Hey meiden, Ik ben nu ongeveer 4 maanden bezig.. de eerste keer dachten we dat het te laat was ivm eisprong maar had wel enorme kwaaltjes die maand die ik normaal nooit heb en ik schijn ook een vrij late eisprong te hebben.. dus.. spannend.. Ik moet nog een paar daagjes wachten maar zie het somber in, niet echt veel kwaaltjes, alleen erg moe.. Zondag ga ik testen als ik niet ongi ben geworden! Ow die hoop elke keer hihi
Die hoop/spanning is iedere keer weer hels hommel. Ik ben nu 13 maanden bezig. Ben wel even zwanger geweest, maar dat ging mis helaas.
@Gekko - wat erg .. het is ook allemaal zo spannend, a. lukt het om zwanger te worden, b. gaat dan alles wel goed en c. als het maar gezond is.. en dan ook die bevalling nog.. pfff Maar we houden moed, er is ons vast wel een klein mensje gegund! Ik moet over een paar dagen ongi worden maar merk het nu al.. ben bang dat ik naar de volgende ronde moet. Maar eerst die verschikkelijk ongi nog door, vorige maand had ik zo een last dat ik 4 paracetemols moest nemen..
Oei dat klinkt als een zware ongi. Heel erg vervelend. Ook naar dat je je ongi nu al voelt aankomen... Dan zijn het ineens vier hele lange dagen tot je ongi...
Ja, mijn ongesteldheid is echt geen pretje, sinds ik van de pil af ben is het weer 9 dagen (eerst 3 dagen bruin dan 3 dagen giga veel en pijn en dan 3 dagen bruin) Daarom - vrijdag zal ik moeten beginnen met bruin.. Ik hoop zo dat het uit blijft maar zie het somber in. Wat een toestand he! En bij jou? Al 13 maanden, daar wordt je wel erg sip van. Ben je al bij de dokter geweest?
Nou.. ik ben dus al een keer zwanger geweest in die 13 maanden... in juli een miskraam gehad.. dus een dokter zal niet zo heel veel uitmaken... Vooral ook omdat de eerste echo perfect was.. kindje had een goede hartslag, goede dooier enz. Tweede echo was het kindje dood. Met 11 weken en 6 dagen dus de miskraam gehad. In die periode worden een aantal redelijk belangrijke dingen gemaakt om een mens een beetje een leven te geven (hart, longen enz) Daar zal het dus wel fout zijn gegaan denk ik... Dan liever een gezond kind. Het komt uiteindelijk gewoon goed. Maar jij, ook voor een eerste kindje?
Ja, liever een gezond kindje maar het is wel vreselijk. Er zijn gewoob geen woorden voor. Hier eerste kindje, man is er ook eindelijk aan toe. Heeft een jaartje geduurd voordat hij het ook echt zag zitten en nu is het wel heel fijn. Hij leeft goed mee en steunt me goed wanneer ik weer aan het malen ben.. Ben er stiekem wel te veel mee bezig maar weet niet goed hoe ik daar mee moet stoppen.. En jij, blijf je er een beetje kalm onder?
Ja ondertussen wel... Hahahahaha... maar de periode voor die eerste posi test was ik een eerste klas muts. Het is naar idd.. maar het kan erger... klinkt raar.. maar ik ben er redelijk nuchter onder
Zucht... ik dacht ik doe alvast een test.. verwacht morgen of overmorgen te beginnen met bruine vloei maar kei negatief haha! Ow wat ben ik ongeduldig vreselijk! Ik ga nu maar wat nuttigs doen! Hoe is het hier?
Drie dagen te vroeg testen terwijl je denkt dat je ongi gaat worden.... hahahaha dan ben je zeker ongeduldig... Hier goed, weer een dagje gewerkt... had mijn hoofd er niet bij en er werdt ineens van alles van me verwacht wat ik niet had verwacht... dus ik had mijn hoofd eigenlijk best wel kunnen gebruiken.
Poeh, behoorlijk ongeduldig, of niet? hihi! Nou ja, weet je iig waar je ana toe bent! Nog 2 daagjes, dan weer naar het ZH voor follikelmeting. Heb al een behoorlijk opgeblazen gevoel van het spuiten van die hormonen. Het spuiten valt me niks tegen trouwens, de vorige keren ging het minder goed.
