoelige (.)(.) Dus dan loopt het allemaal een weekje uit als mijn richting NOD periode hetzelfde blijft... Ik wacht rustig af....Niet echt het idee dat ik meespeel deze maand...
Je hebt er een stukje bijgeschreven.... Kenia.... het komt vast goed... ook voor jou... ik blijf erin geloven!! Jij toch ook???
Ik heb vanochtend de kijkoperatie gehad. Ging allemaal best vlot gelukkig, alleen het wachten tot ik naar huis mocht duurde mij te lang. Er is niks gevonden wat een zwangerschap in de weg kan zitten. Wel wat verklevingen van blijkbaar een eerder infectie (?) maar dat is geen belemmering. Alles is doorgespoeld. Nu dus weer een nieuwe ronde IUI in. Lig/zit nu lekker op de bank. Hechtingen trekken nog wel. Beetje suf nog, dus lekker veel slapen. Was ook een beetje misselijk, maar ook dat wordt gelukkig beter!