Ja best wel! iemand nog wat leuks te vertellen? @Md: baby uitzet al bijna bij elkaar? @Ientje: gaat alweer hard zeker?! @Hier: zo langzamerhand beginnen we weer in de klusfase te komen. Verwachte eisprong is woensdag, maar je weet het niet... Verder ben ik mijn dagen een beetje thuis aan het doorkomen. Ben leerkracht in het basisonderwijs en heb geen vast werk. Zit dus te wachten op invalwerk, maar ja, het is net zomervakantie geweest. Dus invalwerk is er nog niet zoveel. Ach, ik vermaak me wel, hobby's genoeg. Maar een beetje regelmaat zou niet verkeerd zijn!
Helemaal niets meegemaakt... klusfase... dat is pas een leuke fase!! Ik zit in de wachtfase.... met pijn in mijn onderbuik.. pijn in mijn onderrug... en nog een week te gaan, dolletjes
Ow is het weer zover, de vervelende wachtweken...En je voelt de ongi al aankomen dus, das helemaal minder. Toch denk ik dat het bij jou niet zo heel lang weer duurt voordat je zwanger bent. Tenminste, dat hoop ik iig voor je!
En gekko, heeft de ongesteldheid al doorgezet? Nog steeds veel last? Hoe is het met de andere meiden? Wij klussen nu netjes weer om de dag en dan komen die vervelende wachtweken weer. Kijken waar het schip nu weer strand... Vanmiddag op gesprek om evt. een langdurige inval op een basisschool te doen ivm zwangerschapsverlof, dat zou wel mooi zijn! En morgen weer voor het eerst invallen, dan begint het echte leven weer!
Ik ben van de week ook weer echt aan het werk gegaan. En nu nog 100 dagen te gaan tot D-day. Het kamertje is bijna klaar om in te richten, eerst nog plinten ophangen, laatste dingetjes afkitten en dan schoonmaken en meubels erin. Ik heb nog niet alles in huis hoor!! Ik heb nog 14 weken en luiers zijn er dan ook nog. De grote dingen zijn er wel allemaal, maar zaken als luiers, zwitsal en rompertjes kun je altijd halen. Daar zit geen levertijd op!! Ik haal dat dan liever als ik het ook meteen netjes op kan ruimen, nu wordt alles op één hoop gegooid in de logeerkamer... Dus dat komt wel!! Ben nu wel aan het dikke-buiken-zwemmen en puf-yoga'en. x M
Hoi meiden, ik doe aan verwaarlozing hier!! Ik niet alleen trouwens, er is al sinds 13 september niet meer gepost! Komt ook doordat we met zo'n klein groepje zijn he... Hoe gaat het met jullie? TJ: hoe is het met jou? 20 weken echo al gehad? En weten jullie wat het is? Kamertje besteld intussen? Leuk he, die dingen allemaal Gekko: Hoe gaat het met je, trek je het allemaal nog een beetje? Kenia: in welke fase zitten jullie nu? Wachten denk ik he? Ik duim! MD: jeetje, wat schiet het al op bij je zeg, alweer 27 weken! Voel je je goed? Hier: S groeit als kool! Echt een lekker mannetje. Slaapt 's nachts door, heerlijk! Heeft vorige week z'n eerste prikken gehad zielig!! Voor de liefhebbers, ik heb wat foto's in mijn album staan. Als je ze wilt zien, moet je ff vriendjes met me worden, ze staan in een privé album.
Het is inderdaad rustig hier! Maar ja, daar ben ik mede oorzaak van . Ik zit inderdaad in de wachtweken. Duurt lang!!! Moet nog tot woensdag wachten. Ientje, fijn dat jullie spruitje zo goed groeit! Eerste prikje zijn altijd een beetje zielig he!
