Voel me eigenlijk wel prima nu. Beetje moe, maar dat kan ook zijn omdat ik in de vakantiemodus zit! Komende week maar weer gewoon 'aan de klus'. Geen idee of ik deze ronde zwanger kan/ mag worden, maar wie niet waagt...
Helemaal gelijk in.... Veel plezier... Was het onder gehele narcose? Daar kan je een tijd een kick van hebben... Ik heb er in ieder geval toen ik een keer moest twee weken heerlijk op geslapen....
@Kenia: Fijn dat de kijkoperatie goed is gegaan! Nu lekker richten op je vakantie! Gewoon lekker klussen, kan nooit kwaad! Wie weet komen jullie wel zwanger thuis! Heel veel plzier en lekker genieten! @Gekko: Hoe is het met jou? Alles weer in orde na je miskraam? Ben je al weer ongi geweest? Zijn jullie nu ook gewoon aan het klussen of wachten jullie even? Hoop dat het snel weer raak is en dan een plakbaby! @All: Hier alles goed, weinig nieuws eigenlijk. Ben nog steeds erg moe, dacht dat dat nu wel minder zou worden, maar helaas nog niet... Buikje begint al goed te groeien! Morgen ook alweer 15 weken, gaat snel! Hebben gisteren wat spulletjes gekocht (wipstoeltje en badje + standaard) en morgen gaan we het kamertje bestellen en de maxicosi etc kopen. Leuk!
Kenia, fijn dat de kijkoperatie goed gegaan is! Alles schoongespoeld, wie weet was dat net ff nodig! Zou toch wel superstoer zijn als je nu in deze ronde ineens zwanger raakt! En als je nu niet zwanger zou mogen raken, hadden ze dat echt wel gezegd hoor!! TJ: wat gaat t snel! Die moeheid herken ik wel ja, heb er ook lang last van gehad. Leuk, shoppen, geniet ervan! Gekko, hoe is tie meid? Hier gaat t hartstikke goed! Meneertje is alweer een maand oud hihi, over 11 maanden is ie al jarig Het gaat echt zooo hard, niet normaal. En vannacht voor het eerst doorgeslapen van half 11 tot half 5!! Dus moepsje is heppie
Ja hier net eerste ongi weer gehad.. Gingen gelijk door dus ergens wel jammer... Maar ik had toch al niet echt gedacht dat het de eerste maand gelijik raak zou zijn... Wel lekker geslapen dus Ientje??
Gekko, ja wel jammer zeg maar aan de andere kant moet je lijf natuurlijk wel weer herstellen en in ritme komen, dus misschien wel logisch. Vol hoop op naar de volgende ronde meis! Ja, ik heb lekker geslapen! Vannacht weer een lange ruk gemaakt, dus mannetje heeft het door! Op dit moment ligt ie in zn wieg, gisteren voor het eerst geprobeerd. Hij ligt nl 's nachts tussen ons in, en overdag ligt ie meestal beneden, op de bank of in de box. Maar het lijkt me ook wel handig als ie snapt dat ie in de wieg ook kan slapen. Is wel even wennen, voor ons allebei!
Lekker in het wiegje laten slapen... Dat je dat trouwens durft bij jou in bed!! Ik ben zo'n woelmuis ik zou geheid zo'n klein mensje plette.... Cyclus is er in ieder geval.... je hoort soms zulke horrorverhalen hier na een mk... cyclussen die maanden duren ineens Ik had dat soort ongein nu eens niet .... het was maar 31 dagen tot mijn ongi (6 korter)... en die duurde maar drie dagen (2 dagen korter)...
Gekko, hihi hij loopt al bijna ja! Over dat bij ons in bed slapen, het is echt niet zo eng als het lijkt hoor, hij ligt helemaal tegen het hoofdeind aan, op een mini matrasje uit de reiswieg zodat we hem goed in kunnen stoppen met zn eigen dekentjes. Ons dekbed ligt er gedeeltelijk overheen, maar lang niet helemaal, het is echt bijna onmogelijk om bovenop hem te gaan liggen. Ik dacht van tevoren ook dat ik dat never nooit zou durven hoor! Maar nu zie ik dat het echt geen enkel probleem is. Gelukkig heb je idd weer een cyclus ja! Hoe'st met de andere meiden?