Kenia - succes vandaag! Ik hoop dat alles goed is! Ik ben weer wat rustiger gelukkig.. gewoon lekker afwachten. Gisteren heerlijk wezen volleyballen en gewonnen! En vanavond salsa dansen! Ik kom de tijd wel door! Nu werken.. bah.. geen zin
Ik had geen werk vandaag, maar werd vanochtend mijn bed uit gebeld voor invalwerk. Invallen is niet zo erg, maar uit je bed gebeld worden :x Maar goed, de dag gaat wel zo voorbij dan! Vanavond even op visite, morgen weer werken en dan sporten en dan...alweer weekend! Morgen eerst ZH, hoop op een paar (niet te veel) mooie follikels!
Hmmm, weet niet of ik nou blij moet zijn. Heb aan de ene kant 1 ei van 13 mm, aan de andere kant 4 eitjes van 10 mm. Het grootste ei is nog te klein voor IUI, dus moet ik nog even doorspuiten. Maar als de andere eitjes ook gaan groeien, heb ik er te veel en mag de IUI niet doorgaan (ze mogen niet groter worden dan 12 mm, je mag een max. aan 3 goede eitjes hebben). Na het weekend dus weer terug komen en dan op hoop van zegen dat de IUI door kan gaan...
So hallo hee! Ik ben effe een paar dagen niet hier geweest, en moet 2 bladzijden teruglezen! Da's lang geleden! Leuk Kenia: ik ga 2 dagen werken, valt reuze mee dus! Ik werkte er voorheen 4. Oeh meid, spannend weer zeg! Ik duim heeeeel hard voor je meis! Invalwerk, fijn, maar idd fijner als je effe iets eerder gebeld wordt. Ohhhh wat irritant, die hormonen hebben dus te goed hun werk gedaan blijkbaar. Ik duim heeeeeeeeel hard dat de IUI door kan gaan hoor!! Wat is precies de reden dat het niet door kan gaan als er teveel grote follikels zijn? Gekko: o meid wat zou het gaaf zijn als je op die speciale dag positief zou testen!! Hm, was idd wel handig geweest om je hoofd mee te nemen naar je werk... Hommel: ook spannend meid! Auwie, wat balen dat je zo'n last had van je menstruatie. Heb je dat vaak? Had ik ook voor ik met de pil begon. Onwijs naar. Heb je 't ook in je rug? Bij mij ook lang idd. Hier: gaat lekker z'n gangetje hoor, manneke heeft weer prikken gehad van de week. Ik was heel leuk begonnen met hardlopen, moet nog een aantal kilootjes kwijt . Heb ik de 2e keer iets verkeerd gedaan blijkbaar, onwijs last van mn knie! Echt balen. Maandag fysio maar eens bellen.
Hey dames, @ Kenia - wat een spannende tijd! Ik hoop voor je dat het door kan gaan. Hier goed nieuws, ik ben zwanger. Het bruinverlies is niet door gaan zetten en zondag en vandaag een positieve test.. Vind het allemaal wel erg onwerkelijk, leuk, spannend en eng!
@Hommel Hé wat leuk zeg!!! Gefeliciteerd!!! Geniet ervan en hopelijk heb je een onbezorgde zwangerschap. @Kenia Ja, wij hebben veel echo's. Dat komt doordat de navelstreng niet helemaal in orde is. En nee, voorlopig vinden wij dat niet zo erg. Ik heb nu alleen geen behoefte aan 3D echo's enzo. Invallen is inderdaad leuk, zolang je niet uit bed gebeld wordt. Ik heb bij onze invalpoule ook aangegeven dat ik dat niet wil. Zeker nu niet.... Dat geeft een hoop rust hoor!! @Hier Alles prima. Vrijdag een piepklein beetje slijmverlies en een stikje rood erin. Ik maakte me natuurlijk meteen zorgen, maar het was zo weinig dat het wel niets zal zijn. Ik krijg ook zo nu en dan wat last van mijn bekken. Dat is echt minder tof!! Maar goed... alles voor het goede doel!! x M
Wow Hommel, wat leuk: gefeliciteerd! Zo snel ook al! Wat een geluk! nou, geniet ervan, meid! @MD: och ja, dat was ook zo! Hopelijk blijft het goed gaan in je zwangerschap! Last van het bekken, hopen dat jet mee valt! Hoor verhalen dat je er erg veel last van kan krijgen. Hoop dat je hierdoor niet eerder hoeft te stoppen met werken! @Hier: helaas, helaas, wat ik verwacht had is uitgekomen: 5 grote follikels. De IUI mag dus niet doorgaan. @Ientje: als je meer dan 3 grote follikels hebt, is de kans op een meerling te groot. Ze willen het medisch risico niet nemen. We mogen nu ook geen onbeschermde seks hebben. Ik moet nu aan de Provera, weer een ander hormoon. En dan hopen dat als ik over 2 weekjes ongesteld word, alles rustig is en ik weer een nieuwe ronde mag starten.