Hier ook een beetje last van verwaarlozing...sorry!!! @Kenia: Wachten duurt altijd zo lang... Gelukkig is het bijna woensdag! Spannend! Mocht het niet raak zijn, wanneer hebben jullie dan de volgende IUI? Of wachten jullie nog even? Ga voor je duimen woensdag! @Gekko: Jij ook weer aan de klus denk ik? Succes meid! Hopelijk is het weer snel raak bij jullie! @MD: Fijn dat het kamertje zo goed als klaar is! Foto's van het resultaat? Ben benieuwd! Wanneer ga je precies met verlof? Ik de dag na kerst, kijk er nu al naar uit, haha! Doe je aan zwangerschapsgym of yoga of iets dergelijks? Ik begin volgende week met de yoga. Ben benieuwd! @Ientje: Zal je eens gaan aanmelden als vriendje, want ben wel heel benieuwd naar jullie mannetje! Zielig die prikjes... Super fijn dat alles zo goed gaat en dat hij al doorslaapt! @all: wij zijn net terug van een weekje vakantie! Zijn nog even samen een weekje naar Portugal geweest, heerlijk! Hebben dinsdag opnieuw 20 weken echo. De vorige keer lag kindje niet goed, waardoor ze het hartje en de lipjes niet goed konden zien. Gelukkig niets om ons zorgen over te maken, maar ze wilde het toch goed kunnen zien. Dus zien we dinsdag ons kindje weer! Weten niet wat het word, maar willen dit ook niet weten. Wordt dus echt een verrassing! Hebben het kamertje, de kinderwagen, box, maxi-cosi etc al besteld, deze worden in november geleverd. Nog even wachten dus! Rest van de spullen haal ik tussendoor, zodat we niet alle kosten in een keer hebben. Hebben volgende week zaterdag afspraak voor geboortekaartje, deze laten we ontwerpen. Ben benieuwd! Als ik dinsdag een foto van de baby heb, zal ik deze hier plaatsen!
@ Ientje: echt te schattig, je foto's! Je kan echt al zien dat ie gegroeid is trouwens! @TJ: Leuk he, van alles kopen voor de kleine. Volgens mij is er te veel keuze in alles! En dat is zeker lastig als je niet weet wat het wordt! Ik zou het trouwens ook niet willen weten wat het wordt (als het eenmaal zover is...). En wel leuk dat jullie opnieuw de 20 weken echo mochten doen, een extra kans om de kleine te zien Nog even geduld, dan weten we of we weer een nieuwe ronde IUI gaan starten. We beginnen nu weer, dus als ik deze week ongesteld wordt, direct het ZH weer bellen. Ik hoop zoooo dat het niet nodig is! Aan het einde van de cyclus begin ik toch altijd wat 'zwangerschapssymptomen' te krijgen, wat echt niks zegt, maar wel frustrerend is! Dat maakt het wachten nog vervelender! Straks even lekker sporten, dan maar wat in het huishouden doen, als het weer het toe laat even verder met schuurtje schuren en anders maar even met de hobby bezig!
Pruterdeprut Kenia... Echt gewoon niet eerlijk. Ik heb een redelijke reden dat ik jullie een beetje verwaarloos.. ik heb namelijk sinds kort werk voor 40 uur per week.... dus ik lees en reageer... maar niet meer overal Even een update over mijzelf... was dus ongi.. een hele nare pijnlijk... en heb denk ik nu zo'n beetje een ei ofzo... maar dat is wel vroeg voor mijn idee....
Hé! Ik zal ook weer eens iets van mezelf laten horen!!! Het gaat allemaal prima en ik ben druk met werk en studie. Helaas gaat niet alles meer zo snel als ik zelf gewend ben, maar ja... alles voor het goede doel hè? Het kamertje is nu echt zo goed als klaar. Vorige week hebben we gordijnen besteld en het wachten is nu nog daarop. Oh, en de plank moet nog boven de commode opgehangen worden, maar dat doen we pas als we zeker weten dat de commode daar moet komen. Gaten weghalen is namelijk niet zo makkelijk! Vorige week hebben we een wipstoeltje gekocht en gisteren ben ik het badje op gaan halen bij een vriendin van mij, dus steeds meer compleet! Vrijdag de 23e sept. hadden we weer een echo en alles groeit nog steeds goed. De hoofdomtrek is precies goed, alleen de buikomvang van de kleine was iets te klein, maar nog niet zorgwekkend. Het gewicht lag toen op ongeveer 950 gram. (klein he?!?!). 13 oktober hebben we weer een echo en dan meteen een gesprek met de gynaecoloog. 4 en 25 november staan er ook nog wat echo's op de planning. We hebben het er maar druk mee. Ik ben nu ook aan het dikke-buiken-zwemmen en op vrijdag puf-yoga. Leuk hoor! Maar wat een hoop dikke buiken bij elkaar!!! Het is ook wel leuk dat we straks van alles ook nog een terugkomdag hebben. Dan kunnen we zien wat eruit gekomen is (letterlijk....). Nu nog 7 weken werken + 1 week herfstvakantie en dan.... verlof! Tsjonge, dat gaat dan toch wel echt snel!?! Nou, ik ga me eens klaarmaken om te werken! Bye!!!