Hoi allemaal!!! Wij zijn weer terug van vakantie!! We zijn gewoon vertrokken op de dag dat we zouden vertrekken, maar de eerste dagen zijn we in de buurt gebleven. Ook hier in Zeeland kun je immers lekker zeilen! Donderdags zijn we naar Rotterdam geweest en wederom gerust gesteld tijdens de echo. Alle "groei-waardes" zijn normaal en het ziet er dus keurig uit. Wel gaan ze de laatste 3 maanden de groei goed in de gaten houden. Door het ontbreken van een slagader kan het kindje kleiner / lichter / eerder geboren worden dan de bedoeling is, maar dat hoeft niet zo te zijn. Na de echo zijn we gewoon weer naar de boot gegaan en verder gaan zeilen. We zijn helemaal niet meer naar de Belgische / Franse kust gegaan aangezien de weersverwachtingen nou niet echt zo heel erg denderend waren. Zodoende zijn we uiteindelijk op de Oosterschelde, Grevelingen, Volkerak en het Haringvliet geweest. Vorige week zijn we via de Westerschelde nog naar Antwerpen gevaren en daar natuurlijk lekker een dagje geweest. Erg leuk!! Vanmorgen zijn we weer naar de verloskundige geweest en wederom goedgekeurd. Ook zij heeft nogmaals gezegd dat we ons helemaal geen zorgen moeten maken, zeker omdat alle waardes er goed uitzagen. Aanstaande vrijdag moeten we weer naar de gynaecoloog en die gaat dan (denken we) nóg een keer zeggen dat we ons geen zorgen moeten maken. Hij zal dan ook vertellen hoe ze de groei gaan controleren en hoe vaak etc. Ik denk.... meer echo's!! En dat vind ik dan weer moet zo erg!! Want: meer plaatjes om op te plakken!! Goed, ik ga zo maar eens eten maken... Grtjs!! x M
MD, wat fijn dat jullie gerustgesteld zijn zeg! Idd, probeer er maar het positiefste van te maken dat je extra echo's krijgt! *zwaait even naar Gekko, zie je onderin hangen!*
Hee Ientje Ik keek inderdaad mee.. Hoe gaat het met je mannetje??? MD fijn dat je een goede vakantie hebt gehad en alles goed gaat!! Even een vraagje.... zit een beetje te trippen... sinds zondag (dag 13) verlies ik bruin....soms veel... soms weinig... maar hoe ik het ook bekijk.. blij wordt ik niet...
@ gekko: hoe is het nu? Nog steeds bruin? Met mannetje gaat t goed! Sinds 2 nachten slaapt hij door!!! Nu hopen dat ie het volhoudt Hoe is het met de anderen?
Nee bruin is vorige week woensdag opgehouden... maar tjongejonge wat duren 4 dagen dan ineens lang!! Lekker dat je mannetje doorslaapt Ientje!! Hoe is het idd met de rest???
Met mij is het prima! Heb vrijdag van de gyn te horen gekregen dat we 4 extra echo's krijgen om de groei in de gaten te houden en.... dat vinden we stiekem alleen maar leuk!!! Vandaag grote poetsdag gehouden. Even al het achterstallige werk van de vakantie wegwerken! Gestoft, gezogen, gedweild, gesopt, gewassen, gestreken en.... de ramen gezeemd! Nu lekker niets meer doen. Behalve straks koken natuurlijk Groetjes!!
Hallowtjes! Ben ook weer terug van vakantie. Wij zijn met de camper van mijn man zijn ouders naar Noorwegen geweest. Mooi land hoor! Veel gezien en gedaan, maar vooral ook veel gereden. Maar ook confronterend, nu je ineens 24/7 bij elkaar bent. Door omstandigheden was het bij elkaar zijn af en toe anders en moeilijker. Maar gelukkig is niet de hele vakantie daardoor beinvloed! Ben helemaal hersteld van de kijkoperatie. Was idd de dagen erna flink moe, maar dat was eigenlijk het enige. Bem afgelopen woensdag weer ongesteld geworden. Deze maand even geen IUI. Wel aankomende dinsdag weer naar het ZH voor een evaluatiegesprek. @Gekko: is de bloeding alweer gestopt? Misschien toch een soort bijwerking van de mk? @Md: tsja, wat een werk dan he, wassen schoonmaken...hier hetzelfde...Maar ja, vakantie is mooi, dan moet je er ook wat voor over hebben!
Kenia.. wel alles uit kunnen praten? Bedoel... ik geloof wel dat dat lastig is... Waarschijnlijk is het wel een bijwerking... had er alleen al een cyclus op zitten dus vondt het wel vreemd....
Nou, ik heb 2x echt enorm gehuild, ik denk gewoon opgekropte gevoelens. Nu gaat het weer goed. Beetje jammer dat net nu, wanneer je weer even saampjes bent geweest, alleen met z'n tweetjes, weer de dagelijkse sleur in moet! Hoewel ik nog geen werk heb (scholen zijn weer begonnen, maar heb geen vast werk in het onderwijs, moet dus weer gaan onvallen), maar toch. Nou Gekko, dan moeten we er deze maand maar weer saampjes voor gaan! Heb vandaag weer een evaluatiegesprek met de arts, es kijken wat ze te zeggen heeft!
Ja laten we er gewoon samen voor gaan... Het is idd wel jammer als je leven samen net weer op de rit hebt je weer moet werken.... probeer het dan in de avonden vast te houden...