Hey meiden, ik ben nieuw op dit clubje maar ik ben ook uit het goede jaar van '82! Wat super leuk om met meiden te kletsen die even oud zijn. Zelf ben ik bezig voor een eerste kindje.. Nooit geweten dat ik het ooit zo graag zou willlen dat ik op forums rondstruin, ovu testjes doe, om de dag vrij rond eisprong etc.. Ik was altijd zo een type die dacht ach - ik ben toch zo zwanger.. Nou volgens mij duurt het nog wel even! Ik heb namelijk een vrij korte LF (8 a 9 dagen) en vermoed steeds dat ik wel zwanger ben maar het niet innesteld.. Bah.. Volgende week woe heb ik een afspraak in het ziekenhuis hiervoor.. maar wie weet.. ben ik dan toch al zwanger.. over 4 dagen kan ik testen!
Hoi Hommel, welkom! Leuk dat je ook hier mee komt kletsen, en spannend zeg! Zit je nu in ronde 3 of al langer bezig? Ik ben met behulp van Clomid zwanger geworden van ons zoontje, die nu bijna 12 weken oud is. Hoop voor je dat het snel raak is! Groetjes Ien
MD, fijn dat het goed gaat en dat het lekker opschiet met de spullen voor de beeb! Ja, het gaat allemaal minder snel nu, maar je draagt ook een aardig vrachtje mee he! Lekker rustig aan doen hoor meid, je hebt nu een meer dan geldig excuus! Je verlof komt al dichtbij!!! Het mijne is bijna voorbij helaas... Volgende week dinsdag moet ik weer aan de slag Heb er echt nog helemaaaaaal geen zin in! Maar ik weet wel dat meneertje in goede handen is bij zijn oma's, dus dat is absoluut geen probleem. En als ik eenmaal aan het werk ben, zal ik het ook heus naar mn zin hebben hoor, daar niet van. Maar het idee dat ik straks een hele dag van mn kindje gescheiden ben... ieeeks!
@ Hommel; Welkom! Ik ben ook benieuwd hoe lang je nu bezig bent voor jullie eerste kindje! Ik helaas al (te) lang naar mijn mening, zit in de MMM. Maar laat je door mij niet afschrikken, bijna iedereen in deze groep is zwanger (geweest). @ Ientje: tsja dat gaat alweer snel dan he! Kan me ergens wel voorstellen dat je het vervelend vindt, niet zozeer om aan het werk te gaan, maar om niet de hele tijd bij je kindje te zijn! Ik denk dat het best snel wend. Hoeveel dagen ga je nu werken? @MD: leuk dat het steeds meer vorm gaat krijgen, niet alleen het kindje maar ook alles erom heen! En ik heb gehoord dat die zwangerschapsgroepjes leuk zijn. Al is het niet alleen om de beweging, maar ook om je ervaringen te delen. Jullie zijn immers allemaal in verwachting! Jullie hebben wel vaak echo's, maar ik denk dat jullie dat heeeleeemaaaal niet erg vinden Rustig aan he! @ Gekko: hoe is het nou? In de wachtweken zeker? @TJ: gisteren echo gehad dus? En, heb je een foto? @Hier: Ik ben zaterdag weer begonnen met hormonen spuiten en moet a.s. vrijdag weer heen voor een follikelmeting. Heb nu direct alweer een opgeblazen gevoel door die hormonen grrrrrr. En ik denk dat ik maandag dan mijn 4e IUI krijg.
Goedemorgen Kenia! Ja ik zit in de wachtweken... weet nu zeker dat ik vorige week een ei heb gelegd, als er iets is gebeurd dan in vandaag of morgen iets van een innesteling... en mag ik testen als ik 2.5 jaar getrouwd ben en 12 jar een relatie heb.... Tsjonge jonge wat is het vandaag donker.....